نوامبر 26, 2022

رهام چت

چت آنلاین

یادگیری هنر بازاریابی دیجیتال از رقبای خود

[ad_1]

همه جانبه استراتژی بازاریابی محتوا کلاه سفید جستجوگرها آلی شیوه های سازگار پیوند ساختمان تلاش و جامد بازاریابی رسانه های اجتماعی, خوب, مطمئن شوید که این باعث می شود برای یک قاتل استراتژی بازاریابی دیجیتال.

اما هی بیش از حد از آن همه و شما فقط انجام آنچه بقیه جهان در حال انجام است. امروز بیایید امتحان کنید و نگاه را از طریق همه چیز کمی متفاوت است.

بیایید مقابله با چند سوال اول.

آیا شما به یاد داشته باشید که دقیقا آخرین باری که شما زد تجزیه و تحلیل رقابتی? مهم نیست من پرسیدن اما آیا شما تا به حال آن را انجام داده و در همه ؟ اگر جواب شما بزرگ خالص پس از آن شاید شما نمی باید هر گونه ایده خود را چگونه استراتژی بازاریابی دیجیتال غرفه مقایسه با رقبای خود را.

اجازه دهید من به شما بگویم یک راز دزدکی بیش از رقبای خود را می تواند به طور غیر منتظره ای فوق العاده می توانید انبوه کمک به شما در پیدا کردن خود را کاستی و در این روند به شما کمک کند بهتر در بازی. من مطمئنم که شما شنیده ام این گفت بارها قبل و نگه داشتن دوستان و دشمنان خود را حتی نزدیک تر است. و در عرصه بازاریابی آنلایناین یکی قول شما نیاز به زندگی می کنند.

ببینید هر کسب و کار وجود دارد که در این سیاره حداقل یک رقیب که با هدف برای بخش بزرگتر از پای. بنابراین نمی کند و این حس را به می دانم که چگونه رقبای خود را در حال قایقرانی بیشتر هموار از شما که هر دو از شما در حال خرید و فروش در همان محصولات و یا خدمات است. اگر شما در آن نگاه از نزدیک آن را کاملا یک راه خلاق به درک بهتر مخاطبان خود را. هنگامی که شما آشنایی با تاکتیک های شما می تواند در تدوین برخی از واقعا استراتژی های قاتل.

بنابراین در اینجا برخی از چیزهایی که کسب و کار خود و رقبای آموزش شما می توانید در مورد بازاریابی دیجیتال است.

مخاطبان و ترافیک: من مطمئن هستم که شما فکر می کنم که شما یک ایده عادلانه از چه کسانی مشتریان شما هستند و که در آن آنها می آیند از. اما یک تحلیل ساده می توانید تعیین اینکه آیا هر یک از رقبای خود جذب ترافیک بیشتر از شما است یا نه. آن را در واقع آنها هستند که این امر می تواند یک ایده عاقلانه به استراتژی آنها در حال رفتن برای.

محتوا است که مسائل: این یک تصور غلط است که هر چیزی که در اصلی آن به فروش می رساند. در درون یک صنعت وجود دارد و تنها محدود به نوع محتوایی که به اشتراک گذاشته می شود. آن می تواند هر چیزی – پست های وبلاگ و یا هفتگی آزمونها و نظرسنجی یا پرسش و پاسخ به عنوان. شاید رقبای خود را می دانید آن را بهتر از شما انجام دهد.

شما همچنین می توانید بدانید که چه چیزی کار نمی کند: بهترین راه برای پیشرفت است که در واقع به یادگیری از طریق اشتباهات دیگران, آیا شما فکر می کنید ؟ رقبای خود را نیز می تواند به اشتباه. پس از آن ایده خوبی است به طور مداوم نظارت بر کمپین های بازاریابی خود را و یاد بگیرند که چه چیزی جلب چشم و آنچه که فقط کار نمی کند با توده ها.

کلیدی در اینجا این است که یاد بگیرند از کسانی که بهتر است در این بازی. و هنگامی که شما را نمیفهمد بازیکنان کلیدی شما را خوب حرکت بهتر و جلوگیری از شکست خود.

و بله, همیشه به یاد داشته باشید که وجود دارد هیچ جایگزینی برای اصالت است.

[ad_2]