می 16, 2022

رهام چت

چت آنلاین

کمپرسور پیستونی (7 گام برای آشنایی کامل با این کمپرسور صنعتی)

علاوه بر اتومبیلهای با سیستم تایمینگ متغیر ، این شیارها باعث می شوند زمانی که تسمه تایم پاره شود ( درباره تسمه تایم نیز در بخش سیستم تایمینگ نگارش شده ) و دوران بندی سوپاپ به هم بخورد ، از بازخورد سوپاپ به پیستون خودداری شده و از تولید خسارات شدید دوری کند. یک نکته دیگر که هنگام طراحی رینگ پیستون در نظر گرفته می­شود فشار تماس اساسی جداره سیلندر است. زیر فشار قرار گرفتن آب رادیاتور و بیرون شدن اهمیت فشار مایع از لوله و سرریز شدن آن آرم وجود نشتی در واشر سرسیلندر میباشد که غالبا به جهت برطرف نمودن آن بایستی واشر سرسیلندر را ردوبدل کرد و همچنین نیاز است که مرحله زیر سرسیلندر را نیز تراش داده شود و قسمت بالایی آن و روکش دوباره هم شود. این فشار به طور معمول به الاستیسیته مواد سازنده حلقه پیستون، مسافت ازاد حلقه پیستون و تعامل با گازهای احتراق بستگی دارد. همین قطعه به عنوان جزء متحرک محفظه احتراق بایستی توانایی تحمل نوسانات فشار، تنش های دمایی و بارهای مکانیکی را دارا باشد. هوای جو، پیش از ورود به کمپرسور، از فیلتری که اهمیت آبی کم رنگ معلوم شده عبور می کند تا ناخالصی های آن گرفته شود. همانطور که در بالا نیز بیان کردیم، به جابجایی انجام شده در واحد زمان، سرعت گفته میشود. پیستون لاغر همیشه دارای شاتون کوتاه هست که از همین پیستون در موتورسیکلتها عمده به کار گیری می‌شود . پر‌نور میباشد که به تعداد سیلندرها، پیستون می بایست در باطن سیلندر کارگزاشتن گردد به تیتر مثال موتور 8 سیلندر حیاتی 8 پیستون هم است. رینگ فشاری بالاترین یا این که نزدیک ترین حلقه به گازهای احتراق می باشد و در معرض بیشترین میزان خوردگی شیمیایی و همچنینی بالاترین دمای کار قرار دارد. دمای همین قطعه در هنگام عمل نمودن بهشدت بالا خواهد رفت یعنی به حدود 2200 درجه نیز میرسد. در این حالت که دیواره یا مرحله جانبی رینگ به صورت شیبدار ساخته شده است، باید لبه تیز رینگ پیستون به سمت زیر باشد تا زمان بالا رفتن پیستون، این رینگ برروی لایه روغن موجود بر روی دیواره سیلندر لیز خورده و از جارو کردن روغن های جداره سیلندر به سمت محیط احتراق پرهیز نماید و در هنگام تحت رفتن پیستون، لبه تیز حلقه که به سمت ذیل است مانند حاشیه یک خنجر عمل کرده و روغن های موجود برروی جداره سیلندر را تراشیده و به باطن پیستون و نهایتاً کارتل ارسال می کند.این دسته حلقه ها بایستی به تیتر دومین حلقه کمپرسی آیتم استفاده قرار گیرند . کل حلقه های پیستون به کار رفته در موتورهای Briggs & Stratton از محصول فولاد چدن می­باشند. این عمل باعث میشود که فشار گاز در کل جهتها یکسان نباشد؛ زیرا فشار واردشده به طرف جلو زیاد عمده از طرف عقب است، موشک به سمت جلو حرکت میکند. سطح تماس رینگهای چگالی دارای دیواره سیلندر از یک لایه رشته رشته اکسید آهن یا این که کروم پوشیده می شود که از سایش جداره سیلندر و رینگ خودداری میکند. چدن به راحتی اساسی جداره سیلندر آب بندی میشوند. همین شیارها و رینگها فضای بالای پیستون را نسبت به محفظه باطن سیلندر آببندی میکنند. این رینگها که فشاری هم نامیده می شوند مانع از شکافت گاز از کنار پیستون در روزگار بالا بودن آن می‌شوند تا از تراکم ایدهآل احتراق کاسته نشود. کمتر مرحله تماس فی مابین پیستون و جداره سیلندر تا دست‌کم ممکن: افزایش تراز تماس به معنای ارتقاء اصطکاک بوده و آسیبهای جدی را به دنبال خواهد داشت؛ شایان ذکر هست که رینگها ممکن است آن گاه از مدتی ساییده شده و همین امر نیز می تواند سبب به افزایش اصطکاک گردد. ادله این عمل نیز همین میباشد که حین گرم شدن پیستون به شکل استوانه دربیاید. سوراخ ها یا رخنه هایی در مرکز شعاعی حلقه قرر دارا هستند که جریان آزادانه روغن به سمت مخزن روغن را ممکن می­سازند. زاویه همین پخی به سمت مخزن روغن بوده و حین حرکت این قطعه به سمت میل لنگ کارایی جاروبی از خود نشان می­دهد. بعد هوای داخل سیلندر (از روش سوپاپ خروجی) به سمت مخزن ذخیره هوای فشرده نبی می شود. پیستون اصلی حرکات خویش (به سمت پایین) ابتدا سبب ورود هوا و یا این که مخلوط هوا و سوخت به باطن سیلندر میشود، سپس باعث فشرده شدن ادغام مذکور گشته و در ضمن به نحو راضی بودن بخشی (هنگام حرکت به سمت بالا) از نشت کردن گازها جلوگیری میکند. شما از شیوه رگلاژ توانمند خواهید بود تا روز، ساعت و تعمیرگاه مورد دلخواه خود را برای خدمت آیتم نظرتان مشخص و معلوم کنید. پس از مشخص شدن نقص‌ خودرو، رگلاژ نزدیک ترین، محبوب ترین و منصف ترین تعمیرکار را به شما معرفی خواهد کرد. چنانچه شما این نوشته آموزنده را دوست داشتید و می خواهید داده ها بیشتری در آیتم پیستون تبریز خودرو لطفا از سایت ما دیدن کنید.