سپتامبر 16, 2021

رهام چت

چت آنلاین

کسب و کار کوچک تبلیغات – 5 اجزای یک آگهی بزرگ

[ad_1]

به عنوان ما در حال گرفتن نزدیک و نزدیکتر به سه ماهه آخر سال, من می خواستم به مردم با انگیزه در مورد تبلیغات. آیا سنتی (چاپ و تلویزیون و رادیو) یا اجتماعی (اینترنت) برای قطعات و اجزای یک آگهی بزرگ باقی می ماند همان. من در اصل مقاله ای از جیمز که صحبت در مورد 4 نوع کمپین های تبلیغاتی که فروش مدتی پیش و تاب این بیت بر اساس تجربه در تبلیغات سنتی.

5 اجزای یک آگهی بزرگ:

1. پیام واحد. در حالی که شما ممکن است مقدار زیادی از محصول و یا ارائه انواع خدمات ترویج 1. فکر می کنم از تبلیغات برای رژیم غذایی پپسی. آنها ترویج رژیم غذایی پپسی و نه Aquafina و یا هر گونه دیگر پپسی محصول.

2. جاذب کلمه / آهنگ / صدای جرنگ جرنگ. در حال رشد در نیوجرسی و نیویورک لوتو برچسب خط و خارج از غرفه “Hey Ya هرگز نمی دانید.” ترانه ای که به ذهن می آید این است که فوتبال دوشنبه شب تم. بدون توجه به جایی که شما آن را بشنوند شما فکر می کنم MNF.

3. شخصیت به یاد ماندنی. Orkin روچ. البته وحشت زده می شود این پیام در سراسر و ما با شناسایی این سوسک و مهم که برای همه اشکالات و آن را مرتبط با مواد غذایی است.

4. سازگار عناصر طراحی. رنگ ها, قرار دادن لوگو, فونت, و غیره. این عناصر بسیار مهم برای مصرف کنندگان به رسمیت شناختن شما با یک نگاه. Absolute Vodka. همان آبی فونت در بطری شفاف.

5. تکرار تم. شبیه به پیام واحد و سازگار, طراحی, عنصر, اما فکر می کنم در مورد تاج و تمرکز بر روی بطری آبجو. شما می دانید که آنها در ساحل هستند اما هرگز شما را به چهره و نه واقعا خیلی بیشتر از جدول بطری شن و ماسه و ساحل. ایجاد یک پاسخ عاطفی به آرامش با یک آبجو. هیچ مادر چه صدا گفت: شما می دانید آن است که تاج.

تبلیغات سنتی مرده است. آن را گرفته صندلی عقب با توجه به بودجه. شما هنوز هم نیاز به شنیده می شود. رسانه های اجتماعی گره خورده است با تبلیغات سنتی می دهد یک صدای قوی تر. سنتی و اجتماعی تبلیغات متفاوت است اما هنوز هم مشابه هستند که شما باید بدانید که در آن بازار هدف خود است. مردم هنوز هم تماشای تلویزیون و گوش دادن به رادیو در اینترنت هستند.

[ad_2]