آوریل 13, 2021

رهام چت

چت آنلاین

چگونه به استخدام یک مشاور بازاریابی آنلاین

[ad_1]

کار کردن با یک مشاور بازاریابی دیجیتال برای اولین بار می تواند یک چالش به علت عوامل مختلف است که شما نیاز به در نظر گرفتن. آنها را درک کسب و کار خود و یا محصولات ؟ چگونه می شود آنها را با شما و تیم خود را ؟ را تحویل آنها را در آنچه به آنها وعده و می شود آنها مقرون به صرفه است ؟

این ها همه پرسش های مهم است که شما خواهد شد به دنبال پاسخ برای با انجام برخی از علت سعی و کوشش شما مطمئن برای پیدا کردن فرد مناسب برای کسب و کار شما.

در اینجا 9 امتیاز شما باید در نظر بگیرید که شما نگاه کنید به استخدام یک مشاور بازاریابی دیجیتال:

1. آنچه که تجربه خود را ؟

وجود دارد انواع مختلف بازاریابی آنلاین مشاوران مشغول به کار در بخش های مختلف و شما باید مطمئن شوید که فرد استخدام شما تجربه در صنعت شما. برای مثال یک B2B بازاریاب مختلف داشته باشد و مهارت و تجربه از یک است که در مصرف کننده بخش خرده فروشی.

پس, این یک نکته بسیار مهم را در نظر بگیرید و شما باید اطمینان حاصل شود که آنها درک ماهیت کسب و کار خود و صنعت روند و چه اهداف خود هستند.

2. که آنها با کار در گذشته است ؟

برای مراجع بپرسید از مشتریان گذشته و اتمام لیست کامل مشتریان آنها کار کرده ام. این باید به شما یک سرنخ از تجربه خود را, چرا که اگر آنها کار کرده اند با کسب و کارهای مشابه و سپس شما را در یک مزیت است.

3. کدام بخش باید آنها کار می کرد ؟

برخی از بخش های همپوشانی و بازاریابی آنلاین مشاور که کار کرده است در B2B بخش خدمات خواهد شد به احتمال زیاد آوردن مهارت های ارزشمند به مصرف کننده بخش خدمات. چرا که بسیاری از مسائل اطراف ماهیت خدمات مانند خود بودن نامحسوس و مصرف شده در آنها تولید می شود بسیار شبیه هستند.

4. آنها یک مترجم آزاد یا آژانس بازاریاب?

با رشد دسترسی به اینترنت در سراسر جهان و اتصال سریع سرعت آن تبدیل شده است بسیار آسان تر برای کار با مشتریان و همکاران که در حال در سراسر جهان است. بنابراین جستجوگرها آزاد در هند برای مثال قادر به ارائه مشابه و یا حتی بهتر خدمات از یک محلی بازاریاب.

این نیز کمک وب سایت های مستقل مانند مردم هر ساعت و تعادل است که هزاران نفر از ثبت نام بازاریابان که ارائه یک سرویس بزرگ. همچنین رتبه بندی و بررسی سیستم های در این سایت آن را آسان تر برای انتخاب یک مترجم آزاد است که مهارت های شما نیاز به.

این دو گزینه دیگر شامل به کارگیری یک بازاریاب دیجیتال و یا استخدام یک سازمان است که طیف گسترده ای از مهارت ها و یک تیم از کارشناسان که می تواند کمک در ایجاد کمپین های آنلاین, دیجیتال, copywriting, ایمیل, بازاریابی رسانه های اجتماعی و بیشتر.

5. جایی که آنها هستند و بر اساس ؟

اگر شما تصمیم به کار با یک مترجم آزاد آن سود اگر شما می توانید ملاقات چهره به چهره به بحث در مورد استراتژی. که راه شما را به ایجاد یک رابطه قوی تر و آن را به اطمینان حاصل شود که شما هر دو در همان صفحه به عنوان در مورد برنامه ریزی برای کسب و کار شما.

6. چه مدارک آنها را نگه دارید ؟

یک درجه یا دیپلم در بازاریابی یک شروع خوب است اما ضروری نیست به خصوص در جهان آنلاین که در آن تجربه و مهارت های فنی مهم تر هستند. اما این مهم است که اساسی ترین مهارت های بازاریابی تحقیقات بازار مشتری و تجزیه و تحلیل رقبا استراتژی و مهارت های دیگر که در حال تدریس در کالج ها و دانشگاه ها.

7. آیا آنها باید بررسی آنلاین?

اگر شما برنامه ای برای کار با یک مترجم آزاد یا آژانس و سپس آن را به احتمال زیاد است که آنها را بررسی کار آنها انجام شده در گذشته است. اتمام این بررسی برای دیدن آنچه که مشتریان دیگر باید بگویم در مورد مهارت های خود را, اخلاق کاری, تجربه, زمان پاسخ و…. همچنین, اگر شما می توانید منابع از مشتریان گذشته است که می تواند فوق العاده مفید به شما به عنوان شما تصمیم خود را.

8. چه آنها پرداخت هزینه برای خدمات خود را?

استخدام مشاور باید مقرون به صرفه برای کسب و کار خود و مهم نیست که چقدر عالی هستند اگر شما می توانید دیدار با هزینه های خود را و سپس آن را بهتر است به نگاه در جاهای دیگر. مترجمان آزاد در دسترس هستند در نرخ مقرون به صرفه در سایت های مانند Elance, اما, این سایت بیشتر مناسب برای یکی کردن پروژه ها و وظایف است.

9. آنها منتشر شده و یا یک نویسنده ؟

این یکی است که به عنوان مهم به عنوان نقاط دیگر از آنجا که بسیاری از کارشناسان بازاریابی است که مقالات منتشر شده و یا یک کتاب. البته بازاریابی پزشک است که به رسمیت شناخته شده به عنوان یک متخصص و منتشر شده است یک جایزه بیش از یک است که چون آنها نشان داده اند دانش عمیق خود را در این زمینه و احترام بیش از حد.

[ad_2]