سپتامبر 19, 2021

رهام چت

چت آنلاین

5 راه یقین به بهینه سازی خود کتاب فروش ورق

[ad_1]

مقدمه

به منظور تبدیل باقی می ماند و یا از نظر مالی موفق به عنوان یک self-ناشر شما باید قادر به سرعت و به طور موثر دریافت پیام های بازاریابی خود را به کتاب خود را-خرید مخاطبان است. کتاب خود را به فروش ورق یک ابزار عالی برای انجام این کار. این یک کامل ابزار بازاریابی برای بازاریابی آفلاین و آنلاین – به دلیل آن ساده است به درک و می شود به طور مستقیم به نقطه است.

و به عنوان استاد می گویند آن را “بدون سر و صدا بدون درهم و برهمی و هیچ زباله بدون زحمت” برای شما یا خریدار. (او تا به بسیاری از روشنگری سنگهای مانند آن. من از شنیدن آنها را در همه زمان ها. او یکی برای هر وضعیت قابل تصور. اما او بسیار ثروتمند, کسب و کار, نابغه بنابراین همه ما گوش دهید.)

در اینجا 5 عناصر ضروری برای بهینه سازی فروش ورق:

بهینه سازی نکته # 1: نگه داشتن آن ساده

نابغه فروش ورق است که آن را سریع و آسان به عنوان خوانده شده. آن را قرار است برای انتقال مهم ترین و اطلاعات مربوط در مورد کتاب خود را در کوتاه ساده و واضح فرمت. و باید آن را جذاب به در نگاه کنید و به عنوان خوانده شده در حالی که انجام همه که. تمام اطلاعات در مورد فروش ورق تنها باید نگران خود را با کتاب است. هیچ زاید اطلاعات لازم است. به عبارت دیگر آیا oversell یا مبالغه.

از خودتان بپرسید: “چه اطلاعات کاملا ضروری است که کمک خواهد کرد که خریدار تصمیم به پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد کتاب من و یا به طور مستقیم به خرید آن؟” رسیدن به آن را به سرعت. شما فقط باید حدود 30 ثانیه به نگه بر روی فرد خواندن خود را فروش نامه. استفاده از هر اینچ از آن بسیار عاقلانه است.

بهینه سازی نکته # 2: افتراق کتاب خود را

شما همه شنیده ایم در مورد تمایز یک میلیون بار قبل از. افتراق خود پیام خود را و کتاب خود را از رقابت خود را. شما می دانید که این در حال حاضر. اگر شما در حال حاضر نمی دانم که چگونه به افتراق خود پیام خود را و کتاب خود را از رقابت خود را قبل از شما کتاب خود را نوشت شما باید خیلی مشکلات بزرگتر که فروش ورق را ثابت کند.

پیام خود را که شما می خواهید و یا نیاز به به اشتراک گذاری خود را با خواندن مخاطبان و چگونه شما نوشتن در مورد آن نیاز به آمده از طریق کتاب خود را فروش نامه. نگاهی به خودتان پیام خود را و کتاب خود را از دیدگاه مخاطبان خود خوانندگان خود را به مشتریان خود را. در حال حاضر آنها نشان دهد که چگونه شما و کتاب خود را متفاوت و یا بهتر و یا بیشتر روشنگری برای کتاب خود را به موضوع, از رقابت خود را.

بهینه سازی نکته # 3: ایجاد سلسله مراتب بصری

توسط “سلسله مراتب بصری” من به معنای آن است که چشم خواننده اول باید کشیده شود به مهم ترین مورد در شما فروش ورق. در این مورد یا متن یا عکس احتمالا بزرگترین آیتم بر روی صفحه است. ممکن است این کتاب را پوشش, به عنوان مثال. یا عنوان کتاب در نزدیکی بالای صفحه. شما باید این ایده در اینجا.

سپس چشمان خود را کشیده شده باید به مهم ترین آیتم در فروش خود را ورق. شاید این است که یک کلمه یا عبارت در مورد این کتاب موضوع است. متن در اینجا ممکن است بزرگتر یا رنگی تر از دیگر متن در صفحه. سپس به سومین اطلاعات مهم است که شما می خواهید خواننده بعدی را ببینید. و….

به طور معمول این موارد در شروع و یا در نزدیکی بالای صفحه جایی است که بسیاری از افراد برای اولین بار به آن نگاه کنید. و هنگامی که مشاهده بر روی صفحه نمایش کامپیوتر تقریبا همیشه از بالا به پایین. هدف شما این است برای کمک به خواننده حرکت خود را فروش ورق در یک لذت بصری جذاب و آسان برای خواندن فرمت.

بهینه سازی نکته # 4: عقب تا ادعای خود را

فرد خود را به خواندن آن تصمیم می گیرید اگر شما واجد شرایط برای نوشتن این کتاب کمک به آنها را با مشکلات خود را در یک ماده از ثانیه. دوباره نگاهی به خود کتاب و فروش خود را ورق از دیدگاه خواننده.

و سپس از خود بپرسید چند سوال: “آیا این شخص باور? آیا این فرد نگاه و صدا مانند او می تواند به من کمک کند با من مشکلی دارید ؟ کمک به بهبود زندگی من ؟ کمک به من در پیدا کردن پاسخ نیاز دارم؟” آیا او باور مدارک که ثابت کند او می تواند نوشتن در مورد این کتاب موضوع؟”

به یاد داشته باشید هر کلمه و تصویر در آن ورق می تواند کمک کند و یا صدمه اعتبار خود را. آن را تا به شما برای انتقال ادعای خود را در مورد کتاب خود را و در مورد شما به خواننده در چنین راهی که باور. بیش از حد ارایش یا مباهات و شما از دست دادن آنها را در یک ماده از ثانیه – و آنها نمی آیند.

بهینه سازی نکته # 5: ایجاد تماس به عمل (فرهنگ و هنر) آسان

توسط “آسان” منظورم این است که نگه داشتن آن ساده است. ارائه چندین راه بدون عارضه برای خواننده به شما تماس با ما و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شما و کتاب خود را. این می تواند شماره تلفن خود را در دفتر خود. این می تواند یک آدرس ایمیل به طور مستقیم به شما. حداقل مطلق است که شما باید یک لینک به کتاب خود را در وب سایت یا صفحه فرود. آن را همچنین می توانید یک لینک به کتاب آمازون صفحه.

اگر کتاب خود را در دسترس است برای فروش به فروشگاه های کتاب کتابخانه ها و دانشگاه ها شما باید ذکر است که کتاب خود را در دسترس است از طریق توزیع کنندگان کتاب اینگرام و بیکر و تیلور به عنوان مثال. نگه داشتن در ذهن که چگونه کتاب خود را جمعیتی و یا خوانندگان و خریداران و مشتریان و مشتریان به احتمال زیاد می خواهید برای تماس با شما.

نتيجه گيری

نترس به بیش از یک فروش ورق برای کتاب خود را. شما می توانید یکی را که بیشتر به سمت کارگردانی شما و مشتریان شما که بازدید از دفتر خود را به عنوان مثال. یکی برای افرادی که خواندن وبلاگ شما. و شما می توانید یکی را برای کتابخانه ها و مدارس. شما کتاب نوشت, بنابراین شما می دانید که خود را مخاطب یا مخاطبان خود کتاب.

کتاب خود را به فروش ورق می تواند به شما کمک کند مخاطبان خود را مناسب پیام است که به احتمال زیاد به طنین انداز با آنها را به بالاترین درجه و کمک به آنها برای تصمیم به خرید کتاب خود را.

ایجاد یک خوب فروش ورق برای شما کتاب واقعا “بدون سر و صدا بدون درهم و برهمی و هیچ زباله بدون زحمت” برای شما یا خریدار. (اوه نه! در حال حاضر من آن را انجام می دهند!)

[ad_2]