اکتبر 23, 2021

رهام چت

چت آنلاین

موفق و تصویری بازاریابی و 2017 روند

[ad_1]

به عنوان صاحبان کسب و کار کوچک همه ما دیدن پیشرفت بازاریابی دیجیتال ساخته شده در دهه گذشته و چقدر موثر است در ایجاد کسب و کار موفق. اما به عنوان بازاریابی دیجیتال می یابد, آن را به یک نقطه که در آن آن را ندارد هر چیزی جدید برای ارائه به مالک کسب و کار کوچک و پس از آن چه خواهد کرد ؟

ما احساس می کنیم که بازاریابی دیجیتال خود ادامه خواهد داد به تکامل و آن را ادامه خواهد داد به ارائه موثر استراتژی های بازاریابی آنلاین برای هر اندازه کسب و کار, اما ما همچنین شاهد آخرین روند طرفداری از کلیپ های بازاریابی است. از YouTube و Facebook Live, به اسنپ چت و Facebook آینده video creator, برنامه, پیشرفت در بازاریابی فیلم اتفاق می افتد سریع.

برای حمایت از این بیانیه ما جمع آوری برخی از آخرین آمار بازاریابی و شکسته آنها را توسط دسته به شما نشان می دهد چقدر موثر و مهم در بازاریابی دیجیتال می تواند برای کسب و کار شما.

بازاریابی ویدئو با حجم

  1. 82 درصد از کاربران توییتر نمایش در سایت محتوای ویدئو.

  2. یوتیوب در حال حاضر دارای بیش از 1,000,000,000 کاربران است.

  3. 45 درصد از کاربران اینترنت سازمان دیده بان بیش از یک ساعت از محتوای آنلاین در هر هفته.

  4. تقریبا 90 درصد از آژانس های بازاریابی آنلاین استفاده از محتوای دیجیتالی است.

  5. یک سوم از فعالیت های آنلاین است که صرف تماشای فیلم.

موبایل

  1. بیش از 50 درصد از آنلاین محتوای دیجیتال است که مشاهده در دستگاه های تلفن همراه.

  2. 92 درصد از تلفن همراه تصویری بینندگان به اشتراک گذاری ویدئوها در سراسر رسانه های اجتماعی خود صفحات.

  3. 90 درصد از توییتر تصویری نمایش اتفاق می افتد بر روی یک دستگاه تلفن همراه.

  4. 10,000,000 فیلم ها بازدید در اسنپ چت در هر روز است.

نامزدی

  1. 51 درصد از بازاریابی دیجیتال حرفه ای می گویند محتوای دیجیتال ارائه می دهد بهترین ROI.

  2. کسب و کار است که استفاده از ویدئو های آنلاین با محتوای افزایش درآمد خود را 49 درصد سریع تر از غیر و تصویری کاربران است.

  3. 59 درصد از کاربران می گویند که آنها را انتخاب کنید محتوای رسانه ای بر متن.

  4. تصویری محتوای درایوهای 157 درصد افزایش در ترافیک آلی از SERPs.

  5. ویدئوها تا 2 دقیقه طولانی ترین نامزدی.

  6. صفحه فرود محتوای ویدئویی را افزایش می دهد تبدیل بیش از 80 درصد است.

  7. 46 درصد از کاربران آنلاین عمل پس از مشاهده آگهی.

  8. آنلاین فیلم محتوا جذب 3 بار بیشتر ماهانه بازدید کنندگان است.

  9. ترکیب رسانه ها با تمام صفحه تبلیغات افزایش مشارکت 22 درصد.

همانطور که می بینید تصویری بازاریابی بسیار موثر است در تعامل با مخاطبان خود را آنلاین است و استفاده شده توسط کسب و کار بیشتر از همیشه به معرفی محصولات جدید و ارائه راهنمایی و مشاوره در مورد چگونه به استفاده از محصولات و به تعامل با مشتریان خود را بر روی بروید و ویدئو بازاریابی, افزایش فروش, ساخت کسب و کار شما موفق تر است.

گرایش بازاریابی برای سال 2017

آن سال 2017, بنابراین اجازه دهید نگاهی به روندهای بازاریابی دیجیتال به نگاه کردن برای این سال است. تصویری بازاریابی است که همیشه در حال تحول بنابراین به اقامت در بالا شما نیاز به ماندن یک قدم جلوتر از رقابت.

1. Facebook تصویری

هیچ شگفتی. نمایش در Facebook افزایش از 1 میلیارد به 8 میلیارد دلار در سال گذشته است. Facebook سرمایه گذاری در تصویری در سال های اخیر با Facebook Live, راه اندازی فقط چند ماه پیش. ما پیش بینی است که وجود دارد خواهد بود حتی بزرگتر افزایش در مردم آپلود به اشتراک گذاری و کشف رسانه ها.

2. تصویری زنده

همانطور که ذکر شد قبل از, Facebook معرفی ویدئو زندگی می کنند. برندها و مصرف کنندگان شده اند با استفاده از Facebook زنده به تعامل با پیروان خود را. توییتر پیوست و با Periscope اجازه می دهد تا کاربران برای قراردادن پخش برنامه های زنده به توییتهایی. 82 درصد از کاربران توییتر می گویند که آنها از تماشای فیلم به صورت منظم. ویدئو زندگی می کنند ایجاد فرصت های جدید.

3. ویدئو برای فروش

با توجه به مطالعات اخیر تنها 4 درصد از مردم ترجیح می دهند به یادگیری در مورد یک محصول جدید و یا خدمات با خواندن یک دستی 5 درصد ترجیح می دهند صحبت کردن با کسی در گوشی و 44 درصد ترجیح می دهند به تماشای یک ویدیو.

4. چند کانال بازاریابی

کانال های رسانه های اجتماعی را تبدیل به بهترین محل برای به اشتراک گذاشتن فیلم ها و به دست آوردن قرار گرفتن در معرض. اکثر مصرف کنندگان در حال تماشای فیلم ها در دستگاه های مختلف و متفاوت سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

5. برنامه های “نسل Z” (13 – 24 ساله) عشق محتوای بصری.

را وارد کنید Instagram and Snapchat. این برنامه در حال بالا از “باید” لیست. 10 میلیارد ویدئوها در حال تماشا در اسنپ چت روزمره و Instagram تر است و بیشتر متمرکز در فیلم همه زمان ها است. Instagram راه اندازی Instagram داستان های کاربران اجازه می دهد برای به اشتراک گذاشتن فیلم های کوتاه با پیروان خود را.

6. “سرگرمی”

سرگرمی جدید نوع از بازاریابی ، آن را ترکیبی از ‘مفید’ و ‘سرگرمی’ ویدئوها. مصرف کنندگان نیاز به هضم اطلاعات شما در حال ارائه آنها را با اما همچنین سرگرم شود در همان زمان. بدون سرگرمی کاربران را کلیک دور.

7. VR

هدست واقعیت مجازی در حال تبدیل شدن بیشتر در دسترس و بازاریابان استفاده همهجانبه محیط زیست برای به دست آوردن توجه کامل از بینندگان. VR ویدئوها هنوز هم یک حیله اما در سال 2017, ما پیش بینی VR ویدئوها را تبدیل به “باید”.

8. ایمیل و ویدئو

ایمیل تصویری اجازه خواهد داد که شما را به نگه دارید ایمیل های خود را کوتاه و دریافت پیام خود را در سراسر. ایمیل است که همیشه یک راه عالی برای دریافت ویدئو های خود را در مقابل بینندگان (مردم در لیست پستی خود را).

9. میکرو-هدف قرار دادن

تبلیغات سیستم عامل در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای باهوش تر است. کاربران انتظار دارند تمام محتوای خود را به عنوان مرتبط و هدفمند. اگر آن نمی باشد., سپس آنها نخواهد بود علاقه مند است.

10. تصویری و طراحی وب سایت

داشتن محتوای ویدیویی در وب سایت شما نیز مهم است. ما انتظار داریم که بازاریابان خواهد بود پیدا کردن راه هایی برای ادغام تصویری به طراحی وب سایت خود را. اگر یک تصویری است که در حال حاضر بازی زمانی که شما وارد یک وب سایت کاربران را تشویق می کند به ماندن که باعث کاهش نرخ گزاف گویی و بهبود SEO.

[ad_2]