سپتامبر 19, 2021

رهام چت

چت آنلاین

کتاب استراتژی های بازاریابی – 5 گام برای بازاریابی کتاب موفقیت

[ad_1]

پس از رفتن را از طریق تلاش خود را به نوشتن کتاب گام بعدی می آید به توسعه کتاب استراتژی بازاریابی و حمل آن به بازار کار خود را. شکی نیست که در حالی که محتوای خود را در کتاب مهم خود کتاب استراتژی بازاریابی خواهد بود فقط به عنوان مهم برای موفقیت سرمایه گذاری خود را. اگر محتوا پادشاه است و سپس بازاریابی است که قطعا ملکه.

اجازه دهید راه رفتن را از طریق 5 گام برای بازاریابی کتاب موفقیت:

مرحله 1: مطالعه بازار خود را

اگر شما امیدوار به صورت کتاب خود را در مبارزات انتخاباتی به واجد شرایط موفقیت شما نیاز به مطالعه بازار خود را. شما در حال حاضر ممکن است انجام این مرحله در هنگام نوشتن کتاب خود را اما آن را به ارزش زمان برای رفتن از طریق فرایند دوباره. شما نیاز به درک جمعیتی (جنسيت ، سن ، درآمد و غیره) و psychographics (شخصیت, شیوه زندگی, نگرش, و غیره) از بازار خود را بنابراین شما می توانید بهتر مبارزات.

مرحله 2: بررسی پتانسیل بازاریابی راه

امکانات بی پایان وجود دارد به بازار کتاب خود را پس از آن خواهد شد ممکن است به صرف زمان خود را در همه آنها. مطالعه چند ده بازاریابی راههای یا کانال است که بالقوه می تواند بستر مناسبی برای بازاریابی شما به موضوع کتاب خود را. لیست از جوانب مثبت و منفی منابع مورد نیاز برای هر بازاریابی خیابان در یک سند.

مرحله 3: انتخاب 3 تا 5 راه را به تمرکز بر روی

را انتخاب کنید 3 تا 5 از بالا, بازاریابی, راههای به تمرکز بر روی چوب با آنها و استاد آنها را قبل از شما اضافه کردن در ترافیک بیشتر منابع به مخلوط. بازاریابی مقاله یکی بالا منبع ترافیک و پرداخت برای هر کلیک تبلیغات ایمیل, تبلیغات انفرادی Facebook تبلیغات Craigslist در ،

گام 4: آزمون و پیگیری نتایج خود را

شما نیاز به آزمایش و پیگیری نتایج تبلیغات شما به اطمینان حاصل شود شما را در مسیر درست هستند و همچنین به بهبود تبلیغات خود را عملکرد است. همیشه وجود دارد اتاق را برای بهبود در بازاریابی و تبلیغات. استفاده از یک نرم افزار آنلاین مانند گوگل سایت, بهینه ساز, Hypertracker یا AdTrackz برای پیگیری مبارزات انتخاباتی خود را. آزمون جنبه های مختلف کپی آگهی خود را مانند عناوین خود را توصیف تماس به اقدامات آگهی رنگ و….

گام 5: گسترش کمپین های بازاریابی خود را

هنگامی که شما در بر داشت برخی از موفقیت کمپین های بازاریابی خود را, شما می توانید آن را گسترش دهد با سرمایه گذاری بیشتر بودجه خود را به بازاریابی فعلی راه به ترافیک بیشتر و/یا شما می توانید ایجاد ترافیک بیشتر از راه های که شما را چندین ترافیک جریان است.

یک برنامه ریزی کتاب استراتژی بازاریابی می تواند تفاوت بین یک wildly موفق کتاب راه اندازی و یا یک حد متوسط. وقت خود را به تهیه کردن یک استراتژی مناسب و سپس اقدام گسترده!

[ad_2]