می 15, 2021

رهام چت

چت آنلاین

9 کمپین بازاریابی اجتماعی رسانه ها در معرض اسرار

[ad_1]

شما در حال تلاش برای ساخت توییتر بازاریابی استراتژی ؟ تعجب کنید که چگونه برخی از کسب و کار بسیار موفق Facebook مبارزات با هزاران نفر از ‘دوست’? این مقاله کمک خواهد کرد که شما با نام تجاری خود را راه اندازی در شبکه های رسانه های اجتماعی ایجاد وزوز و تولید منجر.

1. قبل از ایجاد یک Twitter, Facebook و یا حساب مربوط را یک دقیقه فکر می کنم در مورد اهداف بازاریابی خود را. آیا شما می خواهید برای به انجام رساندن با رسانه های اجتماعی بازاریابی است ؟ آیا شما می خواهید برای ایجاد آگاهی نام تجاری آنلاین است ؟ می خواهید برای به دست آوردن مشتریان جدید? یا شما در حال تلاش برای تعامل با مشتریان ؟ هر آنچه که شما پاسخ ممکن است دانستن هدف شما این است که اولین گام برای موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی.

هنگامی که شما باید به طور واضح تعریف بازاریابی اینترنتی, هدف از آن زمان به تعریف چند اصول برای چه کار می کند و چه کار نمی کند در شبکه های اجتماعی.

2. آنچه با این نسخهها کار برای بازاریابی رسانه های اجتماعی?

– به اشتراک گذاری اطلاعات مفید (به عنوان مثال حادثه در 405 @ Ventura Blvd)

– دور دادن ارزش اقلام (به عنوان مثال من کتاب جدید برای دانلود در دسترس است بدون پرداخت هزینه)

– پرداختن به مشتریان نگرانی (به عنوان مثال با عرض پوزش برای مشکلات, چگونه می توانیم آن را درست است؟)

3. آنچه کار نمی کند برای بازاریابی رسانه های اجتماعی?

– ارسال بی فایده به روز رسانی (به عنوان مثال من از آنها بدم میاید ترافیک)

– فروش مستقیم (به عنوان مثال خرید محصول جدید ما!)

– پنهان کردن بازخورد منفی (به عنوان مثال حذف ناخواسته نظرات)

4. برای سال بازاریابان فروش شده اند به مصرف کنندگان با یک راه کانال های ارتباطی مانند تلویزیون و رادیو و چاپ. رسانه های اجتماعی بازاریابی جدید ميانه و باید درمان متفاوت است. شبکه های اجتماعی اجازه می دهد تا مشتریان به صدای بلندتر از پیام های بازاریابی خود را. به منظور برای کمپین های بازاریابی خود را به موفقیت آنلاین شما باید به یاد داشته باشید که.

5. با یک درک پایه ای از شبکه های اجتماعی و تغییر بازاریابی ارتباطی آن زمان به راه اندازی یک پروفایل. سه انتخاب اصلی شبکه های رسانه های اجتماعی, برای مثال, Twitter, Facebook و LinkedIn. انتخاب یک نام است که در دسترس است در هر سه سیستم عامل است. در طول فرآیند راه اندازی پر کردن پروفایل در تکمیل و اضافه کردن تصویر به هر.

6. هنگامی که پروفیل های در حال راه اندازی, شما می توانید شروع به دعوت از مشتریان و دوستان و اعضای خانواده به دنبال و حمایت از کسب و کار شما صفحه رسانه های اجتماعی. با استفاده از کتاب آدرس ابزار ارائه شده در اکثر سایت های رسانه های اجتماعی به جستجو از طریق مخاطبین خود را برای مردم به دعوت. با انجام این کار شما خواهد شد به دست آوردن حدود 100 نفر در ماه اول. اضافه کردن دوستان و به شرح زیر معنی است که شما دیگر احساس به عنوان اگر شما در حال صحبت کردن با خودتان را با پست ها و به روز رسانی.

7. این جایی است که اکثر کسب و کار خود را متوقف تلاش رسانه های اجتماعی عدم تحقق بخشیدن به پتانسیل در بازاریابی رسانه های اجتماعی. رسانه های اجتماعی است در مورد به اشتراک گذاری و یادگیری و افزودن ارزش به جامعه است. یک دانشگاه هاروارد مطالعه تحقیقاتی نشان داد که فردی را در مغز به طور قابل توجهی بیشتر فعال و درگیر هنگامی که صحبت کردن در مورد خود نسبت به دیگران است. این توضیح می دهد که گوش های ناشنوا زمانی که بازاریابان اینترنتی سعی در فروش در شبکه های اجتماعی به جای ارائه اطلاعات مفید و یا به چیزهای دور به صورت رایگان.

8. تفاوت در موفقیت کمپین های بازاریابی اینترنتی است که توانایی برای بازاریاب اینترنتی برای تعامل با کاربران است. ما نمونه هایی از تعامل با Kickstarter نسبتا جدید جمعیت سپارش پلت فرم برای راه اندازی که در آن ایده های محصول جدید شده اند قادر به جمع آوری بیش از 1.000.000 دلار در 28 ساعت است. این است که بازاریابی ویروسی در آن بهترین و ممکن نخواهد بود بدون شبکه های اجتماعی که در آن کاربران دیدم ایده و نمی تواند کمک کند اما تصویب آن به همراه دوستان و پیروان.

9. به سادگی با داشتن یک محصول خوب و یا خدمات است و دیگر کافی است. شما نیاز به “وای” مردم به اقلام را به صورت رایگان و به اشتراک گذاری بسیار ارزشمند اطلاعات در جهت مردم را به توجه به شما و نام تجاری خود را در شبکه های اجتماعی امروز است. ورود به شبکه های اجتماعی رایگان, با این حال شما نیاز به هر دو اعتماد و اختصاص مقدار زیادی از زمان برای شما کمپین های بازاریابی آنلاین و یا استخدام یک حرفه ای به شما کمک کند پیشبرد روند.

[ad_2]