جولای 13, 2020

رهام چت

چت آنلاین

چگونه تبلیغات: بهترین بازاریابی تلویزیون آگهی های بازرگانی و یا بازاریابی آنلاین است ؟

شرکت های بزرگ و متوسط و شرکت ها و کسب و کارهای کوچک با توجه به این روند که در حال وقوع است. به عنوان شما تصمیم می گیرید که چگونه برای تبلیغ به مشتریان خود را, شما ممکن است تعجب که بهترین تبلیغات است. ما را به بررسی دو چیز شما نیاز به دانستن در مورد انجام و تلویزیون آگهی های بازرگانی و یا بازاریابی آنلاین (بازاریابی دیجیتال) و آنچه شما می توانید انتظار برای آینده ای نزدیک است.

با توجه به TVB, هزینه تبلیغات در تلویزیون رز 7.7 درصد در سال 2012 و یا نزدیک به 22 میلیارد دلار است. و با توجه به eMarketer, هزینه تبلیغات در اینترنت افزایش 16.6 درصد در سال 2012 و یا نزدیک به 38 میلیارد دلار است.

حتی اگر کمتر از یک درصد افزایش رخ داده است برای تلویزیون و تبلیغات در کل دلار صرف شد و 2.5 برابر بیشتر است. بنابراین این را در تبلیغات تلویزیونی یک انتخاب بهتر است ؟

دوم بیایید نگاهی به تعدادی از کسانی که به تماشای تلویزیون در مقابل تعداد افرادی که گشت و گذار در وب است. در ایالات متحده 283 میلیون نفر به تماشای تلویزیون و 212 میلیون نفر گشت و گذار در اینترنت.

واضح است که هنوز هم وجود دارد بیشتر کسانی که به تماشای تلویزیون و سپس گشت و گذار در وب است. دوباره این ممکن است نگاه مانند تبلیغات تلویزیونی برنده دوباره درسته ؟

بسیاری از شرکت های تبلیغاتی اعتراف زمان آن رسیده است که برای یک پادشاه جدید به تاج. نزدیک به 75 درصد از آژانس های تبلیغاتی است که گزارش آنلاین تصویری تبلیغات گرفتن مشتریان را به سطح بعدی از آنجا که آنها بیشتر موثر است.

چرا این اتفاق می افتد ؟ به عنوان بیشتر و بیشتر مردم در حال معرفی گوشی های هوشمند, تبلت ها و دیگر دستگاه های است که اجازه می دهد آنها را به گشت و گذار در وب این مخاطب ادامه خواهد داد به رشد است.

مردم در حال حاضر انتخاب برای مشاهده هر آنچه که آنها می خواهند. Facebook, Google+, توییتر و پینترست اجازه می دهد تا کاربر را به تصمیم می گیرید چه چیزی مهم است. تبلیغات تلویزیون واقعا نمی دهد, شما این گزینه است.

دیجیتال مشاهده رانندگی آنلاین آگهی های بازار eMarketer. یوتیوب متحده که 72 ساعت ویدئو آپلود شده در هر دقیقه و داده ها است از سال 2011!

شکی نیست که تلویزیون بیش از 4 دهه سرب, بازاریابی دیجیتال, اما این سلطنت برتری مارس به پایان رسیده است در چند سال آینده.

بازاریابی آنلاین می تواند مرزهای بر خلاف آگهی های تلویزیونی. کمیسیون تجارت فدرال نیست و مورد مداقه قرار دادن اینترنت تبلیغات تقریبا به همان اندازه به عنوان آن را برای تلویزیون.

بزرگترین دلیل بازاریابی آنلاین تبدیل شده است و بنابراین سریع است زیرا شما می توانید یک آگهی رایگان به راحتی در اینترنت. این مورد برای تبلیغات در تلویزیون.

اگر شما یک کسب و کار کوچک, پاسخ, به نظر می رسد نسبتا واضح است. شما باید این فرصت را برای ارتباط با مشتریان خود را در یک سطح شخصی و آن را نمی خواهد به شما هزینه بسیار بیشتر از وقت خود را.

شرکت های بزرگ و متوسط شرکت ها ممکن است بودجه به استفاده از تبلیغات تلویزیونی و بازاریابی آنلاین. چگونه برای تبلیغ کسب و کار خود را است تا به شما. اما شما نمی تواند چشم پوشی از پتانسیل بازاریابی دیجیتال می تواند به کسب و کار شما.