می 15, 2021

رهام چت

چت آنلاین

چگونه نام تجاری را تعریف می کند و موقعیت خود را در کسب و کار

[ad_1]

چه تجاری و چه آن's مختلف از یک آرم و بازاریابی

هنگامی که شما فکر می کنید از مارک های شما احتمالا فکر می کنم از نام و نام محصولات شما ببینید در هر روز است.

اما دقیقا همان چیزی است که یک نام تجاری است ؟ به چه معنی است ؟ چگونه نام تجاری خود ارتباط برقرار?

هنگام صحبت کردن با کارآفرینان من یک حس وجود دارد's بسیاری از سردرگمی در مورد آنچه که دقیقا نام تجاری است. پس از خواندن این مقاله, شما'll خوبی در برخی از اصطلاحات رایج را می شنوید مانند موقعیت تجاری, چرا یک نام تجاری است و نه فقط یک لوگو و چه باید بکنید اگر شما گمان می برند با نام تجاری شما نیاز به یک makeover.

نام تجاری تعریف شده

یک نام تجاری است که بیش از فقط یک لوگو و شعار سایت یا صدای جرنگ جرنگ. آن's کل تجربه کار با شما.

لمس هر نقطه از یک مشتری با شما اشکال خود را با نام تجاری. آیا مطلوب است یا نه درک کلی و عمومی است در مورد شما و کسب و کار شما باعث می شود تا نام تجاری خود را.

نام تجاری خود را شامل یک چشمی نگاه و احساس از طریق استفاده از رنگ آرم و تصویرسازی و تایپوگرافی. نیز وجود دارد کلامی نام تجاری نشان داده شده از طریق ارزش های اصلی خود, دید, بیانیه, صدای جرنگ جرنگ و یا شعار.

اما خود را با نام تجاری همچنین شامل نتایج حاصل از تجربیات با شما تیم خود و شرکت خود را به طور کلی از طریق خرید, شبکه, مشتری, خدمات وب و کانال های رسانه های اجتماعی.

تفاوت بین بازاریابی و برندسازی

بسیاری از مردم فکر می کنم بازاریابی و نام تجاری همان چیزی اما این مورد نیست. در اینجا's یک داستان برای کمک به شما را در درک این مثال:

– یک مرد راه می رود به یک حزب و می بیند یک دختر او را دوست دارد. او پیاده می رود به او می گوید: “من یک رقاص بزرگ.”

که's بازاریابی است. او's های یک پیام با چشم انداز من امیدوار به حرکت خود را به عمل است.

– یک مرد راه می رود به یک حزب و می بیند یک دختر او را دوست دارد. او پیاده می رود به او می گوید: “هی, من'll رقص با شما برای قیمت پایین از یک دلار.”

که's فروش. او با ارائه یک فرصت برای پول به یک چشم انداز.

– یک مرد راه می رود به یک حزب و می بیند یک دختر او را دوست دارد. دختر پیاده روی به او و می گوید: “کسانی که به من بگویید که شما یک رقصنده.”

که's نام تجاری است. از طریق دختر's تجربه او با تشکیل یک نام تجاری مطلوب تصور که نقل مکان کرد و به عمل است.

چه چیزی باعث می شود یک نام تجاری خوب?

بسیاری از کسب و کار سعی کنید به درخواست تجدید نظر به مخاطبان گسترده ای. اما قوی برندهای پلاریزه اثر است. آنها درخواست تجدید نظر به یک کوچکتر مخاطبان تو رفتگی در دیوار.

امروز's مشتریان ولع مصرف بیشتر شفافیت و صحت با مارک های مورد علاقه خود. آنها می خواهند به دانستن فرد واقعی در پشت این شرکت است.

آنها چه کسانی هستند ؟

چه چیزی الهام بخش آنها ؟

چگونه آنها را به کسب و کار ؟

آنچه مهم به آنها ؟

آنچه باعث می شود آنها نشان دهنده?

چه آنها در شخصی خود را در زمان ؟

علاوه بر این, چند رسانه ای در حال تغییر مصرف کنندگان به انواع بیشتری از تجربه با نام تجاری خود را. استفاده از تعاملی وب سایت, Facebook live, تغذیه رسانه های اجتماعی و پاسخ کم زندگی می کنند و همه کمک به شکل دادن به یک نام تجاری.

در واقع میلیون ها (از جمله من) در حال تماشای مارس زرافه در یک ویدئو زنده گیری (به عنوان از آوریل 14, 2017) به عنوان او آماده را به هنگام تولد به یک کودک گوساله. حیوانات پارک ماجراجویی است که به صورت تصاعدی افزایش نام تجاری خود را و رسیدن به آگاهی فقط از طریق یکی از این تاکتیک به تنهایی.

نام تجاری تغییر

یک کسب و کار می تواند بسیار آلی و به عنوان زمان می رود توسط اصلی با نام تجاری شما را با آغاز شده ممکن است مناسب دیگر. این اتفاق افتاده است به تعدادی از مشتریان ما که در آن پس از چند سال آنها متوجه اصلی خود را با نام تجاری است که دیگر سازگار با زمان مدل کسب و کار و بازار آنها در حال خدمت.

انجام یک نام تجاری ارزیابی اجازه می دهد تا شما را به ارزیابی قدرت نام تجاری خود را درک ارزش خود را با مشتریان و چگونگی انباشتگی نام تجاری در صورت نیاز به منعکس کننده هر گونه تغییرات.

پس از آن's مهم به صورت دوره ای انجام یک بررسی برای دیدن اگر شما, لوگو, وب سایت, bios, headshots شعار و دیگر عناصر نام تجاری هنوز هم یک جا. اگر شما نگاه در مک دونالد's آنها را به حال شعارهای متعدد در طول سال. شما ممکن است به یاد داشته باشید “شما سزاوار یک استراحت امروز” (1971) و یا “ما آن را برای شما” (1975) و یا یک جریان “Lovin 'ضربان Hatin,'” (2015).

به عنوان مصرف کنندگان تغییر آنها به روز شده تصویر خود را و نام تجاری پیام برای تازه ماندن و مرتبط با مخاطبان خود است.

آیا شما با نام تجاری نیاز به یک Makeover?

اغلب به عنوان یک کسب و کار رشد می کند یک نام تجاری جدید است که نیاز به مجلل پیام متناسب با جدیدتر سطح از موفقیت است. و یا یک کسب و کار می تواند تغییر تمرکز خود را هنگامی که راه اندازی یک محصول جدید و / یا خدمات جذاب به مخاطبان هدف.

[ad_2]