آگوست 14, 2022

رهام چت

چت آنلاین

چه درگیر در تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی?

[ad_1]

اگر مغز خود را یک دیگ ذوب از تفکر تحلیلی و ایده های خلاقانه, اگر شما یک رهبر به دنیا آمد و با مهارت های ارتباطی استثنایی و (در نهایت) اگر شما می توانید رسیدگی استرس مهلت بدون غارنوردی به فشار و سپس شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن یک حرفه ای به عنوان یک مدیر بازاریابی. در شرکت های کوچکتر مدیر عامل شرکت یا مالک ممکن است به فرض بسیاری از مسئولیت ها مانند تبلیغات, تبلیغات, روابط عمومی, فروش و بازاریابی. از سوی دیگر خود را به شرکت های بزرگتر باید یک معاون رئیس جمهور برای مدیریت این مناطق است.

مشخص بازاریابی مدیران مسئول هماهنگی جنبه های بسیاری از استراتژی های بازاریابی از جمله تحقیقات بازاریابی و روابط عمومی است. علاوه بر این, آنها استخدام مدیران در زمینه هایی از قبیل تبلیغات, قیمت گذاری, توسعه محصول و فروش. به غیر از شرکت های بزرگتر این مدیران تبلیغات مستقیم و ارتقاء کارکنان که به ندرت بزرگ است. بسیاری از شرکت های کوچکتر را برون سپاری تبلیغات خود و مسئولیت های تبلیغاتی با مدیریت فرد به عنوان رابط بین آژانس های تبلیغاتی و شرکت.

حرفه ای, علمی و فنی, خدمات صنایع شاغل تقریبا 1/3 از مدیران بازاریابی در نیروی کار در سال 2004 با توجه به وزارت کار گزارش. همچنین تبلیغات, بازاریابی, تبلیغات, روابط عمومی و مدیران فروش برگزار شد حدود 700 ، 000 مجموع شغل — مدیران بازاریابی اختصاص 203,000 از آنها یا 29 درصد است.

نمونه وظایف مدیر بازاریابی

مدیران بازاریابی و زیردستان خود را — تحقیقات بازار مدیران و توسعه محصول پرسنل — معمولا متهم به توسعه استراتژی های بازاریابی برای شرکت خود را. به طور معمول این شرکت محصولات و خدمات نیز تجزیه و تحلیل در این راه است. علاوه بر این, آنها مسئول برای شناسایی مشتریان و همچنین به عنوان بازار بالقوه مانند کسب و کار به طور کلی در مکان های عمومی, دولت, خرده فروشان و عمده فروشان.

در همان زمان که مدیر بازاریابی در تلاش است برای حفظ سطح رضایت مشتریان آنها نیز در تلاش برای به حداکثر رساندن سهم بازار و سود با استفاده از موثر استراتژی های قیمت گذاری. مدیران بازاریابی نیز تیم با دیگر مدیران در تلاش برای جذب مصرف کنندگان از طریق ترویج محصولات این شرکت و/یا خدمات. در نهایت در تلاش برای نظارت بر روند نشان می دهد که نیاز به توسعه محصولات و خدمات جدید بازاریابی, مدیران اغلب همکاری با توسعه محصول و مدیران فروش. زمانی که محصول وارد مرحله توسعه آنها کمک خواهد کرد در نظارت بر این روند است.

آموزشی پس زمینه و/یا مورد نیاز

به طور معمول وجود ندارد و روشنی دوره های آموزشی مورد نیاز در زمانی که می آید به واجد شرایط برای موقعیت مدیر بازاریابی. به طور معمول مدیران بازاریابی در اکثر شرکت ها شده اند ارتقا از درون داشتن افزایش از طریق صفوف به عنوان یا مدیران فروش و یا توسط پژوهشگران بازار و داد. تا آنجا که آموزش و پرورش نگران است در این معنا آن مربوط به آموزش یک می توانند موجب بالا رفتن از نردبان شرکت ها. بنابراین اولین گام درگیر با تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی است که برای دریافت یک پا در درب و سپس کار راه خود را.

آموزش و پرورش رسمی ممکن است یا نه ممکن است شامل یک واقعی بازاریابی درسی. در واقعیت وجود دارد بسیار تنوع قابل قبول هسته مطالعات. آنچه به نظر می رسد شایع در میان بسیاری از کارفرمایان این است که آنها اغلب به دنبال آن دسته از داوطلبانی که نسبتا گسترده هنرهای لیبرال آموزش و پرورش با هرگونه مربوط یا مرتبط با تجربه کاری. مورد نیاز متفاوت خواهد بود از یک موقعیت به موقعیت.

بسیاری از شرکت ها خواهد شد نگاه مثبت در مورد نامزد که دارای مدرک لیسانس در رشته روزنامه نگاری و ادبیات, فلسفه, روانشناسی و یا جامعه شناسی. شرکت های دیگر ممکن است ترجیح می دهند که موفق کاندیدای دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی و کارشناسی ارشد در رشته بازاریابی است. در بیشتر high-tech نوع محیط ها مانند کامپیوتر تولید و کارفرما ممکن است بخواهید نامزد به یک لیسانس در علوم کامپیوتر با کارشناسی ارشد در مدیریت کسب و کار.

یکی دیگر از خیابان را نشان می دهد که برخی از کارفرمایان می خواهند خود را مدیر بازاریابی نامزد به تحصیل در رشته روزنامه نگاری با یک پایه محکم در زمینه رفتار مصرف کننده بازاریابی, تحقیقات بازار و فروش است. در واقع, کارآموزی و دوره های مدیریت به طور کلی همه نظر کیفیت و بسیار با ارزش به عنوان آماده سازی مناسب برای مدیریت بازاریابی حرفه ای. مثل همیشه مهارت های کامپیوتر در نظر گرفته حیاتی و در برخی موارد یک زبان خارجی (به خصوص اسپانیایی) در نظر گرفته شده است با کیفیت مطلوب.

در نهایت پرسنل و مدیران که استخدام دقیقترین مجموعه آموزشی معیارهای معمولا به دنبال یک نامزد با حداقل لیسانس و ترجیحا فوق لیسانس یا حسابداری, امور مالی یا بازاریابی. علاوه بر MBA در مدیریت کسب و کار مدیریت کسب و کار با تمرکز بر بازاریابی ترجیح داده است بیش از یک لیسانس.

محدوده حقوق و دستمزد و اشتغال در چشم انداز

فرصت های شغلی در صنعت بازاریابی بهبود یافته است به طور پیوسته در چهار سال گذشته و گزارش وزارت کار ایالات متحده انتظار دارد که تعداد بازاریابی مشاغل به رشد سریع تر از متوسط حرفه ای بخش. رقابت برای شغل است و انتظار می رود شدید و فرد در این زمینه که در طلب آن به حرکت می کند تا به مدیریت ممکن است برای به دست آوردن اضافی سال تجربه در مقایسه با زمان مورد نیاز است.

همانطور که از ژانویه سال 2008 ایالات متحده آمریکا اداره آمار کار گزارش می دهد که مدیر بازاریابی حقوق بین محدوده $66,247 و $93,073. طیف گسترده ای در حقوق و دستمزد مربوط به کسب و کار و یا صنعت, سطح اشتغال و اندازه شرکت.

6 گام برای به حداکثر رساندن خود را مدیریت بازاریابی بالقوه

کار خاص رشد اغلب متفاوت با صنعت و فرصت های شغلی برای مدیران بازاریابی است که انتظار می رود رشد سریع تر از میانگین ملی از طریق 2014. زیر شش مرحله هستند توصیه هایی برای آنچه یک مدیر بازاریابی نامزد می توانید انجام دهید به امید افزایش شانس خود را برای یک حرفه ای به سمت بالا حرکت می کند.

1. اولین و مهمترین, سعی کنید به دنبال یک آموزش و پرورش این چیزی است که کارفرما است که به دنبال در یک نامزد. حداقل نیازمندی های آموزشی برای کارشناسی یا کارشناسی در کسب و کار مدیریت بازاریابی و یا شرکت صنعت تو رفتگی در دیوار به عنوان مثال مهندسی. برخی از کارفرمایان نیز ممکن است نیاز به یک برنامه MBA.

2. اگر در همه ممکن است سعی کنید به کارآموز با یک شرکت بازاریابی. این یک راه خوب برای پرورش برخی از دانش و کسب تجربه ارزشمند در این فرآیند است.

3. صرف در هر نقطه از 3 تا 5 سال در مشاغل سطح پایین تر مانند یک نماینده خدمات مشتری, بازاریابی, دستیار محقق بازار و یا فروش دستیار. این کمک خواهد کرد که شما خود را افزایش مهارت های پس زمینه و همچنین به دست آوردن تجربه مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی.

4. ثبت نام در یک خلاق و یا ویژگی های نوشتن کلاس و یا پیوستن به یک زبان عمومی است. این کمک خواهد کرد که شما توسعه خود را کتبی و شفاهی مهارت های ارتباطی.

5. اگر این فرصت را به نقل مکان به شما ارائه شده است ، انتقال از یک خانه به یک شاخه یا بین شعب را افزایش می دهد شانس خود را برای ارتقاء و/یا به نظر می رسد خوب در رزومه

6. اگر خود را در کالج های محلی ارائه می دهد دوره های آموزش مداوم و یا یک برنامه آموزشی مدیریت, ثبت نام در آن است. این کمک می کند تا به سنگ تیز کردن مهارت های خود را و هشدار کارفرمای خود را به این واقعیت است که شما متعهد به توسعه و پیشرفت حرفه ای خود را.

[ad_2]