دسامبر 4, 2022

رهام چت

چت آنلاین

چرا خود را راه اندازی برنامه جدید می تواند شکست (و چگونه برای جلوگیری از آن)

[ad_1]

اهمیت نام تجاری شخصی برای کارآفرینان

فکر کردن در مورد انجام یک محصول و یا راه اندازی برنامه برای دریافت برخی از سریع فروش ؟ این به عنوان خوانده شده برای اولین بار!

در طول سال من با بسیاری از کارآفرینان که در حال هیجان زده در مورد گرفتن رفتن در کسب و کار خود را. آنها به گوش بسیاری از آموزشی و دوره های امیدوار کننده آنها ثروت خود را برنامه بعدی راه اندازی و می خواهید به شیرجه رفتن به پول سریع.

آنها حتی گفته بودن آنها نمی نیاز به یک وب سایت; همه آنها نیاز به یک صفحه فرود و پاسخ خودکار توالی و پخش پول در جریان!

اگر تنها.

مشکل این “تجارت” نیست های در طول این hyped-up ارائه شده است که فقط به خاطر اینکه آن را برای آنها کار می کرد به این معنا نیست آن را برای همه کار می کنند.

چرا ؟

یکی از دلایل نام تجاری شخصی است.

کسانی که موفق برنامه راه اندازی در حال حاضر تاسیس خود را در بازار و ساخته شده اند اعتماد و اعتبار با پیروان خود را.

و این همه از طریق خود را قبل از تلاش در نام تجاری شخصی. نام تجاری جدید کارآفرینان نیست و یک شانس برای انجام این کار نشده است و این جایی است که قطع نهفته است.

یک شخصی (و یا حرفه ای به عنوان مورد ممکن است) با نام تجاری بسیار مهم برای کارآفرینان برای ایجاد قبل از غواصی به-راه اندازی حالت. این را می توان به چندین روش انجام می شود اما قبل از من به اشتراک گذاری که در اینجا 6 دلیل این که چرا در حال توسعه یک نام تجاری شخصی است که بسیار مهم است:

1. آن را ایجاد هویت خود را در صنعت خود را. یک نام تجاری کمک خواهد کرد که شما متوجه شده و به خاطر در یک فضای شلوغ. به منظور برای مردم به توجه به آنچه شما برای گفتن و خرید از شما, شما نیاز به در نظر گرفته شود تاسیس در صنعت شما.

2. این کمک می کند تا شما ایستادگی کردن از جمعیت. از طریق نام تجاری شخصی خود را در تلاش های خود را “پیشنهاد فروش منحصر به فرد” است به نمایش گذاشت. با انجام این کار, شما در حال دادن به شما مشتریان ایده آل یک دلیل برای خرید از شما به عنوان رقیب خود است.

3. این کمک می کند تا کسب و کار شما رشد می کنند. هر زمان خود را با نام تجاری “ارائه” در مقابل ایده آل خود را در بازار هدف شما تبدیل شدن به بیشتر و بیشتر به یاد ماندنی است. مردم شروع به فکر می کنم از زمانی که شما آنها, و یا کسی که می دانید نیاز خود را ارائه.

4. آن را می سازد اعتبار خود را. آیا واقعی یا ادراک شده یک برند شخصی کمک خواهد کرد که ایجاد اعتبار خود را به عنوان کسی که می داند آنچه که آنها در حال صحبت کردن در مورد در صنعت شما. هنگامی که شما خودتان را در مقابل ایده آل خود را در بازار هدف و دانش خود را, شما خواهد شد شروع به توسعه یک “می دانیم” عامل که با مخاطبان است. مردم نیاز به اعتماد که شما می دانید مسائل خود را به منظور به شما پول خود را.

5. آن را موجب صرفه جویی در وقت شما. هنگامی که در حال اجرا یک کسب و کار, زمان پول است. بنابراین با ایجاد یک نام تجاری خوب حضور از شروع, شما کوتاه شدن مقدار زمان مورد نیاز برای سودآور خواهد بود. آن را کاهش دهد اعتبار-ساختمان زمان – همه شما را بدون نیاز به توضیح آنچه شما انجام دهد و چگونه شما آن را به همه شما را ملاقات!

6. آن را جذب ایده آل خود را به مشتریان. یک نام تجاری خوب با حضور خواهد شما از بین بردن wading را از طریق تمام افرادی که مشتری ایده آل خود را. مشتری ایده آل کسی است که می تواند بلافاصله به شما جذب و ارائه خود را به دلیل نام تجاری قرار است که شما در راه صحبت می کند که به نیازهای خود و چالش ها را فراهم می کند و آنها را با اعتماد به نفس است که شما راه حل کامل آنها به دنبال.

اجازه دهید بحث در مورد خود را شکست خورده وبینار

چرا شما تا چند نفر ثبت نام برای برنامه های خود و یا خرید محصول خود را? از آنجا که شما تا به حال تاسیس به اندازه کافی اعتبار و در عین حال با پیروان خود را.

شما ممکن است باور نکردنی متخصص در زمینه خود را, اما اگر شما نمی مقدماتی نام تجاری شخصی مراحل مورد نیاز برای اولین بار به خودتان به عنوان یک متخصص در ذهن خود را, سپس آن را بسیار سخت برای متقاعد کردن مردم شما ارزش سرمایه گذاری در.

برای نام تجاری جدید کارآفرینان این یک چالش است. آن است که اغلب مرغ و تخم مرغ معمای. به منظور ایجاد یک نام تجاری آنها نیاز به پول است. به منظور ایجاد پول آنها نیاز به راه اندازی محصول خود را به برنامه و یا خدمات است. به منظور راه اندازی آن ارائه آنها نیاز به ایجاد یک نام تجاری.

من آن را دریافت کنید.

و توصیه من این است که: قبل از شما کار بعدی خود را برنامه راه اندازی آماده می شود به سرمایه گذاری در کسب و کار خود و نام تجاری شخصی برای اولین بار در سفارش به انتظار هر نوع نتایج قابل توجهی.

بنابراین قبل از اینکه شما را به حالت پرتاب و پس از اخذ هیجان زده در مورد جلسه “چگونه از آن آسان است” برای پول در اینجا یک چک لیست از آنچه شما نیاز به در محل اول خود را به ایجاد موقعیت تجاری. در اینجا نیز برخی از راهنمایی در مورد آنچه شما می توانید انجام دهید برای اطمینان بیشتر موفق برنامه راه اندازی در کنار هم:

یک طراحی حرفه ای لوگو

یک لوگو ایجاد بنیاد کلی خود را با نام تجاری. این چیزی است که بازار هدف خود را رشد خواهد کرد و به رسمیت شناختن در طول زمان خواهد شد و تبدیل به نمادی از کسب و کار شما. یکی است که می تواند اعتماد.

اطمینان حاصل شود شما را به ایجاد نام تجاری تداوم و قوام با استفاده از این لوگو را در همه چیز شما را از حساب های رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود و کارت و همه مواد تبلیغاتی خود را در میان.

باید یک حرفه ای طراحی و توسعه وب سایت

اگر شما وب سایت گردشگری به دنبال و/یا نمی رساندن پیام حق به حق مردم آن است نه در حالت ایده آل قرار است برای بازار هدف خود را. شما می خواهید را به منظور جلب مشتریان بالقوه خود را نه به نوبه خود آنها را دور فکر شما و نه بهترین راه حل برای آنها. بدتر هنوز است نه داشتن یک وب سایت در همه.

یک وب سایت مکانی است برای چشم انداز بروید و بررسی کنید شما قبل از خرید تصمیم گیری. آنها نیاز به تعیین اعتبار و تخصص و حتی شخصیت شما, به خصوص اگر شما یک سرویس. یک صفحه فرود به تنهایی باید یک زمان سخت به انجام این کار است.

فعال در رسانه های اجتماعی توسط گرفتن در مقابل ایده آل خود را در بازار هدف

شرکت در بحث های که در آن شما می توانید ارائه چیزی از ارزش برای کمک به شما بهتر است به عنوان یک متخصص.

همچنین استفاده از رسانه های اجتماعی برای ایجاد شور و هیجان در مورد آینده خود را راه اندازی. ساخت پیش بینی قبل از ارائه هر گونه اطلاعات در خود برنامه.

ایجاد یک وبلاگ در وب سایت شما

یک وبلاگ تسهیل فرصت خود را به نوشتن مقالات است که نمایش گذاشتن تخصص خود را. نوشتن مقاله همچنین کمک می کند تا با محتوای استراتژی های بازاریابی است که نام تجاری خود را گسترش رسیدن به کسانی که نمی خواهد می دانم که شما در غیر این صورت.

ایجاد ارتباط با رهبران صنعت

رهبران صنعت که همان بازار هدف به عنوان شما (که نمی رقبا) می تواند یک منبع ارزشمند اگر آنها مایل به تبدیل شدن به یک شریک. اگر شما به اندازه کافی خوش شانس می دانم کسی که می تواند به شما این کار را انجام نفع پرش در آن!

با داشتن دیگران که نام تجاری تاسیس اعتبار تایید شما و ارائه خود را می رود راه طولانی در تقویت خود را اعتبار و اقتدار خود را در صنعت.

به یاد داشته باشید وجود دارد این است که چیزی در آن برای آنها با این رویکرد – یا از آنها دریافت کمیسیون از هر فروش آنها به ارمغان بیاورد و یا آنها را به یک فرصت برای لیست ساختمان های موجود در مبارزات انتخاباتی.

خودتان را رزرو برای درگیری های زبان

به جامعه خود و به دنبال فرصت هایی برای ایران در مقابل مخاطبان خود را. و یا پیدا کردن پادکست نشان می دهد, آموزشی و دیگر مصاحبه ها فرصت های که در آن شما می توانید به اشتراک گذاشتن پیام خود را با مخاطبان خود را.

برگزاری وبینار رایگان یا teleseminar

ارائه چیزی به صورت رایگان قبل از اینکه شما شروع به فروش فراهم می کند فرصت به نمایش گذاشتن تخصص خود را. در نظر آن را یک “سعی کنید قبل از خرید” مفهوم.

اگر خود را ارائه وبینار هیجان انگیز و فریبنده به اندازه کافی شما می توانید برنده بیش از مردم به خرید حتی اگر آنها نمی دانند که شما بودند قبلی.

و اگر یک وبینار بیش از حد شما می تواند انجام رایگان سری ویدئو و یا حتی ایجاد یک قدرتمند ارزش محور free giveaway. ضمنا همه این امکانات همچنین می توانید یک لیست-ابزار ساختمان بلند خود را پس از راه اندازی اولیه.

البته گذشته از فاقد نام تجاری شخصی وجود دارد متعدد دیگر از دلایل که چرا یک محصول و یا راه اندازی برنامه می شکست اما من ذخیره است که برای مقاله دیگری است.

اگر شما یکی از کسانی است که تاسیس شده نام تجاری شخصی خود را و آماده برای به انجام یک برنامه راه اندازی اما نیاز به کمک دارید با استراتژی و پیاده سازی اجازه دهید ما می دانیم – ما قطعا می تواند کمک در تمام زمینه های مورد نیاز.

[ad_2]