آگوست 5, 2021

رهام چت

چت آنلاین

Inoculating تجارت الکترونيکی خود را در برابر مشتری بازپرداخت اپیدمی: 7 بی باک راه هایی برای کاهش فروش بازپرداخت

[ad_1]

اکثر بازاریابان دیجیتال معتقدند که نرخ بازپرداخت درخواست برای محصولات دیجیتال در حال حاضر رسیده نسبت اپیدمی. برای بسیاری از بازاریابان وجود دارد چند چیز به عنوان deflating به عنوان درخواست بازپرداخت تنها چند روز پس از جشن فروش.

با سیاست های عمده سیستم های پرداخت مانند پی پال بیشتر علاقه مشتری در بازپرداخت بیماری همه گیر برای محصولات دیجیتال است که در حال حاضر در نوسان کامل و نشان دادن هیچ نشانه ای از فروکش در هر زمان به زودی.

شما می توانید انتخاب کنید به ناله و شکایت کردن در مورد آن و یا پرتاب دست خود را در هوا رها کردن و رفتن دنبال اشتغال پرداخت می شود و یا شما می توانید نگاه برای راه حل های خود را برای محافظت از کسب و کار خود را در این سمی وضعیت.

در اینجا 7 روش ساده و ارزان استراتژی شما می توانید اعزام به کاهش بیش از حد هزینه خود محصول دیجیتال. بسیاری از آنها حتی درخواست سنتی فروش محصول.

1. ارائه محصولات با کیفیت ارائه می شود که در آن وعده. این صدا ممکن است آشکار است اما اکثر فروشندگان نمی دانند که کیفیت محصولات خود را اولین و بهترین خط دفاع در برابر مشتری بازپرداخت. در هسته خود با چند مورد استثنا ترین بازپرداخت منتقله از نارضایتی مشتری. اگر مشتری راضی خواهد بود وجود دارد هیچ دلیلی برای آنها را به درخواست بازپرداخت را انجام دهید. ارائه محصولات عالی واقعا ارزش وقت خود را سخت به دست آورده پول خود را حذف از ذهن خود را از هر امکان در نظر گرفتن یک شارژ.

2. ارائه پشتیبانی از مشتری بسیار عالی سیستم. بسیاری از آنلاین تجار و بازرگانان بر این باورند که پشتیبانی از مشتری های غیر ضروری به صورت آنلاین شرکت. این اشتباهی است. در مقابل یک مشتری سیستم پشتیبانی خواهد افزایش ارزش محصول خود را و خود را به شدت کاهش میزان بازپرداخت. دانستن است که مشکلات خود را با محصول و شرکت خود را می توان از طریق به راحتی در دسترس کانال خواهد منصرف واقعی ترین مشتریان از توسل به بازپرداخت.

3. یک راهنمای شروع سریع –. اطلاعات محصولات می تواند طاقت فرسا و ضعف مردم اغلب انتخاب گزینه بازپرداخت. شما برای باز کردن این محصول و شما باید تمام این فیلم ها فایلهای دیداری و ریز نمرات و شما نمی دانید که در آن برای شروع است. یک راهنمای شروع سریع (صوتی و یا نوشته شده) می تواند به مردم یک محل برای شروع و می تواند به آنها کمک مصرف مواد بیشتر به راحتی. هنگامی که آنها یک راهنمای شروع به کار سریع است که می تواند کمک به آنها را حس هرج و مرج خود را قریب به اتفاق محصول بیشتر خواهد شد آرام و فراموش نکنید در مورد درخواست برای بازپرداخت.

4. یک خوش آمدید, نامه فرستاده شده به آنها را پس از خرید- فروش نباید پایان از فروش محصول به مشتری می باشد. بسیاری از مشتریان از طریق یک دوره از پشیمانی خریدار. شما باید با ارسال یک نامه خوش آمد یا هدیه ای فوق العاده (یا هر دو) به آنها اطمینان خاطر بدهید که آنها را ساخته اند یک تصمیم بزرگ. خوش آمدید نامه باید اطمینان خریدار او ساخته شده است یک تصمیم خوب با خرید محصول خود را و آنها را هیجان زده در مورد حفر و استفاده از محصول.

خوش آمدید نامه همچنین می توانید آنها را به اطلاعات اضافی و منابع یا می توانید آن را به عنوان خود را ” راهنمای شروع سریع و به آنها دستورالعمل در مورد چگونه آنها باید شروع کنید.

خوش آمدید شما نامه همچنین می تواند شامل یک هدیه کوچک و یا فقط یک کمی اضافی و یا شاید اضافی unadvertised گزارش. هر آنچه در آن است فقط می افزاید: به ارزش محصول و کمک می کند تا خود را به مشتریان خود غلبه اولیه ندامت خریداران.

5. راه اندازی یک خوش آمدید, سری پاسخگوی خودکار. درست مثل اکثر فروشندگان باید یک سری از پاسخگوی خودکار ایمیل به تبدیل چشم انداز به یک خریدار به همان اندازه مهم است به همچنین ایجاد یک سری پاسخگوی خودکار خود را برای کمک به مشتریان شروع به کار با محصول خود را. این ایمیل می توانید:

• اطمینان آنها ساخته شده است یک تصمیم خوب با خرید محصول خود را

• آنها را به برخی از راهنمایی های اضافی برای استفاده از این محصول

• آنها را هیجان زده در مورد غواصی در و شروع به کار (به خاطر صداقت افرادی که از طریق محصول خود را با موفقیت به مراتب کمتر احتمال دارد به آن بازگشت)

• از آنها بخواهید برای یک گواهی نامه یا تشویق آنها برای اشاره به یک دوست

• تشویق برای خرید بیشتر آنها را به سطح بعدی

6. به یک جایزه چند روز پس از خرید -ارسال آنها را فوق العاده unadvertised جایزه بعد شاید حدود 3-5 روز پس از خرید. این انجام یک زن و شوهر از چیزهایی — ایده آل خود را به مشتریان احساس مراقبت از گرفته شده به علاوه آن را به شما می دهد فرصت دیگری برای رسیدن و اتصال با آنها را دوباره. این یک راه خوب برای ساخت بیشتر ارتباط خود را با مشتریان ایده آل. مردم به سختی راه رفتن از یک فروشنده با آنها رابطه داشته باشد و بدون یک دلیل خوب.

7. استفاده از ویدئو برای نشان دادن محصولات – به منظور کاهش نا امیدی است که اغلب منجر به بازپرداخت آن را یک ایده عالی برای فیلم ها نسخه ی نمایشی به توضیح دهید که چگونه محصول خود را کار می کند و به صورت بصری نشان می دهد که چگونه به استفاده از ویژگی های مختلف از محصول خود را. این فیلم ها نسخه ی نمایشی استفاده می شود برای نشان دادن ویژگی های سهولت استفاده و می تواند در انتقال محصولات در راه است که باعث می شود آن را مسخره آسان به استفاده از محصول خود را.

هیچ تاجر می خواهید برای دریافت یک درخواست بازپرداخت. این هر دو ناامید کننده و کاملا روحیه اش را تضعیف. اما نگه داشتن روحیه خود را تا. بازپرداخت بخشی از بازی است. آنها چیزی است که ما باید با زندگی است. و خوشبختانه آنها چیزی است که ما می تواند کنترل.

[ad_2]