آوریل 12, 2021

رهام چت

چت آنلاین

چگونه به استفاده از رسانه های اجتماعی برای نام تجاری شخصی و شهرت

[ad_1]

اگر شما کاملا جدید به رسانه های اجتماعی عرصه و شما فقط بهم زدن در اطراف در Facebook به صورت سرگرم کننده در حال حاضر از آن زمان برای دریافت یک دوره سقوط در نام تجاری خود را به عنوان کسی که به اعتماد و کسی به استخدام.

در این روز و سن به فکر کردن در مورد ماموریت و چشم انداز خود را با نام تجاری است فقط به عنوان مهم به عنوان در هر زمان در تاریخ است.

اما با قدرت از شبکه های رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Twitter, YouTube LinkedIn شما می توانید خیلی سریع تر که می تواند هر دو هیجان انگیز و ترسناک است. به خصوص اگر شما هیچ سرنخی که در آن برای شروع.

در اینجا برخی از راهنمایی برای گرفتن آغاز شده است.

آنچه با نام تجاری شما است واقعا ؟

اول از همه, شما نیاز به می دانم که شما به طوری که شما می دانید چگونه به فروش خودتان. برای بسیاری از مردم که آنها می خواهند به همه چیز برای همه, افزایش شانس خود را از بودن پیدا کردم که کامل مشتری که آنها را دوست دارم. اما به جای تلاش برای همه, وقت آن است برای دریافت بیشتر خاص.

بازار خود را جزئیات

شما می خواهید برای پیدا کردن آنچه شما می توانید ارائه به دیگر که هیچ کس دیگری می تواند. چه چیزی شما را در اختیار خواهد کرد که شما را به کسی که می خواهید دیگران به دنبال ؟ این را ندارد به مربوط به خود افراد مشهور در همه. شما فقط می خواهید برای پیدا کردن چیزی است که مردم را به شما.

بیایید با یک مثال است.

اگر شما یک نویسنده هستید شما (و دیگران) ممکن است فکر می کنم که خیلی کسل کننده است. و اگر این تنها چیزی است که شما صحبت کردن در مورد, و سپس شما ممکن است از دست رفته در زدن از بسیاری از نویسندگان دیگر در جهان آنلاین.

اما اگر شما بودند به بحث در مورد چگونه شما یک کسیکه بجای دیگران چیز مینویسد که برای به دست آوردن توجه مردم است.

اول از همه, آن را هنوز هم نشان می دهد که شما یک نویسنده, اما آن را نیز باعث می شود کسانی که آشنا هستند با ghostwriting می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد آنچه که دقیقا این به معنی آنها و به نیازهای خود.

شروع یک مکالمه است که از طرف دیگر می خواهید به ادامه. شما می خواهید برای پیدا کردن یک چیز است که باعث می شود شما خاص است. شاید دیوانه خود را با وسواس بافندگی و یا نیاز به رنگ مو خود را هر دو روز.

هر آنچه در آن است که شما می خواهید برای پیدا کردن یک راه به خودتان را جدا از بقیه جهان حتی اگر وجود دارد صدها نفر دیگر مثل شما.

راهنمایی برای شروع ساختمان خود را (و یا مشتریان خود را) با نام تجاری

1. یک لیست از چیزهایی که شما را دوست دارم

گرفتن برخی از زمان به فکر می کنم در مورد آنچه شما واقعا دوست دارم در مورد خودتان و آنچه که شما ممکن است می خواهم به صرف زمان بیشتر در جایی است که شما آغاز خواهد شد.

2. تحقیقات دیگران مثل شما

هنگامی که شما یک ایده که شما و آنچه شما می خواهید برای ترویج ببینید که چگونه موفق دیگر مردم حاضر آن را انجام داده اند. چه وب سایت خود را مانند نگاه ؟ وبلاگ خود را? خود را در حساب توییتر? چه خود پوسته/تم/رنگ و غیره شبیه است. که در آن ثابت است ؟

3. پیدا کردن یک مربی و مدل

شما احتمالا پیدا کردن یک یا دو نفر که شما فکر می کنم نزدیک به انجام آنچه شما می خواهید انجام شد در حال حاضر با نام تجاری خود را. سعی کنید به انجام همه چیز شبیه به آنچه که آنها انجام می دهند. اما متوجه باشید که کپی کردن نیست صمیم شکل چاپلوسی آنلاین. آن است که از صمیم قالب سرقت ادبی. آن را تغییر دهید و آن را مال شما. سعی کنید متفاوت باشد.

خود را آنلاین بیوگرافی

در حالت ایده آل, بیوگرافی که شما باید برای خودتان خواهد بود بیش از یک خط است. این باعث می شود آن را آسان به تناسب در یک کارت کسب و کار و یا در یک جعبه مشخصات. علاوه بر این, شما قادر خواهید بود به راحتی به یاد داشته باشید آنچه که شما باید قبل گفت: کمک به ایجاد هویت خود را متجانس و باور است.

شما نیاز به صرف برخی از زمان تهیه این بیوگرافی, اما اگر شما به اطراف نگاه کنید اینترنت شما را پیدا خواهد کرد که نمونه های بسیاری وجود دارد که می تواند الهام بخش شما. نقل قول می تواند یک راه بسیار خوبی برای شروع و حتی شامل یک.

نکات مهم

A. شامل کلمات کلیدی

درست مانند Twitter, Facebook و YouTube, پیدا کردن کلمات که شما می توانید در بیوگرافی خود را خواهد شد که جستجو توسط کسانی که شما می خواهید به تماس با شما.

B. شوخ

نمی تواند خسته کننده در بیوگرافی خود را. هر چند اکثر مردم خود را فراموش زیستی به عنوان به زودی به عنوان آنها به عنوان خوانده شده آن آنها را می خواهید به یادگیری بیشتر هدف است. تا زمانی زیستی خود می کشد کسی و باعث می شود آنها می خواهند برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر است که همه شما نیاز به انجام است. و شوخ طبعی باعث می شود تصور اول بزرگ.

C. تغییر آن

هر چند شما ممکن است تغییر نمی زیستی خود را باید به روز شده و fluffed هر چند ماه. این کمک خواهد کرد که شما را به نگاه گسترده و خلاق و نه خسته کننده و کسل کننده است.

راه های مختلفی برای نشان دادن نام تجاری خود را

در اینجا برخی از نهایی راه برای اطمینان از نام تجاری خود را نشان می دهد تا در همه چیز مربوط به خود را به نام.

آیا کامپیوتر Facebook fan صفحات و ستون های فرعی منعکس سازگار تم و پیام سراسر سیستم عامل های مختلف?

مطمئن شوید که به یک طراحی تم/مجموعه ای از رنگ.

با استفاده از یک خط زیستی در همه چیز در مورد شما آنلاین.

خود را شامل زیستی و لینک خود را در انتهای تمامی ایمیل های شما و پست های مانند زیر است.

[ad_2]