اکتبر 24, 2020

رهام چت

چت آنلاین

6 موثر, بازاریابی دیجیتال, نکاتی برای طراحان داخلی

رفته اند روز هنگامی که مردم استفاده می شود به بررسی مجلات و یا کتاب ها برای الهام گرفتن برای طراحی داخلی.

اینترنت تبدیل شده است منبع اصلی برای دریافت ایده ها بر روی هر موضوع. به عنوان صاحبان کسب و کار این بدان معناست که مشتریان بالقوه در حال مرور گوگل روزانه به دریافت الهام بخش برای طراحی داخلی.

هنگامی که در حال رشد یک کسب و کار طراحی داخلی سوال اول شما باید بپرسید این است که “چگونه ما رسیدن به مشتریان و معرفی آنها به ما خدمات طراحی داخلی?” بهترین راه این است که بازاریابی دیجیتال است. بازاریابی دیجیتال به تنهایی می تواند پیشنهاد خود را کسب و کار طراحی داخلی تعداد زیادی از مزایای. آن می تواند کمک به نمایش کار خود را دیدار با مشتریان بالقوه را جذب بازدید کنندگان جدید و بیشتر کسب و کار آگهی های همه در یک بار. تنها چالش این است که به اطمینان حاصل شود که استراتژی بازاریابی دیجیتال شما با استفاده از موثر است به اندازه کافی برای رسیدن به و بهینه سازی همه اینها با هم.

در اینجا برخی از بازاریابی دیجیتال ملزومات شما باید با استفاده از در سال 2018 به خود را حفظ جریان سرب و دریافت سود. قوی حضور دیجیتال طول می کشد بسیاری از تلاش و زمان برای توسعه اما این استراتژی های بازاریابی آنلاین را ارائه فوری نتایج مثبت است. یک نگاهی به این طراح داخلی استراتژی های بازاریابی:

ساخت یک وب سایت موثر:

در بازاریابی دیجیتال وجود دارد طیف وسیعی از کانال های بازاریابی اما اولین نقطه تعامل بین کسب و کار و سرب است که یک وب سایت کاربردی. این جایی است که مردم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار شما و کسی که شما هستند. وب سایت معرفی خدمات خود و یک نمایش کار خود را. این هم نقطه برای بازدید کنندگان برای رسیدن به شما در پیدا کردن زمانی که آنها به دنبال خدمات شما فراهم می کند. به یاد داشته باشید, نمونه کارها خود را بخش مهمی از کسب و کار خود و وب سایت. مطمئن شوید که برای اضافه کردن برخی از تصاویر حرفه ای نمایشگاه را بزرگترین کار می کند. سعی کنید با استفاده از infographics برای بهتر توضیحات. قابل توجه سایت شما کمک می کند تا خود را به نوبه خود بسیار جذاب ایده های کسب و کار به یک نام تجاری موفق است.

شروع وبلاگ نویسی:

وبلاگ نویسی یکی از بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن تخصص و استعداد. شروع وبلاگ نویسی و به روز رسانی وبلاگ خود یک یا دو بار در هر هفته برای نتایج مطلوب. شما می توانید هر چیزی را در وبلاگ خود شما می خواهید برای نوشتن. شما می توانید در مورد خدمات خود را به اشتراک گذاری پروژه های گذشته و یا مطالعات موردی و یا به سادگی راهنمایی در دکوراسیون خانه است. حرفه ای و پست تنها همه چیز معنی دار. مطمئن شوید که مخاطبان خود را متوجه می شود چه بسیار با تجربه شما در این زمینه خود را از طریق مطالب خود را.

استفاده از رسانه های اجتماعی:

اگر شما یک حساب کسب و کار در رسانه های اجتماعی بروید و ایجاد یک در حال حاضر! ایجاد حساب کاربری در رسانه های اجتماعی به طور کامل رایگان است و یک راه عالی برای اقامت در ارتباط با مخاطبان هدف خود را و آگهی. ها بهترین پروژه photos to Instagram و Facebook با مطالب جالب خود را برای گرفتن پیروان’ توجه است. ارسال عکس از پروژه های فعلی خود را با جاذب خلاصه مشخصات. اگر خود را از پیروان خود را پیدا کنید, پست, جذاب, آنها ممکن است به اشتراک گذاری آنها را با پیروان خود را بیش از حد! پینترست نیست یک پلت فرم رسانه های اجتماعی, اما آن را یک نقطه بزرگ برای طراحان داخلی یافت می شود. ایجاد تخته با عکس های خوب طراحی خانه و اتاق از جمله خود گذشته و زمان پروژه.

استفاده از قدرت تصویری:

ترکیب تصویری برنامه های بازاریابی خود را این است که رتبه بندی بالا در استراتژی این روز است. یکی از مزایای عمده استفاده از تصویری است که آنها رتبه بالا در نتایج موتور جستجوی خود را بدون نیاز به قرار دادن تلاش های زیادی در بهینه سازی. سعی کنید برای بهبود درخواست تجدید نظر از نام تجاری خود را نمونه کارها خلاق ، یک مقدماتی ویدئو توضیح می دهد که رویکرد خود را و تاکتیک های خود را; طراحی داخلی و به اشتراک گذاری آن را در یوتیوب!

سعی کنید برای نمایش کار خود و یا طرح از طریق رسانه های بصری و افزایش خود را به دید کلی و مشخصات. اگر شما می خواهید شما می توانید به اشتراک گذاری این فیلم در سیستم عامل رسانه های اجتماعی و یا استفاده از آنها را در پست های وبلاگ خود را به منظور افزایش خود را در جستجوگرها (اجتماعی بهینه سازی موتور) و درایو ترافیک بیشتر و بیشتر به کسب و کار خود و وب سایت.

SEO برای کسب و کار طراحی داخلی:

یکی از موثر ترین راه برای بهبود کسب و کار خود و حضور بر وب است که با استفاده از جستجوگرها. شروع به تحقیقات خود را برای کلمات کلیدی مرتبط و خود را بهینه سازی داخلی طراحی وب سایت با بهترین کلمات کلیدی برای کسب و کار شما. وقتی که می آید به رتبه بندی طراحی داخلی دو کشور بزرگ هستند کلمات کلیدی استفاده شده توسط مردم در پژوهش است. آنها ‘طراحی داخلی’ و ‘دکوراتور داخلی’. اما اگر شما در حال ترویج نام تجاری خود را در یک شهر بزرگ سعی کنید با استفاده از ‘طراح داخلی لس آنجلس به عنوان مثال به رتبه بالاتر در منطقه شما. فراموش نکنید که به ذکر تو رفتگی در دیوار و یا تخصص. شاید ساحلی کلبه های سبک و یا صنعتی مدرن. هر آن ممکن است نمایش گذاشتن کار شما و استفاده از آن کلمات کلیدی! ساخت تک صفحات به طوری که مردم به دانستن تخصص خود را و پیدا کردن تخصص خود را به راحتی.

حفظ شهرت خود را:

بدون شک وجود دارد که با نفوذ ترین بازاریابی محتوا برای کسب و کار شما ایجاد شده است مشتریان خود را نه شما. آنلاین نظرات داده شده توسط مشتریان خود را با کار به عنوان یک ارزیابی صادقانه از تلاش های خود را و پروژه های گذشته. علاوه بر این بررسی ایجاد یک تاثیر بزرگ در استخدام گیری. سه چیز اصلی که شما باید تمرکز بر روی:

هر پروژه شما انجام ماندگار پیامدهای خود شهرت کسب و کار و تلاش های بازاریابی. به بررسی بزرگ, لذت مشتریان خود را با کیفیت کار می کنند. اگر چیزی را اشتباه می رود شما کم بررسی که تاثیر بازاریابی خود را.

همیشه فعال برای دریافت نظرات مثبت از خود را به مشتریان خوشحال. تلاش و از همه شما مبارک مشتریان به ترک نظرات خوب.

نظارت بر تمام نظرات خود را در مورد نام تجاری در رسانه های اجتماعی و یا سیستم عامل های دیگر برای جذب بازدید کننده.

اینها برخی از موثر, بازاریابی دیجیتال, نکاتی برای طراحان داخلی. استفاده از این استراتژی و راه خود را به بهبود رتبه بندی شما در نتایج موتورهای جستجو و دریافت مزایای بزرگ برای شما طراحی داخلی کسب و کار!