ژوئن 22, 2021

رهام چت

چت آنلاین

فعلی نوازی سناریو: رقابت شکوفایی و بازاریابی

[ad_1]

بین المللی صنعت مهمان نوازی است که هر چیزی اما نوع است. برای یک زمان بسیار طولانی وجود دارد به هیچ نوآوری در این زمینه اما ورود تکنولوژی سوخت در اقتصاد تقاضا به طور چشمگیری تغییر کرده است. Airbnb ظاهر در صحنه بود و شاخص این تغییر همراه با افزایش بوتیک هتل ها. به زودی حتی سنتی رستوران های زنجیره ای شروع به تجربه در حال رشد کسب و نتیجه نوآوری به شدت.

این ما به ارمغان می آورد به زمان نوازی سناریو. اگر چه آن همچنان به صورت یک مایه می گیرد و به شدت رقابتی صنعت, راه موفقیت این است که در حال حاضر چند وجهی است. وجود ندارد یک فرمول است که به تمام اعمال و هتل های دیگر به اشتراک قوانین سخت و سریع. تکنولوژی نقش بزرگ اکولایزر دادن حتی کوچکترین بازیکن یک شانس مبارزه برای زنده ماندن.

شکوفایی

در سراسر جهان سفر, گردشگری و مهمان نوازی بخش باقی می ماند کلیدی برای توسعه اقتصادی و ایجاد شغل. در این اقتصاد که در آن حمل و نقل مقرون به صرفه تر شده و مرزهای کشور در حال آلوده کردن آن منصفانه است که فرض کنیم که سفر و گردشگری باقی خواهد ماند غالب بخش برای نزدیک و دور, آتی.

در نظر گرفتن این آمار:

  • در سال 2016 مسافرت و گردشگری کمک US$7.6 تریلیون دلار به اقتصاد جهانی و پشتیبانی از 292 میلیون شغل است.

  • این نسل درآمد شامل 10.2 درصد از تولید ناخالص داخلی جهان.

  • 1 به 10 از تمام مشاغل را می توان به مسافرت و گردشگری میباشد.

  • در 77 درصد اوقات فراغت سفر ساخته شده یک تکه از مردم را صرف. در مقایسه با شرکت ها و کسب و کار سفر خود اختصاص داده برای بقیه از 23 درصد است.

  • مسافرت داخلی (در 72 درصد) بالاتر از مسافرت های بین المللی.

  • کل سهم تولید ناخالص داخلی تقویت شد و 3.1 درصد در سال 2016.

  • توسط 2027 این بخش است به احتمال زیاد به حساب 11.4 درصد از تولید ناخالص داخلی جهانی و حمایت بیش از 380 میلیون شغل در سطح جهان است. البته این نشان می دهد که این بخش را بهتر از اقتصاد جهانی است.

شک کمی وجود دارد که شرکت هایی مانند Airbnb در حال رقابت سر به سر با هتل ها در بخش خاصی از بازار است. این نشان میدهد که بخشی از کسب و کار ممکن است افزودنی به مسافران در حال گرفتن بیشتر سفر (و دیگر آنهایی که بیش از حد) از آنها را بدون گزینه است. اما آنچه مهم است این است که خصوصی تسهیلات باید تغییر انتظارات مصرف کننده در سطح بنیادی توسط بازتعریف آنچه که در آن یک هتل است.

رقابت

رقابت در صنعت مهمان نوازی است یک نتیجه از دو جنبه:

  • فن آوری انطباق

  • تغییر مشخصات مشتری

فن آوری انطباق

مثل من گفت: قبل از تکنولوژی است وارد زمین بازی و کمک به جنبه های مختلف این صنعت از جمله نام تجاری, ارتباطات و توسعه. به ویژه در سه روند خاص

رفتن به تغییر شکل صنعت مهمان نوازی در سال های آینده. بیایید نگاهی به هر یک از آنها را به صورت جداگانه.

موبایل-روش اول

در بازارهای در حال ظهور در سراسر جهان 1 میلیارد نفر در انتظار هستند آنلاین در سطح جهان است. بسیاری از این خواهد داشت که مشتریان خود را تجربه می کنند کل مهمان چرخه عمر در گوشی های هوشمند خود. مهمان نوازی و شرکت های مسافرتی که هیچ چاره ای جز به سرمایه گذاری در تلفن همراه دوستانه و همراه اول مهمان تعامل و استراتژی حفظ.

در هر صورت مشتریان همیشه به دنبال آن ‘شخصی’ تجربه و اعمال نفوذ نوآورانه تلفن همراه tech راه AirBnb و بارگذاری باید کلیدی خواهد بود وقتی که می آید به نام تجاری تمایز و تجربه است. هتل ها را مجبور به ارائه رزرو ویژگی های رعد و برق سریع عملیات و دیگر تاچ پونت برای کل سفر مشتری در گوشی های تلفن همراه برای راحتی مشتریان خود را.

اتصال

با دسترسی به اینترنت تبدیل شدن به تقریبا بی حد و حصر به دیجیتال بومی و غیر بومی به طور یکسان اتصال تنها آماده به افزایش است. علاوه بر این با گسترش دستگاه های متصل شده و wearables در بازار, هتل ها را به نوآوری وقتی که می آید به راه های جدید تعامل و تعامل با مصرف کننده. واقعیت مجازی تورهای واقعیت تقویت تعاملات رباتیک و هوش مصنوعی خواهد شد درایو بازار و وقار آن را برای یکی دیگر تجربیات سفر است که می تواند vicariously تحویل داده است.

یادگیری ماشین بزرگ داده ها و تجزیه و تحلیل

ضربه زدن به داده ها اجازه می دهد تا برای ایجاد و گزینش از یک گسترده تجربه شخصی برای هر نوع مصرف کننده. بسیاری از کمپین های بازاریابی می تواند اهرمی یکپارچه و تحت نظارت نگه داشتن ملموس اعداد در ذهن برای رشد و بهینه سازی بیشتر است.

آن را نیز سرعت فرآیندهای موجود مانند خدمات به مشتریان بازخورد مجموعه, پست الکترونیک, اتوماسیون و تعامل مشتری. علاوه بر این, آن همچنین می تواند تسهیل ارتقاء و کوچک سازی کسب و کار با توجه به اهداف شرکت.

تغییر پروفایل مشتری و تجربه نام تجاری

صنعت گردشگری است و شاهد یک تغییر در psychographic و جمعیتی پروفایل از مسافران است. همراه با Gen X مسافران وجود دارد هجوم تازه وای که انتظارات و شیوه زندگی در حال تنظیم کاملا متفاوت استانداردهای صنعت عملکرد.

تجربه مشتری در حال حاضر غالب ترین نام تجاری تفاوت. آن را نیز در درایو وفاداری مشتری و ارجاع و هتل ها مورد نیاز خواهد بود برای سنتز بیشتر هدف شخصی و پیچیده وفاداری طرح از همیشه قبل از.

این شخصی و تمايز نیز به گسترش این نوع از تجربه است که شما ایجاد می کنید. این خانه دور از خانه ” مفهوم دور با همگن لوکس که سعی و آزمایش نمونه های قبلی.

در حال حاضر به ارائه خدمات بی بدیل ریشه این هتل در محلی آب و هوا در حالی که همچنین ارائه تجارب فراتر از معمولی, هتل, فضا تبدیل به یک عامل مهم است. هزاره تقاضا برای مواد غذایی آلی و گزینه های پایدار نیز ایجاد آسیب پذیری بیشتر وقتی که می آید به خطرات و ایمنی مواد غذایی است که نیاز به نظارت توسط صاحبان هتل.

سفر تجاری چپ شده اند غیر سفر تجاری که زمانیکه مشتریان با ارائه بالاترین سطح خدمات. آمازون و استارباکس و حال بارگذاری هستند نام چند که millennials در مورد بالا نگه دارید و رقابت تنها تشدید عنوان مشتریان آغاز خواهد شد به همین انتظار از هر ارائه دهنده خدمات به خصوص در صنعت مهمان نوازی بازیکن.

بازاریابی

این ما به ارمغان می آورد به آخرین نقطه – بازاریابی برای این سن مصرف کننده. مهمان نوازی و فروش به عنوان آن است که متفاوت از سایر کالاهای مصرفی است. دلیل این است که هر دو محسوس و نامحسوس محصولات را به فروش می رسد توسط بازیکن. موفقیت و سپس لولا بیشتر در ارائه بازاریابی ‘خدمات’ به جای به سادگی تلنگر مصرف کننده به خرید آنچه شما ارائه. این مهم است برای ایجاد تصویر نام تجاری را تشویق می کند که اعتماد و علاوه بر این تبدیل است.

سازگار با نام تجاری هویت نیز مهم تر می شود که مشتریان باید در جبهه های مختلف که در آن آنها می توانند شرکت خود را با نام تجاری. خود و حضور فعال در رسانه های اجتماعی می شود بسیار مهم است به عنوان یک پورتال برای تعامل مشتری.

مشتریان همچنین می توانید تحقیقات و ارزیابی شما بهتر است با تشکر از پورتال مانند مشاورین و Yelp از. بررسی و توصیه از یک دوست و یا یک تاثیر گذار ناگهان تبدیل به عوامل بسیار مهم برای رشد در فروش. در علاوه بر این به ارائه درآمد پایدار جریان تکرار مشتریان می تواند تبدیل به اثرگذارندهها در حق خود.

اعمال نفوذ تمام ابزار و فن آوری است که با بازاریابی دیجیتال است که نه تنها نیاز به ساعت از آن است که بسیار ارزان تر و ریز کوک به ترجیحات مشتری. ایمیل و بازاریابی محتوا در حال حاضر نزدیک گره خورده با SEO و دید تجاری بیش از خالص. بسیاری از این تلاش های بازاریابی به دقت ایجاد گردآوری و حفظ هویت نام تجاری و تصویر. به طور مداوم درگیر شدن مشتریان با عصر جدید بهترین شیوه های بازاریابی, در علاوه بر این به تهیه یک تجربه ارزشمند خواهد بود آنچه شما در بالا و فراتر از رقابت خود را.

بخش بسیار سودآور در این مرحله و آماده است برای رشد بسیار زیاد و مطلوب مقدار سرمایه گذاری است. اگر شما یک موجود بازیکن نیست که اجرای خیلی خوب و یا یک بازیکن جدید به دنبال ایجاد یک قابل توجهی دندانه در صنعت نگه داشتن همه این نکات در ذهن شما مزیت قابل توجهی بیش از رقابت خود را.

[ad_2]