آوریل 14, 2021

رهام چت

چت آنلاین

نام تجاری مدلهای برنامه ریزی – کوین لین کلر

[ad_1]

وجود دارد بسیاری از دلایل که چرا کوین لین کلر است که به طور گسترده ای به عنوان یکی از قابل توجه ترین استراتژیک نام تجاری برنامه ریزی و بازاریابی رهبران فکری در جهان امروز است. رزومه کاری خود را چشمگیر است. او در حال حاضر استاد بازاریابی در معتبر پهلو مدرسه کسب و کار در کالج دارتموث در ایالات متحده آمریکا اما به عنوان یک مشاور به او می بالد بزرگ نام مشتریان مانند Unilever, دیزنی, American Express, پروکتور و گمبل لوی-استروس و استارباکس.

کوین لین کلر پیشینه ثابت و همچنین به عنوان یک لیست قابل توجه از اعتبار وام اقتدار خود را به بازاریابی مدل – که بسیاری از آنها در حال تدریس در دوره های MBA در سراسر جهان است.

علاوه بر همه این کوین لین کلر نوشته است تعدادی از کتاب ها از جمله شناخته شده مانند عناوین مدیریت بازاریابی و بهترین مورد عمل در نام تجاری. او قابل توجه ترین کار است شاید استراتژیک مدیریت نام تجاری (1998 & 2002, Prentice Hall) است که استاندارد خواندن برای دانش آموزان بازاریابی در موضوع مدیریت نام تجاری. دیگر آثار منتشر شده شامل مدیریت بازاریابی که او با همكاري Philip Kotler که ذکر شده بود که در سال 2008 توسط وال استریت ژورنال به عنوان ششمین تاثیر گذار ترین فرد در کسب و کار و تفکر است.

از طریق این همکاری Kotler و کلر فرم استاندارد طلا در مدیریت بازاریابی. آخرین نسخه از مدیریت بازاریابی (منتشر شده در سال 2009) نشان دهنده آخرین تغییرات در بازاریابی تئوری و عمل. موضوعات مطرح شده در این کتاب عبارتند از برند ارزش مشتری و تحلیل داده ها-پایگاه بازاریابی و مدیریت زنجیره تامین و تقسیم بندی هدف قرار دادن موقعیت و همچنین جدیدتر رشته هایی مانند e-commerce, کانال های ترکیبی و یکپارچه ارتباطات بازاریابی.

به یک بازاریابی رهبر فکری شما باید آمد تا با منی قطعه ای از تفکر است که تغییر راه مردم فکر می کنم. کوین لین کلر این مدل برای مدیریت مارک های سراسر جهان استفاده می شود و به تدریس در بسیاری از برنامه های MBA.

برندهای بزرگ نه تنها در مورد حادثه. آنها به عنوان نتیجه دقیق و خلاق برنامه ریزی است. برای یک نام تجاری به موفقیت, خلاق, استراتژی نام تجاری نیاز به توسعه. در یک کتاب با عنوان نام تجاری برنامه ریزیکوین لین کلر پیشنهاد سه ابزار یا مدل به کمک در نام تجاری برنامه ریزی است.

این مکمل از مدل های است که در ساخت هر یک از دیگر از نظر اندازه و دامنه. بسیار شبیه به عروسک های روسی اولین مدل یک جزء دوم و دوم جزء سوم.

این سه مدل به عنوان شرح داده شده توسط کلر می تواند به عنوان خلاصه اولا موقعیت تجاری ، این مدل توضیح می دهد که چگونه برای ایجاد مزیت رقابتی در ذهن مشتریان در بازار است. مدل دوم با نام تجاری طنین مدل که توضیح می دهد چگونه به ایجاد شدید و وفادار روابط با مشتریان است. سوم و نهایی مدل برند, مدل زنجیره ارزش است که توضیح می دهد چگونه برای ردیابی ایجاد ارزش فرایند به منظور درک بهتر تاثیر مالی از هزینه های بازاریابی و سرمایه گذاری است.

هنگامی که این سه مدل هستند و ترکیب آنها را فراهم حیاتی میکرو و ماکرو دیدگاه است که مورد نیاز برای ایجاد نام تجاری. این را قادر می سازد بازاریابان برای ایجاد نام تجاری استراتژی است که به حداکثر رساندن سود و دراز مدت ارزش ويژه برند در حالی که قادر به پیگیری پیشرفت خود را به عنوان آنها در پیاده سازی این استراتژی است.

کلر را تحقیقات گسترده ای را در درک رفتار مصرف کننده بهبود یافته راه بسیاری از شرکت ها اعمال استراتژی های بازاریابی خود را و راه آنها ساخت و اندازه گیری و مدیریت ارزش ويژه برند. این کمک می کند تا مارک های بهبود طراحی, پیاده سازی و ارزیابی یکپارچه برنامه های بازاریابی.

[ad_2]