جولای 25, 2021

رهام چت

چت آنلاین

چگونه به استفاده از SMO برای کسب و کار شما

[ad_1]

ما've همه شنیده SEO یا بهینه سازی موتور جستجو, اما این روزها SMO و یا رسانه های اجتماعی بهینه سازی است فقط به عنوان مهم است. رسانه های اجتماعی نقش مهمی در بازاریابی کسب و کار آنلاین. بهترین بخش این است که آن's رایگان!

You'll می خواهید برای شروع با پیوستن به سایت های رسانه های اجتماعی. LinkedIn, Facebook و گروه در Ning.com که در آن شما را پیدا خواهد کرد مخاطبان خود را. نگاه برای یک گروه است که تعداد زیادی از اعضا و باز کردن انجمن ها یا گروه برای پیوستن به.

هنگامی که شما عضو یک گروه را به زمان برای راه اندازی مشخصات خود را با هر گونه اطلاعات مربوط را در مورد کسب و کار شما. این باید شامل آدرس وب سایت خود را و یا محل کسب و کار اطلاعات تماس و شرح خدمات و یا محصولات خود. برخی از گروه ها اجازه می دهد تا شما را به نوشتن وبلاگ خود را. Ning.com گروه معمولا یک وبلاگ است که می رود همراه با مشخصات خود را. در LinkedIn شما می توانید اضافه کردن یک ویجت است که لینک را به وبلاگ خود. این به طور خودکار خود را به روز رسانی صفحه نمایش خود را با جدید ترین مطالب وبلاگ.

مرحله دوم از پیوستن به یک سایت اجتماعی است. شما می توانید فقط با ساخت یک پروفایل و انتظار برای اتصال با مردم است. شما نیاز به شروع به گفتگو و سوالات خود را بپرسید.

شروع یک مکالمه آسان است. بسیاری از زمان وجود دارد در حال حاضر خواهد شد بحث در جریان است که شما می توانید عضویت. شما همچنین می توانید شروع به بحث در مورد کسب و کار فعلی, اخبار, مشاوره, رویدادهای آموزشی و یا به اشتراک گذاری رایگان اطلاعات است که کمک به کسب و کار شما. رویکرد مردم شما را تحسین و یا ترک نظر و یا درخواست برای اتصال. هر کس نمی خواهد با شما ارتباط برقرار کنند اما بسیاری از آنها بیش از تمایل. یک راه بسیار خوبی برای اجازه دهید کسی می دانم که شما در حال واقعی است که به آنها بگویید که چرا شما می خواهید برای اتصال هنگامی که شما ارسال یک درخواست.

مراقب باشید از هرزه نگاره یک فروم یا بحث منطقه با پست هایی که تبلیغات تنها در مورد کسب و کار شما. وجود دارد زمانی که شما می توانید نوشتن در مورد کسب و کار شما. به دنبال یک “معرفی کسب و کار شما” بحث و گفتگو که در آن شما می توانید نوشتن در مورد کسب و کار شما. بار دیگر به پست در مورد کسب و کار شما زمانی که به کسی است که به دنبال یک سرویس / محصول که به شما ارائه دهد. شما همیشه می توانید تبلیغات کسب و کار خود را با اضافه کردن یک امضای خود را با نام و لینک وب سایت در پایان هر بحث شما در پست.

در ادامه به ایجاد اتصالات ساخت شبکه خود را و پیدا کردن راه هایی برای کار با دیگر صاحبان کسب و کار. پس از تسلط یک گروه و پیوستن به دیگری. پیوستن به گروه به عنوان بسیاری از شما می توانید بدون غرق شدن در مورد اضافه کردن محتوا و ایجاد ارتباطات جدید.

وبلاگ هنوز هم یک راه مناسب برای گسترش کلمه از دهان و ساخت نام تجاری خود را. من توصیه با استفاده از یک وبلاگ رایگان هاست از طریق وردپرس یا بلاگر. شما اولین پست وبلاگ باید معرفی کسب و کار شما. وبلاگ خود را به یک منطقه نوار کناری است که شما می توانید اضافه کردن لینک به سایت محصول عکس های خود آرم و لینک متقابل. لینک متقابل با دیگر وبلاگ ها است یک راه عالی برای رسیدن به مخاطبان جدید. شما می توانید یک قدم بیشتر و پست متقابل مطالب در هر یک از دیگران وبلاگ در مورد دیگران و کسب و کار.

ارسال مطالب به وبلاگ خود را به صورت منظم به صورت روزانه یا هفتگی. در این راه مردم می توانید ببینید که شما قابل اعتماد هستید و آن را پر کنید وبلاگ خود را با محتوای بزرگ. شما می توانید پست خود را در مورد خدمات و محصولات. هر ورودی می تواند ویترین های مختلف محصول و یا خدمات شما را ارائه می دهند. اضافه کردن تفسیر در اخبار مربوط به صنعت خود را باعث می شود برای محتوای بزرگ. شما می توانید اشتراک به سرویس رایگان گوگل هشدار در افراد خاص هستند که با ارسال آدرس ایمیل خود را. با استفاده از این سرویس برای یادگیری در مورد اخبار در سراسر جهان است.

نوشتن مقالات در مورد افراد داخل صنعت شما یک راه برای نشان دادن تخصص خود و تبلیغ کسب و کار شما. شما می توانید با ارسال مقالات به مقاله بانک ها مانند Ezine و یا Hub صفحات.

هنگامی که شما یک مقاله منتشر شده, شما هنوز هم نیاز به آن بازار است. اضافه کردن یک لینک به مقاله خود را در سایت و وبلاگ. متعددی وجود دارد که خدمات رایگان است که به شما اجازه می دهد برای به اشتراک گذاشتن مقالات ، سایت های محبوب عبارتند از, توییتر و LinkedIn Digg. در ارتباط با گروه شما می توانید با ارسال مقالات به بخش اخبار هر گروه شما ملحق شده اند. شما همچنین می توانید شروع یک بحث در مورد مقاله خود را با پرسیدن از آنچه دیگران فکر می کنم در مورد آن موضوع و ارجاع مقاله خود را از طریق یک لینک که در آن واقع شده است.

این اصول اولیه بهینه سازی رسانه های اجتماعی و یا SMO. دیگر به شما're آنلاین بیشتر به شما خواهد آموخت. شما می توانید با استفاده از اینترنت به ایجاد روابط پایدار با مشتریان و کارآفرینان.

[ad_2]