جولای 24, 2021

رهام چت

چت آنلاین

کلمه از دهان بازاریابی – غفلت آنلاین, بازاریابی, شریک

[ad_1]

بازاریابی دهان به دهان در اطراف بوده است قبل از سپیده دم از مدرن ارتباطات الکترونیکی و مدتها قبل از اینترنت. از این رو شگفت انگیز برای دیدن است که تا امروز دو مفهوم هستند که دیده می شود به عنوان متقابلا منحصر به فرد و مکمل یکدیگر.

چه کلمه از دهان بازاریابی است ؟

این شکل از بازاریابی است که اغلب نیز به عنوان تبلیغات دهان به دهانکه مستلزم فرایند به طور فعال تشویق و مؤثر آلی کلمه از دهان بحث در مورد یک محصول با نام تجاری منابع و یا حتی یک شرکت خاص پیام یا رویداد. آن است و سپس سمت چپ خود را به کارکنان و مشتریان و یا مشتریان به گسترش اخبار و مدافع پیام اصلی. بیشتر مورد استفاده عبارت این است که برای اشاره به آن به عنوان بازاریابی ویروسی.

آن است که به خوبی شناخته شده است که آن می آید با جوانب مثبت بودن مثبت در آغوش اگر رسیدن به یک بازار در نظر گرفته شده. با این حال این را منفی آن اگر پیام نامشخص است و دارای یک در نظر گرفته شده تعصب به یک گروه خاصی که آیا نژادی, فرهنگی, جنسیتی, مذهبی, غنی, فقیر, و غیره.

بازاریابی آنلاین از سوی دیگر نیاز به کمی مقدمه ای که ما در حال بمباران با آن را روزانه از طریق وب سایت های رسانه های اجتماعی و دیگر رسانه های دیجیتال سیستم عامل است. در بیشتر رسمی از نظر آن است که در مورد گرفتن و گسترش تجربه مشتری در نقاط مهم. همچنین در مورد ایجاد یک رابطه مداوم و تطبیق در سراسر کانال های مختلف به منظور رسیدن به مشتریان خاص.

تا جایی که این همکاری بین کلمه از دهان بازاریابی آنلاین و بازاریابی است ؟

پاسخ این است که بدون شک با بازاریابی وابسته است که در مورد فروش و یا ترویج شخص دیگری را به کالا و خدمات و سپس برای آن پرداخت می شود. این می تواند به صورت فیزیکی کالا از طریق آمازون و یا می گویند کالاهای دیجیتال از طریق بازاریابی آنلاین سیستم عامل مانند ClickBank. وابسته به سادگی جستجو برای یک محصول است که بالا خارجی و یا درخواست شخصی و سپس ترویج آن محصول یا خدمات و پاداش در بعضی از فرم یا دیگر.

در بسیاری از موارد شرکت های تشویق کارگران خود را به اطلاع دوستان و یا خانواده در مورد جدید ارائه خواهد شد و موضوع کوپن تخفیف ، کارکنان به نوبه خود خواهد بود incentivised با توجه به عنوان در هر سطح از تعامل. در این مثال بازاریابی به احتمال زیاد کلمه از دهان است اما در اصل کارمند در حال حاضر به عنوان یک بازاریاب وابسته” برای این شرکت است.

بازاریابی آنلاین به طور بالقوه به مردم پول بزرگ صرف نظر از تفاوت های که قبلا ذکر شد یعنی نژاد و جنسیت و جایگاه اجتماعی و غیره. این بسیار کم مانع ورود و بسیاری از شرکت های وابسته. یکی دیگر از مزیت های جهانی برسد بنابراین شما قطعا نه محدود به تنها بازاریابی در محلی خود را و یا کشور منطقه جغرافیایی.

اگر یک بازاریاب وابسته است یک محصول بسیار خوب و استفاده از به درستی اجرا کلمه از دهان استراتژی به عنوان یک شکل رایگان از تبلیغات آن را هزینه به طور قابل توجهی کمتر از هر پرداخت بازاریابی کانال. خریداران بالقوه معمولا تمایل به جستجو آنلاین برای بررسی و اطلاعاتی قبل از ساخت یک تصمیم خرید. مقدار قابل توجهی با این حال نیز متکی به دوستان و خانواده و همکاران قبل از تصمیم گیری خرید.

بنابراین آشکار است که این پتانسیل گسترده ای از ادغام دو مفهوم فوق شده است به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد. من نشان می دهد که مردم به دنبال روش در چگونه برای ایجاد پول اضافیبه طور جدی در نظر گرفتن یک چنگال خوب در بازاریابی وابسته و با استفاده از کلمه از دهان به گسترش پایه مشتری خود را.

[ad_2]