آگوست 5, 2021

رهام چت

چت آنلاین

چگونه برای ایجاد یک وب سایت ایده آل برای کسب و کار کوچک

[ad_1]

اگر شما در حال ساخت اولین خود را به یک کسب و کار کوچک شما می توانید باقی می ماند blindfolded در مورد داشتن یک وب سایت است که طراحی شده است برای تهیه بازدید کننده نیاز دارد. عوامل متعددی وجود دارند که باید در نظر گرفته شود قبل از راه اندازی یک وب سایت برای کسب و کار کوچک شما. یک آژانس دیجیتال را می توان با همکاری برای همه وب سایت های سفارشی مورد نیاز تبدیل بهینه سازی و بازاریابی دیجیتال و همچنین راه حل های تجارت الکترونیک.

ایجاد یک طرح کسب و کار دقیق

به عنوان یک راه اندازی کسب و کار فردی برای بار اول شما باید به تجزیه و تحلیل بازار از طریق تجزیه و تحلیل رقابتی و کشف کردن آنچه که مشتریان ممکن است انتظار از محصول خود را. این کمک می کند تا شما را به توسعه یک استراتژی در آغاز کسب و کار خود را به طوری که برای جلوگیری از هر گونه سردرگمی در مورد جهت کسب و کار است که انتظار می رود به حرکت می کند. شما باید به توسعه کوتاه مدت و همچنین بلند مدت طرح کسب و کار است که متناسب با بودجه خود را مورد نیاز است.

برخی از پیش نیاز است که کمک خواهد کرد که شما ایجاد یک طرح کسب و کار موفق عبارتند از:

  • شکل هدف اصلی از وب سایت خود را قبل از راه اندازی آن
  • توضیح ویژگی های منحصر به فرد از کسب و کار خود را به عنوان برجسته اصلی وب سایت خود را
  • درک اندازه بازار
  • حفظ کنار یک رکورد از بودجه ای که شما در حال رفتن به صرف به عنوان بخشی از استراتژی های تبلیغاتی

نام دامنه باید همگام با نام تجاری

مطالعات نشان می دهد بسیاری از کسب و کار در صدر صفحات جستجو خود نام دامنه مشابه نام تجاری. اگر شما ایجاد یک نام دامنه است که هیچ ربطی به با محصول یا خدمات شما و سپس شما خواهد شد احتمالا در مواجهه با موانع در حالی که درگیر در انتقال وب سایت جدیدتر به آدرس و همچنین باید متحمل SEO ضرر و زیان بیش از حد.

راهنمایی که کمک خواهد کرد که برای انتخاب درست نام دامنه عبارتند از:

  • ایجاد چند نام دامنه لیست که مسابقات خود را با نام تجاری و خدمات ارائه شده
  • اطمینان از این نام دامنه به توضیحی
  • جلوگیری از نقض کپی رایت اگر هر
  • اطمینان از نام دامنه ثبت شده است برای حداکثر زمان دوره
  • خرید مربوط به نام دامنه
  • پسوند همچنین نقش کلیدی namely.org, .com or.net. پسوند باید مطابق با اهداف کسب و کار

لوگو باید قابل توجه

هر زمان که فکر می کند یکی از فوری نام تجاری به رسمیت شناختن ارتباط لوگو می آید به ذهن ما. لوگو به عنوان یک نماد از هویت سازمانی یک شرکت است. بهتر است به ترک آرم طراحی به مهمترین سازمان خلاق است که قادر به درک اهداف کسب و کار و ادغام آن با نام تجاری ارزش در طراحی فاز از آرم خود را. آرم ناقص است و بدون مشخص ژانر.

نکات کلیدی برای درک قبل از طراحی یک لوگو عبارتند از:

  • درک ماهیت کسب و کار و نگه داشتن یک ساعت مچی نزدیک در رقیب آرم همان صنعت
  • توضیح این موضوع که لوگوی شما باید نمایندگی در شیوه ای روشن به طراح خلاق
  • همیشه فکر می کنم از مشتری's دیدگاه قبل از انتخاب تصویر رنگ و یا اندازه فونت
  • حداقل باید سه تا چهار آرم توسعه یافته و مقایسه این نمونه ها را به انتخاب یکی از بهترین در نهایت

اجرای پایدار سیستم های مدیریت محتوا

قبل از انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا شما را به شناسایی که آیا وب سایت شما بر روی یک سرویس و یا در حال اجرا یک کسب و کار تجارت الکترونیک. برخی از رایج ترین سیستم های مدیریت محتوا شامل, وردپرس, جوملا, دروپال, Shopify و BigCommerce ،

اطمینان از سیستم های مدیریت محتوا دارای ویژگی های زیر و ویژگی های که فعال موفق مدیریت محتوا.

  • استفاده مجدد از محتوا از طریق یک منبع قابلیت
  • خودکار مطالب ردیابی با استفاده از دو جهته مدیریت لینک
  • باید قادر به پشتیبانی از فرمت های چند رسانه ای از طریق چند کانال چاپ و نشر
  • CMS باید قابل توسعه و انعطاف پذیر و قابل تنظیم برای رسیدن به سفارشی سازی پیشرفته
  • کنترل دسترسی باید مجاز

وجود دارد برخی از چیزهایی مهم به نظر زمانی که آن را به سفارشی خود را به تازگی راه اندازی سایت برای کسب و کار کوچک.

1. باید قادر به تولید منجر

2. از جمله دکمه به اشتراک گذاری اجتماعی برای افزایش ترافیک وب سایت

3. پیاده سازی نقطه فروش منحصر به فرد از محصول خود را در وب سایت

نتيجه گيری

نکات ذکر شده در بالا قطعا کمک به شما در دادن یک شروع عالی برای وب سایت طراحی شده برای کسب و کار کوچک شما و در نتیجه رضایت بخش کسب و کار خود و الزامات مورد نیاز برای رشد آینده شرکت است.

[ad_2]