اکتبر 16, 2021

رهام چت

چت آنلاین

چگونه اکثریت ما جستجو آنلاین و دلیل اهمیت آن برای کسب و کار خود و

[ad_1]

با توجه به هوشمند بینش بیشتر از زمان صرف شده بر روی دستگاه های تلفن همراه 90 درصد به طور دقیق صرف استفاده از یک برنامه (فکر می کنم Facebook و غیره.), است که بر روی گوگل اخیر تحقیقات. حتی اگر تعداد کل دیجیتال ساعت مردم صرف در تلفن همراه است که بالاتر از رومیزی این است که عمدتا به دلیل استفاده مردم از برنامه های خود را برای همه چیز زیر آفتاب. اما وقتی که می آید به واقع “گشت و گذار در وب” مردم صرف تنها حدود 10 درصد از دیجیتال خود را ساعت به دنبال پاسخ در یک دستگاه دستی. که بسیار چشمگیر است.

بنابراین به همین دلیل است که گوگل پس از صعودی در دستگاه های تلفن همراه ؟

در اینجا چگونه آنها شور و شوق فراوان است بازشناخت: برای نمونه سایت سوالات در سال 2017 جستجوهای وب اغلب شروع بر روی یک دستگاه تلفن همراه از برخی از نوع. این اغلب ارضا کسانی که به دنبال یک پاسخ سریع. برخی از جستجوگران وب نیاز عمیق تر در پاسخ به پیچیده تر سوال در مورد محصولات خود با مسائل یا مشکلات شروع یا ادامه تحقیقات خود را بر روی یک پلت فرم دسکتاپ.

این قطعه حیاتی از اطلاعات اگر شما در حال تلاش برای ایجاد یک وب سایت استراتژی است که مطابق با نیازهای امروز آنلاین مشتریان بدون در نظر گرفتن نوع کسب و کار شما به کار گیرند.

بازاریابی مردمی شبیه به این رفتار مشتری سفر. این مهم زیر مجموعه از یک عمل محبوب است که شرکت های پیشرو در آغوش شناخته شده به عنوان omnichannel بازاریابی است.

ما نمی نگرانی خودمان را با omnichannel در حال حاضر, اما اجازه دهید در نظر بگیرید چرا مشتریان خود را آنلاین باید رفتار خود را تحت تاثیر قرار, طراحی وب سایت, استراتژی و رویکرد است. امیدوارم یک بیت از اطلاعات پس زمینه به شما کمک خواهد کرد فکر می کنم در مورد چگونه شما مشتریان خاص رفتار آنلاین ساخت این تحقیقات بیشتر مربوط به خود را کسب و کار آنلاین بازاریابی نیاز دارد.

آیا وب سایت خود را به مشتریان انجام با جستجوی آنلاین?

داستان واقعی این است که مردم با استفاده از دستگاه های تلفن همراه برای جستجو. ما که. آنچه ما را نمی توان با همان حس فوریت است که چگونه این عمل با استفاده از دستگاه های متعدد بزرگترین بخش از سفر مشتری. این است که به نام چند پلت فرم جستجو و آن را شایع ترین روش تا کنون برای کسانی که احتمال دارد به درگیر با حضور آنلاین خود را.

به طوری که همه از سرفصل های صحبت کردن در مورد چند پلت فرم جستجو ؟ ببخشید مردمی آن را بسیار مورد علاقه به بحث در مورد مخلوط کردن آنچه برخی از مردم می خواهم به فکر می کنم به عنوان یک دستگاه (مثلا لپ تاپ) با آخرین داغترین, بزرگترین flattest (اضافه کردن بیشتر در اینجا صفت) گوشی های هوشمند جهان تا به حال دیده می شود.

من به تازگی وارد شده به وب سایت یکی از مشتریان B2B است که تمرکز ملی و بازدید خود را تجزیه و تحلیل. بسیار گفتن. در سه سال گذشته تعداد زیادی از دستگاه های تلفن همراه مورد استفاده مردم برای پیدا کردن آنها رفت و از کمتر از 3 درصد به حدود 15 درصد است. در حال حاضر این کنتراست با میانگین ملی از بازديد از طریق تلفن همراه در بخش خرده فروشی است که بیش از 75 درصد. شما می توانید ببینید که در آن روند عنوان شده است درست مثل گوگل تحقیقات نشان می دهد.

من قصد دارم به شما نشان می دهد چیزی است که اگر شما می خواهم به کار و بهبود خود را از سفر مشتری برای خرید است. ورود به وب سایت شما را آنالیز و در کل نسبت از تلفن همراه در مقابل دسکتاپ بازديد سه سال گذشته است.

هنگامی که شما خود را نسبت تلفن همراه در مقابل دسکتاپ بازدید کنندگان به وب سایت خود را, ما باید بپرسید: آیا بسیاری از مردم شما در پیدا کردن آنلاین با توافق چگونه سایت خود را طراحی و عملکرد و تجربه کاربر بازی کردن ؟ اگر شما نمی توانید صادقانه جواب بله, شما در معرض خطر تبدیل شدن به بی ربط در وب بدون در نظر گرفتن چقدر پول شما صرف در SEO و تبلیغات. مشتری راحتی منجر به رضایت و بخشی از نتیجه یک تجربه کاربر بزرگ است و آن را فقط ممکن است خود را بهترین مزیت رقابتی است.

لطفا گزارش این اعداد به سر خود را از بازاریابی قبل از اینکه شما در معرض خطر از دست دادن بیشتر از خود ارتباط در وب است. سپس تعامل صالح طراحی وب سایت و بازاریابی شرکت برای کمک به شما در تفسیر ایجاد و پیاده سازی یک برنامه عمل اگر شما این مهارت را در خانه.

امروز وجود دارد بسیاری از استراتژی ها و تاکتیک های به نتایج عملکرد از اینترنت. و وب سایت خود را ممکن است تنها بخشی از یک برنامه چند پلت فرم رویکرد که در واقع قرار می دهد حضور خود را در فرمت است که مردم نیاز دارند. نه هر کس همان تنظیمات و هر کس در همان قالب یک قبر اشتباه است.

صرف نظر از آنچه شما در پیدا کردن زمانی که شما وب سایت خود را بررسی مرورگر, آمار, پاسخ صحیح را برای شرکت شما در حال رفتن به قطعا خود را. چرا که بسیاری از صنایع باید به مشتریان با نیازهای متنوع و ارزشها و عادات و تجربیات.

بهتر بازاریابی با استفاده از بهترین علم است اما هنوز هم مربوط به مردم بودن یک هنر است. پیدا کردن تعادل مناسب است حیاتی برای موفقیت است و اغلب خارج از ماشین چین دهنده امروز به دلیل دیجیتال بازاریابان استفاده بیش از حد اختلال تکنیک های که نقض مهم در اصول بازاریابی مانند آزار ندهید مردم!

یک طرح بازاریابی جامد موقعیت کسب و کار خود و هر دو آفلاین و آنلاین به

  • ارتباط خود را نقطه فروش منحصر به فرد

  • ارائه عالی محصولات و یا خدمات است که منعکس کننده ارزش

  • تمرکز بر مشتری

  • انجام و یا ایجاد چیزی خوب است که مردم بر این باورند در

اگر شما در اکثر شرکت های که نیاز به یک وب سایت برای رسیدن به مشتری خود را امروز تحقیقات می گوید باید آن را حداقل تلفن همراه دوستانه. این فقط نقطه شروع به شروع به فکر کردن در مورد مشتری خود سفر است. بیشتر شما در مورد مشتریان خود را در سفر بهتر به شما را در درک چه نوع از استراتژی بازاریابی خواهد شد بهترین خود را در خدمت اهداف شرکت در سال پیش رو.

[ad_2]