آوریل 14, 2021

رهام چت

چت آنلاین

پنج طراحی وب سایت اشتباهات برای جلوگیری از, قبل از راه اندازی وب سایت

[ad_1]

آن را به من 0.05 ثانیه به شکل یک نظر در مورد سایت خود ، و 94 از 100 چنین تصمیم گیری های طراحی بر اساس به عنوان نشان داد در یک Northumbria و شفیلد پژوهش دانشگاه. بدون شک ضربه محکم و ناگهانی تصمیم گیری تعریف یک معامله خوب از آنلاین رفتار کاربر.

طراحی وب سایت کامل است هرگز. شما باید برای اشکال زدایی و مجددا به طور منظم به نگه داشتن آن را بر روی هدف است. اما برخی از اشتباهات طراحی می تواند باعث آسیب زیادی به اعتبار و کسب و کار اگر نه تصحیح قبل از اینکه شما راه اندازی وب سایت خود را.

تجربه کاربری (UX) طراحی اشتباهات

هر KoMarketing قابلیت گزارش 86% بازدید کنندگان می خواهید دسترسی آسان به اطلاعات در مورد محصولات و خدمات در وب سایت. اگر نیاز به دانستن نیست ملاقات با مناسب قابلیت اعتبار سایت شما را رنج می برند.

شما باید کنترل مقدار اطلاعات در هر صفحه وب. آنها نیاز به در جیب اجمالی مرتبط با مطالب دیگر/صفحات در یک زمینه.

برای چک کردن لینک های تکرار. حذف هر گونه شکسته ، اگر وجود دارد یک نوار جستجو مطمئن شوید که آن را به تولید کافی و نتایج. خود را به صفحه اصلی را فشار دهید به آسانی دیده می شود. 36 درصد از بازدید کنندگان سعی کنید با کلیک بر روی لوگوی وب سایت را به عقب بر گردیم.

اگر سایت شما امکانات ، microsites ها و یا زیرسایت ها اطمینان حاصل شود که کاربر یک راه به عقب بر گردیم به شما. Don’t leave بازدید کنندگان رشته در یک یتیم صفحه.

عدم شفافیت

اگر من با کلیک بر روی یک لینک با برچسب ‘مرغ مواد غذایی’, آیا زمین در یک صفحه وب در مورد ‘مواد غذایی برای مرغ’ و یا ‘مواد غذایی ساخته شده از مرغ’?

هدف از طراحی بسیار عالی است که برای رسیدن به وضوح. این به معنی کاهش بار شناختی از یک کاربر زمانی که آنها در حال تلاش برای دریافت از طریق صفحه وب خود را.

توصیفی سرفصل سلسله مراتب بصری کمتر امکانات با آشکار اهداف عناصر تیز طراحی شده است. اجتناب از زیر;

نامناسب نام دسته

غیر منتظره نتایج جستجو

شبیه صدایی لینک کلیک کنید

به سختی قابل دیدن قیمت و یا اطلاعات

نامرتب محتوا

گیج کننده/گمراه کننده جهت راه اندازی

بیش از سادگی در طراحی

اگر شما یک کاربر پانزده دقیقه به عنوان خوانده شده خود را از طریق صفحه وب و محتوای دو سوم را ترجیح می دهند خلاق نسخه ساده اطلاعات است.

تخت, طرح های مینیمالیستی بدون درد برای اجرای مستقیم و آسان بر روی چشم. اما اگر بیش از حد آنها می تواند منجر به خسته کننده, رنگ, پایه, متن معلول قابلیت استفاده و یک وب سایت عمومی.

وجود دارد یک خط خوب بین دو نتایج.

طراحی نهایی هدف این است که وضوح. در حالی که ساده کمک می کند تا این هدف مسمومیت ممکن است سرکوب خلاقیت و کاهش بازدید کننده الهام به ماندن بگیرید.

ضعیف/غایب طراحی پاسخگو

از کل زمان یک فرد صرف آنلاین کاربران تلفن همراه به حساب 71 درصد در ایالات متحده آمریکا و چین 61% در انگلستان و 91% در اندونزی. 52 درصد از آنها حاضر به تعامل با شرکت هایی که وب سایت نمایشگاه فقیر بهینه سازی برای صفحه نمایش کوچک است.

وب سایت پاسخگو, صفحه, طراحی انعطاف پذیر اجازه می دهد تا مشاهده بدون هیچ زحمتی رایگان و سریع برای استفاده است.

آن ارائه می دهد شما آسان تر تحلیلی, گزارش کاهش نرخ گزاف گویی, افزایش نرخ تبدیل و برخی از هزینه برش. همچنین 80 درصد از تلفن همراه جستجو در مورد کسب و کارهای محلی تبدیل.

در حالی که تلفن همراه-دوستی نیست رسمی گوگل فاکتور رتبه بندی برای وب سایت ها و در عین حال آن را تبدیل به یک عنصر بسیار مهم که موتورهای جستجو در نظر گرفتن صفحات وب’ بهره وری.

غیر Scannable متن سازمان

HubSpot تحقیقات نشان می دهد که 43 درصد از بازدید کنندگان خامه ای از طریق محتوا. اگر نتواند به تصرف خود توجه آنها گزاف گویی.

همچنین به راحتی scannable محتوا افزایش خوانایی 47%. نیازی به گفتن نیست که بازدید کننده باید قادر به مرور از طریق مطالب خود را, می شود آن را برای یک پست وبلاگ یا یک صفحه وب است.

جلوگیری از طولانی هم ریخته پاراگراف. استفاده از گلوله. استفاده از فضای سفید به نفع خود استفاده کنید. استفاده از حروف درشت و کج (ایتالیک) با اعتدال.

شما نیاز به برنده شدن در بخش هدر. استفاده از سرفصلهای. هدف برای یک نیش اندازه تکه از محتوا است. با استفاده از تصاویر و ویدئوها در زمینه کمک به شکستن متن خود را. آنها کمک به یک کاربر و گرفتن نقطه به سرعت.

آیا تاخیر در راه اندازی تعقیب پس از کامل طراحی وب سایت

سایت شما باید مناسب تاکید بر هدف بود کاربر محور و مفصل. اگر شما در پیدا کردن صفحات وب خود را ندارد در بیش از نیمی از عوامل قبلا ذکر شد, توقف راه اندازی و فکر می کنم در مورد تغییرات.

وجود دارد هیچ نقطه تعقیب ترین بی عیب و نقص نگاه و احساس. با بار مخاطبان تجمع و به طور کلی هدف مسائل جدید در طراحی وب همیشه محصول تا.

نگه داشتن چشم در روند در حالی که شما سعی کنید به وب سایت مشترک اشتباهات و شما شاهد نتایج مناسب و معقول در هیچ زمان.

[ad_2]