می 15, 2021

رهام چت

چت آنلاین

چرا رسانه های اجتماعی است ؟

[ad_1]

بیش از 6 ماه گذشته یا بیشتر مردم در حفظ و درخواست من “آنچه که در رسانه های اجتماعی’, ‘چگونه شما با استفاده از آن’ ‘چرا آن ‘دقیقا همان چیزی است که کار خود را?’. من خواهد شد (امیدوارم) سعی کنید به شما یک مقدمه کوتاه به رسانه های اجتماعی برخی از نکات و چرا شرکت های بزرگ از رنگ سمت راست پایین به کسب و کارهای کوچک باید از آن استفاده کنید.

رسانه های اجتماعی آنلاین است گفتگو. این “کلمه جدید از دهان’ – مکالمات است که قبلا اتفاق می افتد آفلاین در حال حاضر اتفاق می افتد آنلاین در ‘ویروسی اکوسیستم نوع جوامع است. ویروسی است که کلمه کلیدی در اینجا به عنوان اگر یک موضوع تحریک آمیز است/ به اندازه کافی جالب توجه آن می تواند گسترش آنلاین مانند شایعات بی اساس در یک شهر کوچک – این است آنچه ما تماس بگیرید دیجیتال تعامل است. شما احتمالا همه شنیده Twitter, Facebook مرتبط در فلیکر و یوتیوب و غیره حق و اگر نه … کجا بودی??? در شرایط اجتماعی این جوامع اجازه می دهد تا ما را به ارتباط برقرار کردن با دوستان, گرفتن آخرین اخبار ببینید که پرواز بالا که واقعا و به طور کلی سرگرم کننده تعامل آنلاین. در بازاریابی از نظر این همه پتانسیل goldmines.

اگر شما آن را به چشم انداز; Facebook برای مثال در حال حاضر یک پایگاه کاربر است که اگر آن را یک کشور آن خواهد بود چهارم پرجمعیت ترین محل در جهان! فقط این هفته اعلام شد که Facebook در حال حاضر پیشی گرفته است 300 میلیون کاربر در سراسر همه جمعیت است و در حال حاضر به اندازه کافی پول برای پوشش هزینه های خود را. این آمار که شما دیگر می تواند انتخاب کنید به چشم پوشی است. بنابراین آنچه را که من می گویم به یک شرکت که رقیب انجام بسیاری از رسانه های اجتماعی, اما آنها آن را به عنوان یک اتلاف وقت به عنوان آنها به اندازه کافی خوش شانس در این زمان به یک بودجه عظیمی برای جریان اصلی تبلیغات ؟

من می گویند شکستن و دور از مدرسه تبلیغات ‘فریاد ما پیام بلندترین’ مدل و انجام آن است. در نظر بگیرید که فرد به طور متوسط در معرض بیش از 3000 پیام های تبلیغاتی در هر روز است. 1. در نظر بگیرید که پیام و تعامل است و دیگر یک راه آن است که چند جهت در میان تمام ذینفعان. پس چرا سرمایه گذاری همه که پول مازاد هنگامی که اکثر مردم شما را چشم پوشی پیام پیام خود را خواهد شد بیش از حد جریان اصلی و شما می توانید رسیدن به یک مقدار بیشتر مخاطبان هدف به طور مستقیم و آنلاین از طریق مکالمه بسیار ارزان تر از هزینه و در زمان واقعی ؟ ROI بالا با رسانه های اجتماعی به عنوان تنها هزینه سرمایه انسانی.

رسانه های اجتماعی تکامل یافته بازاریابی جدید با ‘ارتباطات مدل’. امروز می خواهید مشتریان بیشتر; آنها فقط می خواهند اطلاعات تغذیه آنها می خواهند تعامل و تقدیرنامه از مارک های. هنگامی که آنها به خرید محصولات آنها می خواهم به خرید به کل برند این درست است به خصوص در میان نسل های آینده ما, the millennials که 96% عضو یک شبکه اجتماعی است.

2.نمی خندق روش های سنتی به طور کامل به عنوان رسانه های اجتماعی یک تعریف نیست جایگزینی و تعریف واقعا کلمه از عمل در اینجا. وجود دارد نیاز به استفاده از رسانه های اجتماعی برای حمایت از پیام های موجود نیست و به جای آن به طور کامل.

با استفاده از این در مورد باهوش است. هنگامی که شما عضویت شما باید متوجه باشید که شما دیگر در کنترل شما مجبور به واگذاری کنترل – در حال حاضر این است که در آن مردم می ترسم اما آن کار می کند. تمایل وجود دارد که خیلی بیشتر احترام برای مارک های که در شبکه های اجتماعی مخالف به کسانی که نیستند.

اما در ابتدا شما نیاز به گوش دادن تنها پس از آن شما باید شرکت و تعامل و پس از آن تعامل با مشتریان خود را. شما نمی توانید فقط با استفاده از رسانه های اجتماعی به انفجار پیام های خود را شما باید به صحبت کردن با آنها در مورد آنچه آنها می خواهند به بحث در مورد و صادقانه باشد. البته شما می توانید با استفاده از رسانه های اجتماعی برای نوسان/تاثیر مکالمات اما شما نیاز به درک که صداقت تنها سیاست در رسانه های اجتماعی و اگر شما بیش از حد شرکت های بزرگ و یا بازور شما قرار داده خواهد شد مردم ،

برخی از مارک های رسمی جوامع و حساب به عنوان این می تواند کاملا یک راه خوب را امتحان کنید و کراوات در تمام گفتگو نگه داشتن آن در مسیر و جلوگیری از profanities.

“اما چگونه می توانید آن را واقعا به نفع کسب و کار من??” من می شنوم شما بخواهید ….

o تسهیل گفتگو بین همه ذینفعان – ارائه اتصال مستقیم

o اهداف کسانی که مصرف کنندگان که باید نقل مکان کرد به دور از رسانه های سنتی

o فراهم می کند بینش رفتاری و نوآوری از طریق اتصالات

o پروفایل های متعدد – منجر به رشد آلی در میان صفحه جستجو رتبه بندی

o افزایش می دهد مشخصات نام تجاری / رسیدن به

ما چگونه با استفاده از رسانه های اجتماعی است ؟

رسانه های اجتماعی باز کرده است تا بسیاری از فرصت های جدید برای ما که قبلا ما نمی خواهد فکر می کنید ممکن است. ما تا به حال علاقه از بازارهای جدید و آغاز دیالوگ با افرادی که شرکای بالقوه است. ما خودمان در صفحه توئیتر حدود پنج ماه پیش و شگفت زده شدند در میزان تعامل تقریبا رک و بی پرده. امروز توییتر یکی از برترین سایت های ارجاع نه تنها به ما وب سایت خود را, اما همچنین برای مبارزات ما کار کرده اند. با حفظ تعامل سطوح به شما به طور مداوم خود را حفظ مشتریان/مخاطبان درگیر آوردن شما تا کنون نزدیک به مشتریان خود را دست اول.

آن است که در اوایل روز در حال, و در حال حاضر ما به دنبال راه هایی را امتحان کنید و کمیت رسانه های اجتماعی به ROI برای مشتریان شرکت های بزرگ به عنوان ما دائما در حال شنیدن مکالمه عالی است اما آن را به ارزش است؟’ – این است که در آن به عنوان بازاریابان حرفه ای ما نیاز به دیدن و tangibly نشان دادن خاکستری – آن را فقط سیاه و سفید کنه.

پس … این است که در اینجا به ماندن آن را یک مد زودگذر آن را اساسی و غیر قابل انکار تغییر در راه ما برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه بنابراین نمی توانید پشت سر گذاشت! حتی دولت در توییتر هستند و اگر باراک اوباما با استفاده از رسانه های اجتماعی برای رسیدن به سفید House3 همه ما می توانیم با استفاده از رسانه های اجتماعی برای رسیدن به مشتریان است.

پانوشت

1. Shenk دیوید. داده های دود – بازمانده اطلاعات تقاضا. HarperEdge, 1997.

2. ملی انجمن ها انجمن. Simply-speaking.blogspot.com. http://simply-speaking.blogspot.com/2007/08/social-networking-in-education.html

3. بروکس غنی است. چه کسب و کار می تواند یادگیری از باراک اوباما استراتژی رسانه های اجتماعی. Jan. 30th, 2009. http://www.fastcompany.com/blog/rich-brooks/social-media-strategies-small-business/what-businesses-can-learn-barack-obamas-soci

[ad_2]