دسامبر 2, 2021

رهام چت

چت آنلاین

چگونه به بازار راه خود را از یک کیسه کاغذی! بازاریابی به معنی عمل

[ad_1]

بسیاری از افراد از تجربه من در نوشتن یک طرح کسب و کار و سپس فایل آن را دور. این آنهایی که من صحبت کردن در مورد در اینجا که به احتمال زیاد قادر به “بازار راه خود را از یک کیسه کاغذی!” آنها صرف زمان به درستی تحقیق در مورد بازار و رقبای خود را اما هیچ متمرکز طرح که چگونه به طور موثر استفاده از این اطلاعات به نفع خود استفاده کنند. چه اتلاف وقت! این ممکن است کمک به آنها در رسیدن به هدف خود را از به دست آوردن بودجه اما یک طرح کسب و کار بسیار بیشتر از آن است. آن را نیز باید یک برنامه عمل . این اقدام بخشی باید شامل بازاریابی رسانه های اجتماعی و استراتژی های فروش.

توجه کنید که در اینجا من شامل رسانه های اجتماعی. دلیل این است که در این روز و سن آن باید شامل به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی بازاریابی است. همراه با هر استراتژی وجود دارد باید دقیق و برنامه ریزی از اقدامات با ضرب العجل برای کمک به نگه داشتن شما در مسیر به شما به عنوان مدیریت پروژه اجرای توسعه کسب و کار از طریق استراتژی خود را.

به همین دلیل برای داشتن یک استراتژی دقیق و برنامه عمل است به اطمینان حاصل شود که تمام تلاش خود را برای ترویج کسب و کار شما و افزایش فروش متمرکز و هدفمند در این زمینه به دست آورید و شما بالاترین بالقوه است. اما یک کلمه از اخطار:

بازاریابی است که مقدمه ای برای فروش. یک استراتژی فروش نیز مورد نیاز است حتی اگر کسب و کار شما انجام می شود کاملا آنلاین (فروشگاه آنلاین ویژه مشکل تر برای به دست آوردن زمین و افزایش فروش از مغازه های خرده فروشی)

بنابراین آنچه شما باید شامل در این بازاریابی اقدام برنامه ریزی ؟

  • تصویر نام تجاری و لوگو طراحی و توسعه – تنها یک تصویر و لوگو و یا شما اشتباه تصویر نام تجاری خود را. استفاده از رنگ و یا طراحی برای تمایز بخش های مختلف کسب و کار اگر مورد نیاز است.
  • طراحی و تولید مواد بازاریابی – کارت ویزیت و بروشور و غیره.
  • طراحی و توسعه وب سایت خود را – با پتانسیل برای تعامل و فروش / رزرو که در آن همیشه ممکن و قابل اجرا است.
  • یک طرح عمل از حوادث – راه اندازی حزب و…. برای ترویج کسب و کار (در صورت نیاز).
  • اقدام به برنامه ریزی تبلیغات – منتشر شده در مطبوعات و یک لیست از مخاطبین رسانه های شما ساخته شده است برای اطمینان از شانس بهتری برای گرفتن تبلیغ رایگان.
  • یک محتوای برنامه و طرح عملی برای هر یک از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود را – این باید شامل یک طرح چگونه شما ارسال, به اشتراک گذاری و اظهار نظر و چگونه اغلب به عنوان به خوبی به عنوان چگونه شما استفاده از تجزیه و تحلیل برای ارزیابی اثربخشی استراتژی خود را و ایجاد تغییرات در آن را بهبود بخشد.
  • یک استراتژی فروش برای هر دو آنلاین و آفلاین فروش – بدون این همه اقدامات بازاریابی هدر رفته است.

در راه همان است که شما خود را بررسی گردش مالی کسب و کار و امور مالی خود را در برابر جریان نقدی پیش بینی به عنوان وسیله ای برای نگه داشتن در دوره ساخت و تنظیمات لازم از یک ماه به ماه تجزیه و تحلیل بازاریابی رسانه های اجتماعی و فروش اقدامات کمک به کاهش ریسک و افزایش رشد کسب و کار.

[ad_2]