می 15, 2021

رهام چت

چت آنلاین

چقدر حال مشتریان خود برای شما ارزش دارد ؟

[ad_1]

اجازه دهید بحث در مورد پول امروز.

به طور خاص چه هزینه های بازاریابی خود را – و آنچه شما را در ارز.

و اجازه دهید بحث در مورد معنای کلمات – از آنجا که راه ما توصیف همه چیز به یک اندازه تعیین آنچه که ما انجام دهد.

اگر شما صحبت کردن در مورد ایمیل های ناخواسته, شما بیشتر احتمال دارد برای تولید آن است.

من عذر خواهی اگر شما آشنا با آنچه شرح زیر است – اما من پیدا کردن که بسیاری از نیست; و از کسانی که یک عدد تعجب آور نیست عمل مهم آن مفاهیم.

برخی از مردم صحبت در مورد بازاریابی “صرف”. دیگران بحث در مورد بازاریابی “سرمایه گذاری”.

احتمالا شما موافقم که کسانی که آن را به عنوان صرف بیشتر احتمال دارد به آن را یکی از اولین چیزهایی که آنها قطع در هنگامی که بار سخت است. کسانی که دیدن آن را به عنوان سرمایه گذاری کمتر احتمال دارد به انجام این کار.

خوب این یک سرمایه گذاری و یک حکیم است. شرکت هایی که صرف بیشتر در بازاریابی به طور متوسط بیشتر از سود شرکت که نیست.

بیشتر چه شرکت هایی است که نگه داشتن هزینه های هنگامی که بار سخت تمایل به ظهور حتی قوی تر از قبل – به یک دلیل ساده: آنها بیشتر از “به اشتراک گذاری صدا” زمانی که یک صنعت است که هزینه های کمتر به عنوان یک کل.

البته بسیاری از شرکت ها ممکن است بحث در مورد بازاریابی به عنوان یک سرمایه گذاری — اما نه به این معنا. آنها مایل به صدا به عنوان اگر آنها در حال تفکر هوشمندانه در مورد آن, اما آنها واقعا نمی آن.

در واقع بسیاری از شرکت های مدیریت بازاریابی خود را با توجه به داخلی خود نیاز دارد که دیوانه است. چرا که آنها باید فقط فکر می کنم در شرایط واقعی کالا در کسب و کار است که در واقع نه پول اما مردم است.

این موضوع از آنچه شما غیر روحانی کردن و چه چیزی شما را دریافت کنید.

مردم چگونه کار می کند? در بسیاری از راه.

یک شرکت ممکن است یک درصد از گردش مالی یا سربار به عنوان حق بازاریابی بودجه.

بسیاری از هر چند رهبری مجمع تشخیص مصلحت نظام. تشخیص هر یک از موارد زیر ؟

“ما باید بیشتر حجم فروش; بیایید صرف پول بیشتر.”

“ما باید برای ارسال سود بیشتر به ما. صرف کمتر در بازاریابی”.

“سال گذشته ما تا به حال یک سال خوب. قرار داده تا بودجه!” – و یا بالعکس.

ما مدیر عامل جدید می خواهد به تغییر جهان است. افزایش بازاریابی صرف.”

پنج سال بعد “ما بزرگ-mouthed مدیر عامل شرکت را تغییر نداده جهان است. چگونه می تواند ما را در بهتر و ارقام ؟ بریده بریده بودجه های بازاریابی است.” حرفه ای بازاریابان مستقیم (بسیاری از آنها نه متاسفانه) اول فکر می کنم در مورد آنچه آنها واقعا سرمایه گذاری در.

آن است که تبلیغات و یا پست الکترونیکی مستقیم: آن است که به دست آوردن و حفظ مشتریان.

به یاد داشته باشید پول از کسب و کار شما مشتریان – و عمل درآمده است.

بنابراین بازاریابی سوال این است که “چه مقدار است مشتری برای شما ارزش دارد؟”

اگر شما شده است در کسب و کار در حالی که شما می توانید اندازه گیری چه مدت مشتریان با شما باقی بماند و چقدر سود آنها در آن زمان است.

سپس شما تخفیف مبلغ به تعیین آنچه شما می توانید استطاعت به جذب و حفظ مشتری اجازه می دهد برای سود.

درست است که برخی از فروش هستند و نه تکراری اما در این موارد شما می توانید اغلب اگر نه همیشه صلیب-فروش چیزهای دیگر.

اهمیت ارزش مشتری به خانه آمد به یک مشتری که به فروش می رسد آنچه به آنها تماس بگیرید یک FMCG (fast moving consumer goods) محصول اینجا – و بسته بندی کالا در آمریکا

او از من پرسید “اگر حاشیه ناخالص بر روی یک فروش 80 پنس, چگونه می توانم استطاعت برای ارسال مستقیم ایمیل در 100 پنس یک زمان؟”

من از او پرسیدم اگر او می دانست که ارزش به طور متوسط از یک مشتری در طول زمان – و نه فقط یک فروش. او گفت که او هرگز به آن فکر.

و من گفت: “شما به راحتی می توانید استطاعت آن را اگر شما می دانید به طور متوسط شما مشتری اقدام به خرید 200 بسته از یک سال و با شما باقی می ماند برای مدت پنج سال – و شما فکر نمی کنم در مورد ساخت یک فروش فوری اما ساخت و نگه داشتن یک مشتری”.

او من شد بزرگترین مشتری.

همان اصل اگر شما کار کردن که چگونه بسیاری از اتومبیل های شما می تواند فروش یک مشتری بیش از یک عمر. شما می توانید استطاعت یک سری بسیار گران ارتباطات مستقیم – دی وی دی و کتاب و اسراف پستی بسته و غیره.

اما آن همه شروع می شود با تفکر در شرایط نه هزینه اما بازگشت سرمایه و در نظر گرفتن بسیاری از مشکلات را امتحان کنید و ارزیابی آنچه که یک مشتری با ارزش است.

[ad_2]