دسامبر 2, 2021

رهام چت

چت آنلاین

چگونه برای مطابقت با محتوای وب سایت به بازدید کنندگان تصمیم گیری مرحله

[ad_1]

یک سوال مهم برای پاسخ به هنگام ایجاد و یا تجدید نظر در یک وب سایت است که “من چه هستند بازدید کنندگان نیاز دارد؟” جواب رانندگی کنید طراحی سایت خود را و تصمیم گیری در بازاریابی.

مشتری فرآیند تصمیم گیری

یک راه برای درک بازدید کننده نیاز به فکر می کنم از نظر مشتری در فرایند تصمیم گیری است. بازدید کننده نیازهای متفاوت باشد بسته به مرحله خود را در فرایند تصمیم گیری.

او تعصبات Karon, copywriter و مالک در بازاریابی کلمات (http://www.MarketingWords.com) توضیح می دهد که با شکستن مشتری فرآیند تصمیم گیری (یعنی مراحل خرید) به حداقل چهار مرحله: نیاز/می خواهم به رسمیت شناختن, اطلاعات, جستجو, بررسی و خرید.

اگر یک بازدید کننده در حال حاضر تصمیم به خرید یک محصول یا خدمات برای مثال او نیاز آسان گزینه های مرتب سازی. اگر مشتری است که در اوایل فرایند تصمیم گیری, اما, او نیاز به اطلاعات کلی.

اطلاعات و یا فروش گرا محتوا ؟

دی Kreidel صاحب داخ شرکت توسعه, توصیه, شناسایی سایت به عنوان یک سایت اطلاعات (به صورت اولیه تصمیم مراحل) و یا یک سایت فروش (برای دیر تصمیم مراحل) اما نه هر دو:

“تجربه ما با مشتریان ما نشان می دهد که اکثر مردم نمی خواهد مغازه در یک سایت اگر آنها آن را به عنوان یک اطلاعاتی سایت از آنجا که دولت خود را از ذهن/تمرکز متفاوت است زمانی که آنها وجود دارد — آنها لزوما به دنبال به فروشگاه آنها مایل هستند اطلاعات است.”

جذب حق بازدید کنندگان

با درک بازدیدکنندگان سایت خود را فرایند تصمیم گیری و ارائه آنها را با اطلاعات صحیح شما می توانید تبدیل بازدید کنندگان بیشتری را به خرید. جذب بیشتر از حق بازدید کنندگان می توانند بهبود تبدیل نیز هست.

مدیریت فروش سایت

اگر شما صاحب یک سایت فروش آن در اوایل فرایند تصمیم گیری نیست و احتمال دارد به خرید از شما. منطقی جذب بازدید کننده که در اواخر فرایند تصمیم گیری خواهد شد و افزایش نرخ تبدیل.

یک راه برای انجام این کار است را به حضور در سایت های اطلاع رسانی است که جذب بازدید کننده در هدف خود را در گروه های مشتری. اطلاعات سایت های بازدید کنندگان در حال جمع آوری اطلاعات و ارزیابی گزینه های. به عبارت دیگر آنها در حال آماده سازی برای یک خرید.

میشل Horstman صاحب انتخاب محصولات تبلیغاتی ( [http://www.choicepromotionalproducts.com]) می گوید: “من بازدید از تبلیغات در ‘مفید’ سایت های مانند [http://www.barmitzvahfindit.com]جایی که آنها باید یک فروشنده در منطقه است.”

برای کسانی که بودجه محدود میشل نشان می دهد خرید تبلیغات در سایت های که شرکت در پرداخت پستها در طول کلیک کنید برنامه هایی مانند اورتور یا گوگل AdWords است.

“زمانی که شما فهرست با گوگل و دیگران خود را, شما ممکن است مجبور به پرداخت بیش از ROI شما را توجیه کند.” او توضیح می دهد. “هنگامی که شما تبلیغات با اطلاع رسانی سایت که سایت می توانید استطاعت به پرداخت بیشتر برای کلیک از آنها پشتیبانی توسط فروشندگان مختلف/تبلیغ. درخواست سایت اگر آنها به شما ارائه یک دوره آزمایشی بنابراین شما می توانید ببینید که چقدر ترافیک آن است که تولید.”

مدیریت اطلاعات سایت

اگر شما یک سایت اطلاعات اکثر بازدید کنندگان خود را خواهد شد بیش از حد در اوایل فرایند تصمیم گیری برای خرید. پس چگونه شما می توانید هر دو جذب بازدید کننده در اوایل مراحل تصمیم گیری و کسب درآمد?

شما می توانید جذب اطلاعات متقاضیان توسط ساختار هر صفحه در سایت خود را به طوری آن را می دهد اطلاعات در یک موضوع خاص. این گسترش لیست از کلمات کلیدی که از طریق آن جستجوگران می توانید سایت خود را پیدا کنید.

راه های دیگر برای کسب درآمد از یک سایت اطلاعات:

– شرکت در چند انتخاب برنامه های وابسته است که شما می توانید ارتقاء در موضوع خاص در صفحات وب سایت خود را.

– پیوستن به یک تبلیغات هدفمند شبکه مانند گوگل حستبلیغ.

– فروش فضای تبلیغاتی.

در هر صورت هماهنگی خود را بازاریابی وب سایت و محتوای سایت برای مطابقت با بازدید کنندگان مرحله در فرایند تصمیم گیری ایجاد یک وضعیت برنده-برنده است. بازدید کنندگان خود را پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز آنها و شما سود — از طریق فروش تبلیغات و یا وابسته به درآمد — جلسه آن نیاز دارد.

[ad_2]