آوریل 13, 2021

رهام چت

چت آنلاین

8 نام تجاری شخصی اشتباهات که در حال صدمه زدن به کسب و کار شما

[ad_1]

وجود دارد هیچ انکار کنندگان طلب یک ارتباط عمیق تر با شرکت آنها انجام کسب و کار با. و به همین دلیل این روزها داشتن یک وب سایت فانتزی و لوگو کافی نیست برای تعریف نام تجاری خود را.

بنابراین بسیار مهم است به ملاحظه ایجاد یک برند شخصی است که واقعا سهام که شما و آنچه شما برای ایستادن.

اگر یک نام تجاری نیست جذاب به مخاطبان خود را یا نه اصل آن را می توانید دفع مشتریان. اما این روند از ایجاد یک نام تجاری می تواند تهدید آمیز برای برخی از.

پس چگونه شما جلوگیری از نام تجاری شخصی اشتباهات وقتی که می آید برای کمک به جای آسیب رساندن به کسب و کار شما?

در اینجا بزرگترین نام تجاری شخصی برای جلوگیری از اشتباهات:

1. تفکر شما نمی نیاز به یک نام تجاری شخصی

آیا شما عمدا ایجاد یک نام تجاری یا نه هر ارتباط و تجربه شما را با مشتریان و مشتریان بالقوه است شکل خود را با نام تجاری.

به همین دلیل بسیار مهم است برای ایجاد یک نام تجاری مثبت در ارتباط است. اگر شما نگاهی به زمان برای تعریف نام تجاری خود را می توانید پیام خود را دریافت بی مزه. که عدم شفافیت صدمه دیده خواهد شد و تلاش های بازاریابی خود را.

2. با استفاده از صفت نام تجاری است.

اغلب زمانی که مردم شروع در کسب و کار آنها احساس تقلید خود را بالا رقبا یک ایده خوب است. آیا تقلید به جای آن نوآوری است.

با تکیه تلفظ کردن آنچه باعث می شود شما منحصر به فرد است. افتراق خود را. نشان می دهد که چرا تفاوت های خود را به شما را به یک انتخاب بهتر است.

این کار را با ایجاد امضای systems محصولات و پیام رسانی است که به شما مجموعه جدا.

3. نه معتبر.

برخی از مردم را به لباس تا رویکرد برای نام تجاری است. آنها احساس می کنند باید چیزی آنها را در جهت جذب مشتریان است.

صحت در مسائل بازاریابی بیشتر از همیشه قبل از. صادق بودن و شفاف اعتماد می سازد.

یک نام تجاری باید واقعی باشد و همیشه حفظ سازگار پیام است که در تراز با شخصیت شما و نام تجاری.

4. فاقد ثبات است.

نام تجاری شخصی خود وعده و پیام باید روشن شود با هر ارتباطی است.

بیشتر سازگار با نام تجاری شما است که قوی تر از آن را جذب پیروان. به طوری که شما با نوشتن پست های وبلاگ کتاب های الکترونیکی و رسانه های اجتماعی پست و…. مطمئن شوید که افکار و اطلاعات به اشتراک گذاشته شده است که سازگار با نام تجاری شخصی خود را.

هر ارتباطی باید منعکس کننده شخصیت نام تجاری و ارزش ها.

5. نه نوشتن مسائل خود را.

بازاریابی محتوا شما کمک می کند تا توسعه رهبری در صنعت شما. طرفداران خود را می خواهید به شنیدن از شما – نه همان چیزی است که هر کس دیگری در حال نوشتن است.

هر بار که شما با نوشتن این ارتباطی که ایجاد ارتباط با پیروان خود را. آنها تجربه خود را شخصیت و صدای. زمانی را به نوشتن خود را, راهنمایی, چک لیست, راهنما و مباحث برای مطالب خود را تلاش های بازاریابی.

نوشتن مقالات منحصر به فرد نیز افزایش SEO وب سایت خود را.

6. نه تعریف خود را در تو رفتگی در دیوار.

هیچ کسب و کار می تواند همه چیز را به همه مردم. این واقعا مهم است برای تعریف بازار هدف خود را. دوره.

بیشتر دقت شما می توانید تعریف بازار هدف خود را بهتر است; در غیر این صورت شما در معرض خطر گیج کننده مشتریان خود را و شما باید یک زمان سخت تر جذب نوع حق مشتریان است که شما می خواهید برای خدمت بیشتر است.

7. نه دوست قبیله خود را.

قبیله خود را به یک گروه از مردم که در آن یک عشق بی قید و شرط و اتصال وجود دارد.

طرفداران Raving را به دنیا بگویید چگونه شگفت انگیز شما هستند. به همین دلیل مهم است که به درمان ویژه به قبیله خود را.

پیدا کردن قبیله خود را. عشق آنها سخت است. آنها را به ویژه ارائه می دهد. اجازه می دهد آنها را در پشت صحنه به قله. به اشتراک گذاری پیشرفته اطلاع در مورد چیزهایی که پایین آمدن لوله ها.

8. فراموشی با کیفیت و حرفه ای.

اینترنت می داند بنابراین اگر شما به اشتباه کسی را برای رفتن به آن را گرفتن.

هنگامی که شما ارسال یک خبرنامه با غلط املایی یا لینک های شکسته این نشان دهنده ضعیف در نام تجاری خود را. زمانی که مشتری شما دارای یک مشکل و تماس با مشتری خدمات خود را می خواهند موضوع حل شود.

توجه ویژه ای به ظاهر خود را. سازمان دیده بان زبان شما به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی. خود رفتار باید فروتن باشد متکبر نیست. نمایش رفتار اخلاقی در هنگام حضور در رویدادهای عمومی. پاسخ به تلفن حرفه ای.

این درس به قلب و نگه داشتن آنها را در هسته خود را شخصی استراتژی نام تجاری. حتی اگر شما احساس خوبی در مورد نام تجاری خود را از تلاش های این هوشمند به گام به عقب و نگاهی به موجود خود استراتژی و دو کردن تلاش های خود را برای حفاظت از نام تجاری شخصی خود را.

[ad_2]