سپتامبر 24, 2021

رهام چت

چت آنلاین

محتوای فیلم بلندتر از کلمات صحبت می کند

[ad_1]

محتوای سنگین تاکتیک های بازاریابی است که از دست دادن جذابیت خود در بازاریابی دیجیتال به عنوان یک نتیجه است که بیشتر و بیشتر کسب و کار در پاسخ با ساختن راه های جدید برای گفتن داستان. علاوه بر این کسب و کار در حال تغییر خود را بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبدیل شدن بیشتر و بصری غیر رسمی تر و واقعی تر. با تشکر از محتوای ویدئویی – آینده دیجیتال بازاریابی محتوا!

در حال حاضر محتوای ویدئویی در نظر گرفتن محتوای متنی توسط طوفان. تا همین اواخر محتوای متنی تحت سلطه عرصه بازاریابی دیجیتال; اما از آنجا که اکثر مخاطبان آنلاین این روزها ترجیح می دهند به تماشای ویدئوها از خواندن خسته کننده متن, آخرین, بازاریابی دیجیتال, روند تاکید بیشتر بر روی استراتژی بازاریابی محتوا با استفاده از فیلم های آنلاین.

اعداد را فریب:

با توجه به تحقیقات انجام شده توسط سیسکو, فیلم تولید خواهد شد 69 درصد از ترافیک آنلاین 2017. علاوه بر این مطالعه بیشتر مدعی است که ویدیو های آنلاین ترافیک را کوه تا 80 درصد در سه سال آینده. یکی دیگر از مطالعه انجام شده توسط Nielsen متحده که کاربر اینترنت به طور متوسط views حدود 206 ویدئوها در هر ماه. این مطالعه همچنین ادعا می کند که 64 درصد از بازاریابان در حال حاضر به ترکیب بازاریابی خود را به استراتژی بازاریابی دیجیتال. در پرتو شواهد نتايج فوق یک بار می تواند به راحتی استنباط است که تصویری بازاریابی outshining محتوای متنی.

مزایای استفاده از ویدئو در بازاریابی محتوا:

• فیلم ها به راحتی قابل جستجو است.

• انتقال پیام با نام تجاری در یک راه سرگرم کننده است.

• بیننده داده های ارائه شده توسط سایت های میزبانی ویدیو مانند یوتیوب ارائه می کنند بازاریابان مفید بینش به رفتار مصرف کنندگان هدف.

• افزایش احتمال تبدیل چشم انداز به مشتریان است.

• ارسال فیلم ها به طور منظم در یوتیوب بینگ یا یاهو می تواند به افزایش رتبه بندی موتور جستجو از علامت های تجاری.

فیلم آنلاین بازاریابی است که در حال ظهور به عنوان یک ابزار قدرتمند برای نام تجاری داستان سرایی به پیشنهاد باور نکردنی مصرف کننده فرصت های تعامل. پس ویدئوها درخواست تجدید نظر به یک بصری و همچنین حس شنوایی آنها فعال مخاطبان به حفظ بخش عمده ای از اطلاعات است. برای مثال از آن آسان است برای حفظ یک پیام با نام تجاری منتقل و توسط TVC از advertorial. بنابراین ویدئوها فرم نهایی متوسط برای برقراری ارتباط با نام تجاری ماموریت به عنوان به خوبی به عنوان ارزش نام تجاری به عنوان آنها می تواند زحمت engross مصرف کنندگان با ارائه یک غنی تر و بهتری را تجربه نسبت به دیگر رسانه ها.

علاوه بر این, فیلم آنلاین بازاریابی ابزار ایده آل برای انسانی مارک. صوتی و تصویری, مطالب همراه با طنز و احساسات قرض دادن یک شخصیت به نام های تجاری است که یک راه طولانی را بروید در نقشه کشی مصرف کنندگان توجه است. روایت داستان با نام تجاری از طریق ویدئو می تواند یک راه مؤثر برای اعتصاب مثبت وتر با مخاطبان است. بیشتر چه, اضافه کردن تصاویری خیره کننده و ویژگی های واقعی مردم نیز ارتباط برقرار ارزش به مخاطبان آنلاین.

یکی دیگر از کلیدی ترین چیزی که به یاد داشته باشید این است که تصویری بازاریابی محتوا است و نه فقط به معنای بزرگ و مارک های معروف; حتی کسب و کارهای کوچک نیاز به درو مزایای آن است. هر چند تصویری بازاریابی محتوا است که هنوز در مرحله نوپای هند کوچک و بزرگ کسب و کار به همان اندازه تخصیص بودجه برای ترکیب فیلم های آنلاین را در استراتژی بازاریابی محتوا به منظور اتخاذ آخرین بازاریابی دیجیتال روند.

راه رو به جلو: اجازه دهید خود را به محتوای ویدئویی را به صحبت کردن!

در نظر این واقعیت است که محتوای ویدئویی در حال تحول است به عنوان ارجح ترین رسانه های دیجیتال, بازاریابی, کسب و کار باید با آگاهی از تاثیر قصه گویی از طریق تصاویری. آن زمان مارک های نورد آستین خود را برای ایجاد محتوای ویدئویی منحصر به فرد به طوری که برای گرفتن توجه خود را به هدف قرار دادن مشتریان و ایجاد یک واقعی پیوند عاطفی با بینندگان. در همان زمان برندها نباید چشم پوشی اهمیت ترویج فیلم های خود را در سراسر کانال های متعدد از جمله رسانه های اجتماعی.

همه چیز در نظر گرفته, به نظر می رسد معقول و منطقی است که فرض کنیم که در عصر اطلاعات و سرگرمی, برندها نمی توانیم چشم پوشی اهمیت محتوای ویدئو آن را به عنوان نقش کلیدی در سرگرم کننده و همچنین اطلاع رسانی به مشتریان با آوردن یک سری از احساسات را به بازی. علامت های تجاری که در حال پرداخت بدون توجه به محتوای ویدئویی نمی تواند انتظار می رود برای ایجاد کسب و کار منجر می شود از طریق هر پلت فرم آنلاین است که می تواند به اثبات خطرناک برای کسب و کار خود را.

[ad_2]