اکتبر 27, 2021

رهام چت

چت آنلاین

چگونه برای ساخت یک نام تجاری در اینترنت

[ad_1]

Sir George D Beauchamp پدر گیتار الکتریک. او قدیمی ترین گیتار الکتریک تولید کننده در این صنعت است. زمانی که او شروع به ساخت گیتار او متوجه شد که او نام نمی شد به اندازه کافی جاذب برای نام تجاری به فروش می رسانند. او نیاز به یک جاذب نام و نام خانوادگی که می تواند نام تجاری خود را به فروش برساند. او تصمیم گرفت تا خود را بهترین دوست و شریک نام Rickenbacker برای این منظور است. انتخاب او Ro-پت-در شرکت الکترو رشته برای نام تجاری خود را در اوایل.

Rickenbacker بسیار مشهور و نام خانوادگی ، آقا جورج احساس کرد که انتخاب چنین نام معروف برای نام تجاری خود را انجام دهد خوب برای مبارزه کسب و کار. او کاملا درست بود. نام او را انتخاب کرد هشتاد سال به عقب تبدیل به یک میراث امروز. آن را مترادف با نبوغ و کلاس. آن را تبدیل به نمادی برای موسیقی و چند تن از هنرمندان سراسر جهان

نام های تجاری با یک تفاوت

یک نام تجاری می تواند باعث شکستن و یا یک کسب و کار است. Goldstar یکی از رهبران جهان در ساخت با کیفیت بالا صفحه اصلی لوازم خانگی. آن را کره جنوبی را دومین صادر کننده در رده. GoldStar ایستاده بود جدا از بقیه دسته در راه های مختلفی. آن را نماد عظمت دست نیافتنی برتری و بالا در ارزش نام تجاری. آن ایستاده بود جدا از بقیه برندها به دلیل آن ساخته شده محصولات با کیفیت بالا در قیمت های مقرون به صرفه.

وجود دارد یک بحران مالی در آسیا در سال 1995. فروش شرکت و دیدم کاهش است. این شرکت از دست داده و یک تکه بزرگ از بازار خود را به جدیدتر شرکت های که ارائه محصولات با قیمت کمتر. این شرکت را منصرف با توجه به سقوط. آنها خود تجدید نظر استراتژی نام تجاری, تغییر نام شرکت خود را “lucky goldstar” و مجددا خود را به بازار با یک انفجار بزرگ. کوتاه با نام تجاری نام “ال جی” برای تلفن های موبایل جذاب تر و finale تر از سلف خود. آن را دوباره فضا را برای خود در بازار بین المللی است. ال جی مدعی است که خود را تغیر استراتژی طراحی نشده است به یک محل در بازار است. آنها می خواستند برای راه اندازی به بازارهای غربی بیش از حد.

مارک ها و انجمن ها

نام تجاری است مانند ایجاد یک شخصیت از ابتدا. شما مسئول به آن چهره, یک, شخصیت, رفتار, و غیره. شخصیت شما را به یک نام تجاری می شود چیزی است که مردم را به یاد داشته باشید نام تجاری. بار وجود دارد که این طراح گرافیک نقش بسیار مهم و نقش مهمی در ایجاد نام تجاری. نام آرم طرح رنگ و غیره نقش حیاتی در شکل گیری برند. اولا آن مهم است برای شما برای انتخاب نوع تصویر شما می خواهید نام تجاری خود را به تصویر بکشد.

اگر شما با استفاده از یک قلم sans-serif برای آرم خود را و شما را به تصویر بکشد رسمی و مجلل تصویر مناسب است که اگر شما به تولید و یا برخی از مجلل خدمات. طراح مزین فونت به طور معمول در ارتباط با طراحان و یا عروسی میباشد. اگر شما با استفاده از, فرفری, شامپانی انواع سپس شما یک جوان با نام تجاری. نئون سبز رنگ است که به طور معمول در ارتباط با خدمات وب سایت.

نام تجاری آنلاین

اینترنت تبدیل شده است بسیار ارزان روش از بازاریابی است. تقریبا همه علامت های تجاری امروز باید یک حضور آنلاین. به عنوان یک نتیجه از که شما نیاز به یک بسیار جذاب نام یا لوگو که می ایستد جدا از جمعیت. پس از آنلاین نام تجاری است نه محدود به خاص و موقعیت جغرافیایی خود را با نام و آرم باید جهانی شود. آیا استفاده از نام آن در زبان های منطقه ای. مردم به طور معمول به یاد داشته باشید نام آن معنی نیست که هر چیزی به آنها. استفاده از زبان انگلیسی ترجیحا. آن است که یک زبان جهانی است. آیا استفاده از هر گونه نماد که ممکن است صدمه زدن به احساسات مذهبی خاص هر طبقه یا جامعه است.

Brandverbing

Brandverbing چیزی است که تا به حال مخلوط را از نظرات مختلف کارشناسان بازاریابی در طول سال. برخی از کارشناسان احساس می کنید که brandverbing باعث می شود با نام تجاری بخشی از ما روز به روز زبان. نام تجاری به یاد بیاورید بالاتر است و اگر این نام تجاری است که با موفقیت brandverbed. تا حدود ده سال به عقب بازاریابان رد این ایده به طور کامل. آنها را به هر دلیل خاصی برای انجام این کار است. Brandverbing سن تمرین. آن را ایجاد نمی شد عمدا توسط برخی از باهوش بازاریاب. تکامل آن در طول سال است. مصرف کنندگان صرفا برای ایجاد فرهنگ brandverbing.

یکی از محبوب ترین نمونه از brandverbing هستند “فقط آن را گوگل!” به جای گفتن دنبال اطلاعات خاص در گوگل, مردم فقط نگاهی کوتاه راه است.

لنون نمادین است به غرب راک اند رول جهان است. نام خود را تبدیل به یک نام تجاری نمادین “Lennonized آن” یکی دیگر از راه گفت که می خواند چیزی راک اند رول راه است. Brandverbing خوب است تنها زمانی که از آن ایجاد شده است بیش از یک دوره از زمان. محبوب موتور جستجوی بینگ پرداخت an American crime نشان می دهد مقدار بسیار عظیمی از پول را به جای گوگل به عنوان محبوب brandverb. آن را شکست خورده در انجام این کار است.

بازاریابی دهان به دهان با استفاده از Brandverbing

Brandverbing آثار شگفتی وقتی که می آید به بازاریابی دهان به دهان. کلمه از دهان است که احتمالا قدیمی ترین و شناخته شده شکل از بازاریابی که در آن مردم با تکیه بر مشتریان وفادار برای ترویج محصولات و یا خدمات است. نام تجاری کارشناسان همیشه توصیه نامهای که جذاب و آسان برای به یاد داشته باشید. آنها نیز ترجیح می دهند کوتاه به نام های طولانی و پیچیده هستند. هیچ نام تجاری است که تا کنون موفق مناسب و بدون کلمه از دهان بازاریابی است. مهم نیست که چگونه یک نام تجاری است که به آن نیاز دارد سهم خود را از تبلیغات دهان به دهان. تبلیغات منفی واقعا می آورد یک نام تجاری پایین. Brandverbing و کلمه از دهان بازاریابی همیشه رفتن دست در دست.

داشتن طنز نام های تجاری

Brandverbing می تواند فریبنده باشد. آن را موفق نمی شود در همه موارد. یک در ده مارک های موفق در این استراتژی بازاریابی است. یکی دیگر از راه بسیار خوبی برای ساخت نام تجاری خود را یک موفقیت بزرگ است به استفاده از طنز در نام تجاری خود را. کمیک عنصر از نام تجاری باعث می شود مردم به یاد داشته باشید نام. صدها نفر از مارک های سراسر جهان را امتحان کنید, خنده دار, شوخ نام برای مارک های خود را. در کالیفرنیا وجود دارد بیش از شصت علامت های تجاری است که با استفاده از عنصر طنز. برخی از مارک های معروف ترین در میان آنها در حال فرار از نیویورک پیتزا و 99 بطری آبجو بر روی دیوار.

[ad_2]