اکتبر 23, 2021

رهام چت

چت آنلاین

KOI – کلید واژه ها فرصت شاخص

[ad_1]

پس چگونه این معادله کار می کند ؟

خوب اولا برای این معادله وجود دارد دو چهره ما نیاز به کار کردن مقدار از مردم به طور مستقیم در رقابت برای آن و میزان جستجوهای ماهانه. از این دو چهره ما می توانید شروع به ساخت کلمه کلیدی ما فرصت شاخص (KOI) معادله و کار کردن کلمات کلیدی که به احتمال زیاد به موفقیت است.

به طور مستقیم در رقابت

ما می توانید این کار را از رفتن در گوگل و تایپ allinanchor: کلید واژه مثال. این را به ما بگویید که در گوشه سمت راست بالا که چگونه بسیاری از مردم از لینک مهار عبارت ما در حال بهینه سازی برای.

جستجوهای ماهانه

این مقدار از مردم جستجو برای کلمه کلیدی یک ماه شما می توانید این را با استفاده از Google AdWords Keyword tool. این خواهد شد و سپس شما مقدار بار عبارت می شود برای جستجو به طور متوسط در ماه است.

KOI معادله

ماهانه جستجوهای شکل x ماهانه جستجوهای شکل / به طور مستقیم در رقابت شکل = KOI

بنابراین برای مثال اگر ماهانه جستجو رقم 201,000 و به طور مستقیم در رقابت رقم 40, 500,000 ما خواهد مربع ماهانه جستجو شکل (201,000,000 201,000) که به ما می دهد 40, 401,000, 000 پس ما نیاز به تقسیم این مقدار از رقابت مستقیم تا 40, 401,000, 000/40, 500, 000 می دهد که ما KOI است که 997.555556.

ایده پشت این است که بالاتر از کوی بهتر است کلمه کلیدی.

چرا استفاده از کوی?

KOI ارائه می دهد قابل اندازه گیری مقیاس است که طول می کشد را به حساب کلمات کلیدی محبوبیت و رقابت های اطراف آن. با در نظر گرفتن این آمار و ارقام به حساب شما قادر به انتخاب کلمه کلیدی است که بسیار محبوب است اما باید کمی رقابت است. آن را به شما ارائه می دهد فرصت یک کلمه کلیدی است برای موفقیت.

[ad_2]