می 16, 2022

رهام چت

چت آنلاین

نحوه عملکرد پیستون خودرو

پیستون 0.50 را می اقتدار پیستون تعمیر دوم هم نامید. در اين وضعيت جارينگي شيبدار بوده ولي رينگ داراي جهت خاصي براي کارگزاری كردن نبوده و مي قدرت به رخ دلخواه آنرا کارگزاری كرد . معمولا روی دامنهی پیستون در بالا و تحت سوراخهای ریزی هم جهت رخنه روغن به داخل پیستون تعبیه میشود. همانگونه كه ملاحظه مي شود کلیدی وجود حاشیه شيبداري در نصیب بالايي رينگ ، هنگامي كه پيستون و رينگ به سمت بالا حركت مي كنند ، رينگ بر روي لايه روغن روي جداره سيلندر لغزيده و ازجارو كردن روغن به سمت محفظة احتراق جلوگيري مي شود ، درحاليكه زمان حركت رينگ و پيستون به سمت پايين ، به وسیله حاشیه تيز رينگ ، روغن ها از روي ديوارة سيلندر جارو شده و از طريق جا رينگي و ترک ها و شيارهاي جاررينگي به باطن پيستون و نهايتاً به باطن كارتل هدايت مي شود . وجود یک پله ،راه را به جهت تولید نیروی بازگشت در ماکزیمم کورس خود آسان می کند. خرابی پیستون ماشین یک عدد از بدترین اتفاقاتی هست که می تواند هر راننده خودرویی آنرا تجربه کند. پیستون از آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود (آلیاژ آلومینیوم مخلوطی از آلومینیوم و فلز های دیگر است)،زیرا فلز سبکی است.وزن هر پیستون در حدود 450/0 کیلو گرم (1پوند)است.دامنه یا این که قسمت ذیل پیستون را می تراشند تا نیز وزن آن کمتر یابد و هم جا به جهت وزنه های تعادل میل لنگ باز شود. بخش فوقانی پیستون که یکی از از قسمت های متغیر آن هست و اهمیت مخلوط هوا و گاز برخورد دارد. بخشی از میله اتصال که به پیستون متصل می شود ، انتهای ریز نامیده می شود و انتهایی که به به دور میل لنگ متصل می شود ، انتهای بزرگ نامیده می شود. دقیقا در ذیل محل شروع کورس پیستون در سیلندر، همین منتخب میباشد که خورده نشده و رینگ برای سیلندر در همین وضعیت طراحی شده است. در مواقعی که خوردگی سیلندر به مقدار گفته شده برسد بایستی سیلندر ریبور بشود و حلقه مطلوب حساس سایز بالاتر کارگزاری بشود. به این دلیل بایستی حداکثر مقدار خوردگی 0.003 اینچ سیلندر را در لحاظ بگیریم و در هیچ موردی نباید به جهت تعویض رینگ به 0.012 اینچ تجاوز بکند. اعضا سایت باید هنگام ارسال نگرش از کلمه ها مطلوب به کارگیری کنند. در صورتی که دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به اخذ دیتاها مضاعف بخش اعظم در گزینه پیستون تفنگ بادی لطفا به مشاهده از وب وب سایت ما.