آگوست 5, 2021

رهام چت

چت آنلاین

پنج آفلاین تبلیغات Mantras for Startups

[ad_1]

جریان کسب و کار است که همیشه خواستار است. مردم در بخش بازاریابی یک کسب و کار راه اندازی باید در انگشتان پای خود را به ماندن بگیرید پهلو به پهلو به سرعت در حال تغییر گرایش بازاریابی و رفتار مصرف کننده. این است که به حمایت شود تا با خلاقیت و بسیاری از quick-witted تبلیغات تاکتیک. در میان تعدادی از چالش های راه اندازی, چهره ها, رقابت از تاسیس همتایان و دیگر بازیکنان جدید وارد بازار می تواند یک تهدید. بنابراین آن را تبدیل به امری ضروری برای راه اندازی باید بیشتر ملاحظه نسبت به آن بازاریابی و تکنیک های تبلیغات.

مناسب و معقول آنلاین استراتژی بازاریابی ضروری است برای یک نام تجاری برای گرفتن متوجه شده. اما بازاریابی دیجیتال است که نه تنها راه به جمع اوری مشتری توجه است. وجود دارد قوی آفلاین استراتژی های تبلیغاتی است که به بهتر به رسمیت شناختن نام تجاری و مصرف کننده پاسخ. اگر شما در نظر گرفته نشده در نظر گرفتن آفلاین بازاریابی را افزایش می دهد به راه اندازی خود را با زیر پنج مانتراها:

1. تبلیغات – تبلیغات در فضای باز است که اساسا به معنای کسب و کار شما. وجود دارد تعدادی از نقاط لمسی با استفاده از آن شما می توانید در معرض کسب و کار خود را به عموم مردم مانند بیلبوردهای تاکسی ها و کسب و کار وسایل نقلیه بیرونی و اتوبوس و غیره. از این قرار دادن تابلوهای تبلیغاتی در مناطق ترافیک بالا از یک شهر مهم راه برای گرفتن توجه. تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال نمره و حتی بیشتر در توجه متر است. در حالی که رسیدن به بیلبورد فضایی آسان نیست و معقول اما آن است که ارزش آن با توجه به نوع قرار گرفتن در معرض نام تجاری آن را می دهد. پرسه زدن در اطراف شهرستان خود را و شما را پیدا خواهد کرد مک دونالد مترو پپسی و آگهی از شرکت های مخابراتی gleaming در تابلوهای تبلیغاتی.

2. آگهی های جزوات & کاتالوگ – این به نظر می رسد بسیار قدیمی نمیشوند. آنها را دریافت نتایج. چیزی که به مراقبت گرفته شود با آنها است نه به دست در خلاقیت است. بلکه سعی کنید با قرار دادن در برخی از خلاقیت استثنایی در این مواد چاپ. آگهی باید در قالب آموزنده, اطلاعات گرافیک برای گرفتن توجه خوانندگان یکپارچه. برخی از انجمن گفتگوی تجارت بازاریابی underrate این شکل از تبلیغات در این سن اما به یاد داشته باشید; افرادی وجود دارند که با خوشحالی و استقبال بخوانید “کاغذ براق” (آنچه در آگهی و جزوات در حال محاوره نامیده می شود). آگهی جزوه و کاتالوگ منحصر به فرد مخاطبان خود و آنها نمی زحمت زیاد هزینه ورق. لوازم آرایشی و بهداشتی غول مانند Lakme و اوریف لیم استفاده از این شکل از تبلیغات و از آن بهره مند شوند.

3. نمايشگاه – مشارکت در تجارت را نشان می دهد یکی دیگر از راه بالقوه برای افزایش به رسمیت شناختن نام تجاری و ایجاد آگهی. نمايشگاه ارائه یک پلت فرم بزرگ برای نمایش محصول خود را در محدوده هدف خاص قشر از مخاطبان فروش محصولات و ایجاد آگهی ظرف چند روز. تخفیف و نمونه رایگان ارائه می گردد در حالی که نشان می دهد تجارت است مردم را گله نسبت به نام تجاری خود را. تجارت نشان می دهد همچنین یک راه عالی برای افزایش کسب و کار از طریق کلمه از دهان از مشتریان خوشحال اسیر در نشان می دهد تجارت ملزم به بحث در مورد نام تجاری محصول خود را با دیگران در شبکه های اجتماعی خود را.

4. لیوان کاغذی تبلیغاتی – لیوان کاغذی تبلیغاتی surmounts بسیاری دیگر از تبلیغات آنلاین تکنیک های. احتمالا این تنها شکل آفلاین تبلیغات تکنیک ارائه می دهد که میخواهد نام تجاری قرار گرفتن در معرض. در حالی که دیگر آفلاین و حتی آنلاین تبلیغات قابل توجهی شانس گرفتن خسته شده اید, این شکل از تبلیغات و وعده های بالا در تعامل مخاطبان هدف. یک لیوان کاغذی می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای به دست آوردن یک آگهی چاپ شده بر روی آن. این ممکن است شامل یک آرم شرکت, شماره تماس, آدرس وب سایت, یک ترد پانچ خط یک تماس به عمل گاهی اوقات همراه با یک کد کوپن تخفیف برای یک محصول یا خدمات ، آسان برای حمل در جام حذفی می شود موثر تبلیغ بر روی بروید و پس از آن با ظرفیت تکه از پیام یک شرکت در نظر دارد برای انتقال.

چرا لیوان کاغذی تبلیغاتی وعده میخواهد تعامل کاربر?

لیوان های کاغذی یک دید مشترک در دفاتر شرکت های بزرگ, eateries صاحب مدرسه و دانشگاه محیط های اغذیه فروشی کوچک مفاصل مواد غذایی, و غیره. در هر جای این جام در حال استفاده مردم ملزم به صرف زمان در حالی که مصرف نوشیدنی خود را و یا شاید حتی آب. همه زمان صرف داشتن یک فنجان قهوه و یا نوشیدنی سرد. آنها نمی? بنابراین اگر یک جام در دست خود است bedecked با گرافیک قابل توجه و واضح کلمات به تصویر می کشد یک شرکت, هدف, آن را قطعا متوجه می شود. با لیوان کاغذی, تبلیغات زمان قرار گرفتن در معرض نام تجاری و پیام آن بالا است. آن است که در این بازه زمانی که تبلیغ روی لیوان کاغذی به طور موثر نقش خود را در بخشی.

چگونه یک استارتاپ می توانید از آن استفاده کنید ؟

چاپ لیوان های کاغذی را می توان توزیع در مکان های محبوب مانند دفاتر شرکت های بزرگ مواد غذایی, مفاصل, رستوران ها, خرید, فروشگاه, مدرسه و, دانشکده محیط های اغذیه فروشی ، جایی که آنها به احتمال زیاد برای آمدن در تماس با بارهای از مردم این آگهی است که با هدف. آن است که توصیه می شود به یک متخصص مشورت جام تبلیغات تیم را به انجام یک کمپین موفق. راه اندازی مانند Scripbox (مشاوران سرمایه گذاری), NestAway (یک شرکت فراهم می کند که خانه ها برای مستاجران), Chillr (پول انتقال برنامه) ، باید مشورت GingerCup به استفاده از لیوان کاغذی تبلیغاتی را به نفع خود.

5. مارک کالا – به دور از دین از دیگر تکنیک های بازاریابی, راه اندازی می توانید با استفاده بهینه از مارک کالا. در این زمینه آرم شرکت و یا یک بوش برای افزایش تاثیر آن را می توان چاپ شده در کالا های مفید مانند قلم diaries, ماوس پد و غیره. که می تواند توزیع شده در رویدادهای خیریه و می تواند اهدا به سازمان های محلی. انجام این کار در یک شرکت پروژه های خود را در یک نور مثبت و برداشت منافع بزرگتر در دراز مدت است.

در نتیجه قدرت پردازش از تبلیغات آنلاین چند برابر هستند. شما فقط باید به پا زدن شروع آن و گرفتن توپ نورد برای راه اندازی خود را.

[ad_2]