آوریل 13, 2021

رهام چت

چت آنلاین

Priestley را تناقض و استراتژی رسانه های اجتماعی

[ad_1]

داستان می رود که در سال 1957 هنگامی که صحبت کردن در مورد این اختراع نسبتا جدید شناخته شده به عنوان تلویزیون فارسی رمان نویس نمایشنامه نویس و پخش جان بوینتون روحانی اظهار داشت:

“در حال حاضر ما بینندگان زمانی که مشاهده شروع به زمزمه به یک دیگر است که ما بیشتر استادانه درست شده ما وسیله ارتباطی کمتر ارتباط برقرار کنیم.”

و یا زمانی که تفسیر مدرن علمی انواع:

“که به عنوان مقدار از روش های ارتباطی افزایش کیفیت ارتباطی کاهش می یابد.”

این است که روحانی را در تناقض است.

در حالی که این نظر دیده می شود ممکن است در زمانهای گوناگون و به عنوان بدبینانه technophobic منسوخ شده و یا ساده نادرست (با بار روحانی و متوقف شود تا منفی شما در اشتباه هستید!); من استدلال می کنند که در بسیاری از موارد در دیجیتال فضای اجتماعی ما ساکن روحانی درست بود پول است.

آیا باور من نیست ؟ تصور کنید توضیح مفهوم رسانه های اجتماعی به کسی که در سال 1957 (یا حتی سال 2007 که برای ماده):

  • -خودتان را ابراز کنید در 140 کاراکتر یا کمتر
  • نشان دادن قدردانی به سمت یک بیانیه – با کلیک کردن مانند
  • Laugh out loud – در واقع نمی خنده, فقط نوع LOL
  • حفظ دوستی – با مردم شما هرگز ملاقات کرد

آن را عادلانه می گویند که کیفیت ارتباطات کاهش یافته است ؟

بله – اما این است که نیمه خالی لیوان’ مثال آن را فاقد زمینه می کند و شروع به لمس در مثبت. رسانه های اجتماعی یک ابزار قدرتمند برای کسب و کار است و می تواند بسیار مفید از تعامل مشتری, B2B, شبکه, روابط عمومی و بازاریابی چشم انداز – بسته به اینکه چگونه آن استفاده می شود.

این است چگونه من آرزو می کنم به تمرکز بر روی.

آیا شما یکی از کسانی که مردم را در شرکت خود را در توییتر و یا Facebook که به اشتراک گذاشتن هر گونه لینک به هیچ وجه مرتبط با این زمینه خود را در هر روز ؟

“9 راه برای ایجاد آگهی جدید”, “استفاده کنید باید برنامه آهنگ های گرایش اجتماعی”, “33.3 راه به موفقیت های فوری”.

در تلاش غلط به عنوان یک مطلع منبع معتبر یا رهبر فکری خود را در صنعت این حساب می توان به عنوان آزار دهنده خود جذب و گریه کردن برای جلب توجه.با این روش وجود دارد این است که معمولا کمی نامزدی (به جز برای شرکت های بزرگ) شاید عجیب و غریب مانند یا retweet اما به ندرت این روش تحریک معنی دار ارتباط است. آنچه بدتر است این است آنها احتمالا یکی از 50 نفر در همان آزادانه رشته های مرتبط که خواهد شد به اشتراک گذاری همان چیزی که در همان روز. غیرشخصی است و نشان دهنده فقدان ایده و در این مثال نشان میدهد روحانی درست است.

من می خواهم به فکر می کنم ابزار اجتماعی استفاده می شود می تواند به افزایش کیفیت ارتباطی به طوری که تدوین یک استراتژی رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود فکر می کنم چگونه می توانم اثبات روحانی اشتباه است ؟

در اینجا برخی از ایده ها:

  • ‘بدون لینک و بدون چارچوب سیاست: هنگامی که به اشتراک گذاری یک لینک آن را مربوط به خود شرکت و مشتریان خود را و یا خود را به صنعت و توضیح دهد که چرا از آن مهم است/مربوطه/كاربردي/خوب/بد ، این آسان تر است از انجام گفت در 140 کاراکتر اما این فقط صرفا نیاز به دقت فکر می کنم در اطراف ارسال چیزی.
  • ایجاد خود ما را از محتوای اصلی و تفسیر: کاملا ساده واقعا جایی که ممکن است سعی کنید برای تولید محتوای خود را در خانه.
  • کیفیت بیش از کمیت: شما احتمالا کاملا علاقه مند در آنچه که مشتریان خود را برای ناهار یا کلیپ خنده دار کسی که در بر داشت در خود شکستن پس چرا با مته سوراخ کردن آنها را با این جزئیات. این مربوط به شدت به قبلی دو نقطه است.
  • استفاده از رفتار: با تشکر از مردم برای رسانهها خوش آمدید جدید پیروان و دوستان و دوستانه باقی می ماند با وجود متوسط شما با استفاده از. شما ممکن است در برقراری ارتباط در فرد اما شما هنوز هم می تواند با شخصیت است.

همیشه وجود خواهد داشت برخی از درجه ای از removedness در رسانه های اجتماعی و تعاملات اما پس از این راهنمای ساده (و به یاد داشته باشید آنها تنها guides) می تواند به شما کمک کند مهارت بیشتر مربوط, جذاب, شخصی و کسب و کار موثر ارتباطی در فضای اجتماعی.

[ad_2]