آوریل 14, 2021

رهام چت

چت آنلاین

چهار قوانین توسعه کسب و کار

[ad_1]

به یک قهرمان عامل شما باید درک چهار قوانین کسب و کار گسترش است. این قوانین جهانی هستند به همه کسب و کار, اما به خصوص برای خدمات کسب و کار که در آن رقابت بالا است و فرصت برای مشتریان را تکرار و ارجاع بالاتر است. این عوامل توصیف املاک و مستغلات کسب و کار خوب است.

این چهار قوانین کنترل سطح خطر شما نیاز به گرفتن برای رسیدن به یک قهرمان عامل کسب و کار. دورتر کردن لیست شما سرمایه گذاری بیشتر در معرض خطر شما را متحمل می شوند و احتمال دستیابی به بازگشت می شود و حتی پایین تر. من همیشه مشاور مشتریان برای حمله به این قوانین به منظور.

قانون #1 – محافظت از آنچه شما در حال حاضر

این نمی کشد بسیاری از کار. گاهی اوقات شما دریافت می کنید بسیار هیجان زده در مورد سرمایه گذاری جدید و یا فرصت گسترش است که شما موفق در کسب و کار اصلی خود در منطقه است. کسب و کار اصلی خود شروع به اسلاید و می شود بیات راکد و مرده. آیا تا به حال به چشم خود کردن توپ. هر یک از شما دارای یک یا دو ستون از کسب و کار است که تولید قابل ملاحظه کسب و کار بدون توجه اضافی, اما آن را نشانی از نیاز به برخی از توجه است. نمی دریچه گاز تمام راه برگشت.

اکثریت قریب به اتفاق عوامل انجام یک کار ضعیف از این. ما بسیار هیجان زده در مورد تکنیک های جدید سیستم های جدید و جدید, نسل سرب, منابع که ما بی توجهی به حفاظت از کسب و کار مشتریان گذشته و در حوزه نفوذ است که ما در حال حاضر. به عنوان من یک بار گفت به یک مشتری جدید در هنگام توضیح چهار قوانین کسب و کار و گسترش آن را مانند شما در حال اجرا یک مزرعه. شما صرف تمام وقت خود را خرید جدید گاو (که شما را از طریق یک کمی اکتشاف و یا از طریق بازاریابی). مشکل این است که تمام زندگی خود را به جای اسب و گله باز است, پس خود را تازه به دست آورد گاو که مارک شده اند هنوز در حال گرفتن به همسایه مرتع. شما باید برخی از حصار مرمت را انجام دهد.

ساده ترین و سریعترین راه برای رشد کسب و کار شما این است برای محافظت از آنچه شما در حال حاضر. این واقعا یک سرمایه گذاری بزرگ از زمان و یا دلار. آن را باید انجام شود و یا شما خواهد شد مشغول به کار بیش از حد سخت و بیش از حد کمی بازگشت.

انجمن ملی از Realtors® انجام داده است بسیاری از مطالعات در طول سال در مورد مشتریان و جلب رضایت و حفظ سطح هر دو خریداران و فروشندگان است. این شماره ها واقعا تکان دهنده است. در یک بررسی انجام شده بیش از یک سری از سال 69% از مردم راضی بودند عامل خدمات. هنگامی که آنها بررسی می شود با این گروه آزمايش آنها دریافتند که تنها 24 درصد از مردم که در انجام یکی دیگر از معامله املاک و مستغلات بنابراین با قبلی خود را عامل. ما تنها تولید 69 درصد متوسط از مشتریان راضی است که حدود یک C – درجه. ما پس از آن تنها 24 درصد از کل حتی به انجام کسب و کار دوباره با ما – یکی دیگر از 45-درصد افت. تعداد کسانی که واقعا وحشتناک است.

آنچه که با قاطعیت می گوید به یکی این است که ما نمی حفاظت از آنچه که ما در حال حاضر بسیار خوب است که بیش از حد بسیاری از ما در حال ارسال کردن سطل آشغال و خرده ریز را به امید آن که منجر به ارجاع و روابط بلند مدت با مشتریان گذشته ما و حوزه. بدیهی است که کار نمی کند!

یک قهرمان با این نسخهها کار برای اولین بار برای محافظت از آنچه که او در حال حاضر قبل از حرکت کردن به بهبود نفوذ در بازار با بازار هدف و یا کسانی که او در حال حاضر نشانی از کسب و کار با. ترین عوامل رفتن به عدد سه در لیست اول. دلیل آن جدید است; آن را سرگرم کننده; آن را به یک ماجراجویی; کسی که توصیه می شود آن را; آنها خسته شدم. ترین عوامل حرکت به تعداد سه قبل از هر چیز دیگری است. به یاد داشته باشید که خطر و احتمال معکوس می شوند دورتر پایین لیستی از قوانین ما کار می کنند. خطر بالاتر است و احتمال پایین تر به عنوان ما به قوانین سه و چهار.

ما باید حفاظت از مزرعه ما (اگر ما یک) گذشته ما با مشتریان ما در حوزه نفوذ. شما باید برای محافظت از خود و موقعیت و این بدان معناست که در هر نقطه که شما در حال حاضر در حال تولید کسب و کار از… محافظت از آن را!

قانون #2 – بهبود بازار خود را با بازار هدف خود و یا مردم شما در حال حاضر در حال کار با.

هنگامی که ما آنها را محافظت می کند ما نیاز به گسترش ما را در رسیدن به بازار هدف ما. در واقع این قانون می گوید که هر کجا که شما به قدرت و یا کنترل بهره برداری از این قدرت برای به دست آوردن بیشتر. کشف کردن راه برای به دست آوردن یک قطعه بزرگتر از کسب و کار در منطقه شما در حال حاضر نفوذ, اگر شما در حال حاضر کنترل یک قطعه. اگر شما یک مزرعه به کار افزایش سهم بازار خود را در مزرعه. من یک مشتری که صاحب بیش از 30 درصد از فروش در مزرعه خود را. ما اولین گام بود برای ایجاد یک استراتژی برای افزایش سهم بازار به بیش از 45 درصد است. ما که از طریق ترویج تسلط او نسبت به دیگر عوامل و حتی شرکت های. ما همچنین ترویج مفهوم دوم نظر به این که زندگی در مزرعه است. او می خواست به منظور بالا بردن آگاهی از تغییر بازار و این واقعیت است که یک دوم از نظر هزینه هیچ چیز اما به آنها می دهد صلح از ذهن است که آنها حق تصمیم گیری. استراتژی که به زیبایی کار کرده. او افزایش تعداد خود را از قرار ملاقات در مزرعه 23 درصد در چند ماه اول. او در مسیر به بیش از 45% آستانه از سهم بازار به راحتی. او به مراتب بهتر از بازگشت در یک دوره کوتاه از زمان با کاهش خطر ابتلا کار قانون #2 به جای قانون #3.

شما همچنین می توانید متقاعد کردن مشتریان خود را به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات; به انجام معاملات بیشتر با مردم شما در حال حاضر انجام کسب و کار با گرفتن دوستان و بستگان خود را به کار با شما. Ramping تا خود ارجاع قانون #2 فعالیت است.

بازار هدف خواهد بود هر بازار است که شما در حال حاضر هدف به تولید و کسب و کار. آن می تواند از لحاظ جغرافیایی مانند مثال من و یا آن را حتی می تواند FSBOs یا expireds اگر شما در حال حاضر آنها را انجام دهد. آن است که هر چیزی که شما انجام می دهند در حال حاضر و به عمد به تولید و کسب و کار.

قانون #3 – گسترش افقی در کسب و کار اصلی خود در منطقه است.

برای اکثریت هسته ای خود را کسب و کار منطقه مسکونی املاک و مستغلات. هر آنچه که شما تولید 80% از کمیسیون دلار از این است که کسب و کار اصلی خود.

هنگامی که شما را به صورت افقی گسترش شما باز کردن بخش دیگری از کسب و کار خود و یا یک جدید منجر شود منبع اما هنوز هم باقی می ماند در املاک مسکونی واقعی است. شما می توانید شروع به کار سازندگان; بازار به آپارتمانهای multiplexes سرمایه گذاری ملک FSBOs یا expireds; و یا ایجاد یک مزرعه جدید منطقه است. حرکت به انجام خانه باز شرکت خدمات باشگاه ها و برگزاری همایش ها و سمینارها برای خریداران خانه, صفحه اصلی فروشندگان و یا سرمایه گذاران. گزینه های واقعا بی پایان برای آنچه که شما می توانید در این دسته است.

کلید این است که به گسترش به این منطقه هنگامی که شما ضربه زدن به نقطه کاهش بازگشت در دو قانون دسته بندی. قانون کاهش بازده می گوید که شما در حال گرفتن نزدیک به حداکثر در این منطقه پس از نزدیک شما را وادار به سقف کمتر رشد شما را دریافت خواهد کرد حتی اگر شما در تلاش فوق العاده ای و منابع است. وجود دارد فقط به اندازه کافی پتانسیل رشد به ارزش آن می شود.

قانون #4 – تغییر و ایجاد عمودی گسترش است.

به گسترش عمودی خواهد بود به حرکت به یک شبیه تعریف کسب و کار که ساختار مانند املاک و مستغلات کسب و کار و یا روابط به املاک و مستغلات و کسب و کار. این قانون اجازه می دهد تا شما را به آنچه به شما آموخته در املاک و مستغلات و یا استفاده از تماس شما در املاک و مستغلات و ساخت یک کسب و کار اضافی و جریان درآمد.

رایج ترین اتفاق برای نمایندگی در این منطقه است که برای باز کردن یک کارگزاری املاک اداری و استخدام عوامل برای آنها کار می کنند. شما همچنین می تواند ایجاد یک شرکت وام مسکن, عنوان, شرکت, سپردن, شرکت, شعبه به توسعه زمین و ساختمان خانه و یا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات. من حتی شنیدم از عوامل تبدیل شدن و یا تشکیل یک کسب و کار مشارکت با اموال و تلفات ارائه دهنده بیمه.

اگر شما اطلاعات بر اساس خوبی و ارتباط خود را با مشتریان گذشته و حوزه اغلب شما قطعا باید این گزینه از نگهداری آنها را با دیگر نیازهای مالی ،

قهرمانان کار به دنبال چهار قوانین کسب و کار گسترش است. آنها تمرکز بر ریسک و احتمال تلاش برای حفظ آن هر دو را به نفع خود. من می دانم که بسیاری از عوامل که قهرمان شد عوامل صرفا با تمرکز بر قانون #1 – حفاظت از آنچه که آنها در حال حاضر و قانون #2 – بهبود خود را در بازار تولید با بازار هدف خود را و یا کسانی که آنها را در حال حاضر در حال کار با. به دلیل مهارت های خود را از پایگاه داده با حجم و فرکانس ارتباطی آنها می تواند دستیابی به رشد نمایی با خطر محدود.

[ad_2]