آگوست 3, 2021

رهام چت

چت آنلاین

مزایای قومی بازاریابی: رشد بخش های بازار بکر و آمپر – افزایش سودآوری

[ad_1]

صورت از کانادا به طور چشمگیری تغییر کرده بیش از 20 سال گذشته است. بنابراین قومی بازاریابی است. اداره آمار کانادا گزارش بیش از 200 اقوام در حال حاضر نمایندگی در این کشور است. مهاجرت حساب برای بیش از 50 درصد از جمعیت ما رشد خواهد کرد و به احتمال زیاد بیش از دو سال 2025. کارآفرینان باید تبادل محصول و خدمات به قومی بازارهای اگر نه رقبای خود خواهد شد. در کل قومی بازار می تواند نشان دهنده رشد بخش های بازار بکر و افزایش سودآوری است.

دشوار است برای شرکت ها برای پیدا کردن راه موفق به هدف قرار دادن به گروه های مختلف قومی در کانادا پیدا نشد. United Way of Greater Toronto, جمع آوری کمک های مالی از طرح های شهرستان گسترده ای در سال 2000 ثابت ملال انگیز به متنوع فرهنگی گروه های درون شهر است. شش سال پیش اعانه مطرح شده در هر نقطه از $20,000 – $25,000 از هفت یا هشت جوامع است. سه گروه دیگر هدف قرار گرفتند به جای آن و در سال گذشته مطرح شده در مورد $700,000 – 300% افزایش در یک دوره شش ساله.

در واقع شرکت استخدام مدیران قومی بازار در حال حاضر و پیام مورد برقراری ارتباط به تغییر کانادا بازار موثر ترین راه برای ترکیب متنوع تر رویکرد به بازار با نام تجاری خود را.

امروز مصرف کنندگان به مراتب پیچیده تر را بهتر از آموزش و افزایش هزینه های برق از مهاجران از سال های رفته. بازاریابان درک ساله قومیت های مشتریان خود را در آغوش خود آداب و رسوم و شیر را به آنها حساسیت.

قومیت چندبعدی و بیان هویت که شامل مسابقه مبدا و یا اصل و نسب زبان یا دین. تحت تاثیر متغیرهای: مهاجرت, ترکیب و intermarriage که اغلب ایجاد یک قدرت قومی شناسایی. اغلب در ارتباط با فرهنگ و رسوم و اعتقادات و گاهی اوقات لباس و عادات غذا خوردن. یک بررسی انجام شده در سال 2002 توسط اداره آمار کانادا در مورد تنوع قومی نشان می دهد که سه چهارم از کانادایی ها می گویند که آنها علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد اصل و نسب خود را و آشنا با میراث خود را.

راه حل های گروه پژوهش انجام شده یک مطالعه که به بررسی شش گروه های جمعیت در تورنتو, ونکوور و مونترال. این مطالعه شامل کانادایی چینی جنوب آسیا, غرب آسیا, اسپانیایی, سیاه و پس زمینه. در مجموع 3000 پاسخ دهندگان (سن 15+) مورد مصاحبه قرار گرفتند در 9 زبان: انگلیسی, لهجه کانتونی, ماندارین, پنجابی, هندی, اردو اسپانیایی و ایتالیایی. نتایج شگفت انگیز: از جمله حیاتی ترین رسانه اینترنت با 88% استفاده. چینی و کانادایی کاربران فعال صرف 2.4 ساعت/روز و به دنبال آن تلویزیون و سپس رادیو. اگر چه زمان کمتری را صرف تماشای تلویزیون قومی کانادایی ها بیشتر از معیار بازار به کابل های دیجیتال یا تلویزیون های ماهواره ای (41% در مقابل 39%). سیاه و سفید چینی و کانادایی ها منجر شود در این اندازه گیری (47% و 44% بود).

بیش از نیمی (52%) از گروه های قومی مورد بررسی موافقت با این بیانیه: “من به ندرت به دیدن پیام های تبلیغاتی در نظر گرفته شده برای من” پیشنهاد قابل توجهی فرصت از دست رفته. ترفند این است برای فراتر رفتن از وضع موجود به حفاری های عمیق تر و راه حل خواهد یافت.

توجه به سه ج: احتیاط و مراقبت و تعهد است.

احتیاط

قومی بازار است که واقعا متشکل از ده ها تن از کوچکتر بخش مجزا. آنچه که به فروش می رساند در جنوب شرقی آسیا جامعه ممکن است فروش به جامعه چینی. اگر مراجعه به چین, آیا شما هدف هنگ کنگ یا تایوان است ؟ بازاریابان باید یاد بگیرند به شناسایی جوامع و تمرکز به طور مستقیم بر روی آن. هویت قومی کمی برای انجام با مردم چگونه خرید گاز و تعمیرات ماشین. اما آن را تا مقدار زیادی به انجام است که با مواد غذایی و یا کتاب آنها را خرید.

مراقبت

تصمیم گیری باید به دنبال جوامع قومی مختلف و کنار می آید به مراقبت است که باید برای یادگیری در مورد آنها. اندازه بازار در نظر گرفته شده است و چگونه شما بازاریاب در حال رفتن به آن را گرفتن. مستقیم تکنیک های بازاریابی بهترین وسیله برای شخصی پیام خود را. شرکت ها ممکن است در حال حاضر خود اطلاعات مورد نیاز برای تعیین رویکرد است.

مثال: موسسات مالی دانید که در آن مشتریان خود ارسال پول است. شرکت هایی که جذب این نوع از داده ها (از طریق داده کاوی) می توانید آن را به خیاط خود محصول و خدمات به مصرف کننده.

خرید لیست مشترک به قومی روزنامه ها و یا عضویت رول قومی خاص است. تعیین مخاطبان هدف خود را می شود آسان کار بعدی… به سادگی بازاریابی مواد در زبان آنها را درک کنند.

تعهد

یک بررسی اخیر از 150 بازاریابان یافت که تنها 40 درصد را به عقب پایان تحلیل خود را مستقیم برنامه های بازاریابی بر یک پایه منسجم ، هزینه های مربوط به کشف این نوع از اطلاعات گران است. شما چه خواهد بود ROI? شرکت های بیشتر و بیشتر در حال پریدن بر روی ارابه موسیقی قومی. فقط به هر Wal-Mart سوپر مرکز و مشاهده چگونه محصولات مواد غذایی خود نماینده های مختلف اقوام و چگونه راه خود را از “دادن” در واقع افزایش جوامع آنها خدمت می کنند. سال گذشته ارتش رستگاری دریافت 100.000 دلار کمک مالی از آنها. پس از همه, خود را با شعار “وال مارت کانادا متعهد به ساخت یک تفاوت در زندگی کانادایی” دوباره حلقه درست.

[ad_2]