می 15, 2021

رهام چت

چت آنلاین

چگونه برای ایجاد یک کسب و کار در یک نام تجاری

[ad_1]

این روزها بسیاری از کسب و کار پر رونق هستند و تلاش در جهت ایجاد حضور خود را و لذت بردن از فروش بالاتر. کسب و کار نام تجاری به طور کلی تبدیل شده است ابدی نیاز هر کسب و کار و بدون آن سخت تر خواهد بود برای هر کسب و کار برای زنده ماندن.

قبلا مردم فکر می کردند که نام تجاری است که تنها مورد نیاز برای کسب و کارهای بزرگ اما به عنوان زمان حرکت می کند ثابت شده است که نام تجاری است که نه تنها مورد نیاز برای کسب و کارهای بزرگ بلکه برای کسب و کارهای کوچک.

اما این مهم نیست که آیا شما به عنوان یک کسب و کار بزرگ و یا یک کسب و کار کوچک اما مهم این است که شما باید یک استراتژی دقیق از نام تجاری کسب و کار به منظور دستیابی به موفقیت است.

در زیر مراحل است که کمک خواهد کرد که شما برای ایجاد یک کسب و کار بهتر نام تجاری

دنبال KISS:
بوسه برجسته ترین نام تجاری اصطلاحات که برای نگه داشتن آن کوتاه و ساده است. استفاده بوسه در حالی که تعریف نام کسب و کار خود و دلیل آن نقش مهمی در کسب و کار خود و نام تجاری. بسیاری از کسب و کار موفق برندها معمولا بسیار کوتاه و ساده نام است که آسان به تلفظ و به یاد داشته باشید. فقط به یاد داشته باشید نام مثل BMW و آئودی و اینتل و گوگل و غیره. طولانی تر و یا پیچیده نام کسب و کار بسیار دشوار است برای تلفظ کنید و به یاد بیاورید.

استفاده خلاق لوگو:
مردم معمولا شناسایی یک کسب و کار نه تنها شکل آن نام بلکه از آرم خود را. یک کسب و کار آرم هویت هر کسب و کار است که چرا مراقبت ویژه گرفته شود در حالی که طراحی این آرم کسب و کار. به یاد داشته باشید که اگر کسی نام مرسدس بنز و سپس فوری چیز که می آید به ذهن است که بسیار معروف سه صحبت کرد مرسدس بنز آرم. همان است که با BMW و آئودی. اما این است که محدود به خودرو با نام تجاری تنها اما شرکت های دیگر نیز مانند Microsoft, Apple, Nike, مک دونالد,'s ،

انتخاب ترکیب رنگ مناسب:
آن's نه فقط آرم یا نام کسب و کار, اما رنگ تم خود را از کسب و کار نیز نقش عمده ای در آن نام تجاری است. هنگامی که شما شناسایی کسب و کار خود و نام و آرم پس از آن همه نام تجاری خود را و مواد تبلیغاتی باید حول طرح رنگ است که شما باید مورد استفاده در آرم خود را. برای مثال بسیاری از مک دونالد's خروجی با استفاده از سایه از رنگ زرد در طراحی داخلی و کالاهای تبلیغاتی و حتی روی بسته های مواد غذایی که به دلیل رنگ نشان دهنده کسب و کار خود را. همان است که با مارک های دیگر مانند Dominos پوسته و DHL و غیره. رنگ از کسب و کار شما دارای یک تاثیر روانی در ذهن مصرف کنندگان و که's که چرا مهم است که برای انتخاب پر جنب و جوش تر و یا دشوار رنگ. استفاده از جامد و رنگ های ساده مانند آبی و سبز و قرمز و زرد و سفید و سیاه و سفید در فام های مختلف.

خود را انتخاب کنید USP و چوب در اطراف آن:
خارش و یا یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد است که بسیار کوچک کلمه اما از آن ساخته شده است تاثیر بسیار زیادی در بسیاری از کسب و کار. این روزها رقابت شدید است و در نتیجه به منظور ایستادگی کردن از رقابت شما نیاز به یک USP کسب و کار خود را و خود را تمام و استراتژی نام تجاری حول محور USP. با نام تجاری مانند BMW و مرسدس بنز خود را USP آنها را به عنوان حق بیمه و ایمنی بالا محصولات. در حالی که مارک های مانند E bay و علی بابا به USP به عنوان آنها را به یک انتخاب گسترده ای از محصولات مقرون به صرفه. به طور مشابه, مک دونالد,'s خود را USP ارائه هذیان همبرگر. USP مردم کمک می کند تا به شناسایی کسب و کار شما با یک محصول یا خدمات است. برای مثال زمانی که کسی در مورد یک برگر پس از آن می آید اولین چیزی که به ذهن مک دونالد و وقتی کسی در مورد کفش ورزشی, سپس نام تجاری به ذهن می آید این Nike, Reebok, Adidas و Fila.

آیا با نام تجاری چکش:
یکی از مهم ترین چیزهایی است که برای هر کسب و کار نام تجاری چکش. با نام تجاری چکش شامل همچنان به فشار برای نام تجاری برای مخاطبان خود به طوری که مردم به راحتی می تواند اتصال با نام تجاری. اگر چه گاهی اوقات یک نام تجاری چکش ثابت می کند بسیار گران قیمت به دلیل آن نیاز به بسیاری از تبلیغاتی و بازاریابی مواجهه. به منظور ایجاد نام تجاری خود را متمایز از مارک های دیگر, شما نیاز به ایجاد زنجیره ای از تیزرهای تلویزیونی و تبلیغات چاپی به طوری که آن را با چکش به عمق ذهن مصرف کنندگان است. اگر چه امروز در عصر مدرن وجود دارد بسیاری از دیجیتال کانال های بازاریابی است که بسیار مقرون به صرفه و خوب برای نام تجاری چکش.

آوردن احساسات خود را با نام تجاری:
این روزها به دلیل استرس بیش از حد و شیوه زندگی گیج کننده مردم در حال گرفتن بیشتر عاطفی و حتی برای چیزهای کوچک. هر چیزی که متصل به احساسات خود را به ارمغان می آورد موفقیت های بیشتر برای مدیران تجاری. اگر شما یک محصول یا خدمات و سپس ایجاد یک تبلیغ تجاری در ذهن نگه داشتن احساسات مصرف کننده. این نوع عاطفی تبلیغات را بیشتر در ارتباط با مصرف کننده. افرادی که از لحاظ عاطفی متصل به یک محصول یا یک سرویس به احتمال زیاد به باقی می ماند وفادار نسبت به آنها برای سال های بسیاری است. نمونه ای از یک ارتباط عاطفی می تواند دیده می شود در بسیاری از ماشین تبلیغات این روزها که در آن بازاریابان قرار داده و تمرکز بیشتر بر ایمنی خود و خانواده و به خصوص بچه های خود را به جای صحبت کردن در مورد ویژگی های لوکس ماشین. این به ارمغان می آورد یک حس از احساسات و مسئولیت پدر و مادر نسبت به خود و خانواده که به شدت تحت تاثیر تصمیم خرید خود را. گاهی اوقات آنها حتی با چشم پوشی از مهم ترین فاکتور یعنی قیمت در حالی که خرید یک ماشین بر اساس احساسی نگرانی است.

[ad_2]