آگوست 5, 2021

رهام چت

چت آنلاین

علامت های دیجیتال – مطالب ممکن است اما کسی که's انجام تاجگذاری? – بخش دوم

[ad_1]

در بخش اول از این ستون من اشاره کرد که برای بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک -حتی کسانی که درک پتانسیل علامت های دیجیتال-در واقع تصمیم به اضافه کردن نشانه های دیجیتال را افزایش می دهد یک مسئله موجب ناراحتی: که's رفتن به ایجاد محتوا است که تغذیه ثبت اطلاعات تازه از علاقه به بینندگان حرفه ای قالب است که باعث می شود یک بیانیه که در مورد کسب و کار کوچک ؟

مطالب تازه و حیاتی برای ارتباطات تلاش اگر بینندگان به نگه داشتن به آینده را به ثبت نام برای اطلاعات بیشتر. در رسانه های مختصر این جوش پایین به اغلب استفاده می شود عبارت: “محتوا پادشاه است.” اما اگر محتوا پادشاه است که's انجام تاجگذاری? به عبارت دیگر که در حال ایجاد محتوا است که می شود بالا به این شاهوار قد? در اینجا من بررسی راه حل های است که فراتر از پاسخ واضح از استخدام کسی مانند یک وقت هنرمند گرافیک و یا آگهی های آژانس -دو مرحله بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک به احتمال زیاد آمادگی را. در حالی که هیچ فردی پیشنهاد حل کل مشکل چندین گرفته شده با هم باید دید.

قبل از بررسی تاکتیک نگه داشتن در ذهن است که موفقیت هر نشانه دیجیتال متکی بر داشتن درک روشنی که در آن نشانه واقع خواهد شد که's به طور معمول مشاهده و آنچه که تلاش برای انجام. این نوع بزرگتر مسائل استراتژیک بازی به انتخاب کدام یک از تاکتیک های زیر را بیشتر حس برای ایجاد محتوا است که's مورد نظر بدون انحراف بیش از حد بسیاری از ارزش منابع شرکت به تغذیه سیری ناپذیر محتوای اشتها از نشانه های دیجیتال. در این ستون را به من پیشنهاد پنج از 10 تاکتیک. در ستون بعدی من'll پخش کردن پنج ،

تاکتیک 1: ایجاد و استفاده از چشم نواز قالب است که می تواند به راحتی و جمعیت به طور منظم مورد استفاده قرار داده است. قالب کاهش پیچیدگی ایجاد علامت های دیجیتال محتوا. آنها می تواند ساخته شود به جای تقریبا همه از این اطلاعات -که آیا آن آیتم های منو برای یک رستوران و یا رویداد خاص در لیست لابی هتل – که علامت های دیجیتال نیاز کاربر را نمایش می دهد. پس از ایجاد قالب و همچنین به حداقل رساندن زمان است که باید اختصاص داده شده به ارتباطات روند چرا که آنها استفاده می شود بارها و بارها.

علاوه بر این یک قالب با برخی از تم گرافیکی می تواند چرخید به صورت گرافیکی شبیه قالب که برآورده خاص ارتباطات مورد نیاز در حالی که در همان زمان ایجاد سازگار تم های بصری است که کمک می کند تا به تقویت هویت کسب و کار کوچک.

تاکتیک 2: انتخاب نرم افزار علامت های دیجیتال است که به طور خودکار واردات اطلاعات از سایر سیستم های کسب و کار برای از بین بردن کارکنان از دوباره keystroking داده به علامت های دیجیتال صفحه. برای مثال یک هتل ممکن است تکیه بر نرم افزار مدیریت برای پیگیری رزرو اتاق جلسه رزرو و دیگر وقایع کسب و کار.

با راست علامت های دیجیتال, نرم افزار, it's ممکن است به شناسایی قطعه از آن داده است که می تواند پر دیجیتال علامت های قالب به طور خودکار و بدون مداخله کارکنان هتل. مثلا جلسه اتاق رزرو اطلاعات مانند نام حزب اجاره اتاق می تواند جمعیت یک فیلد متنی در یک قالب ساخته شده برای استفاده در دیجیتال خوان تابلوهای خارج از فردی کنفرانس و ballrooms.

تاکتیک 3: اهرم موجود بازاریابی تبلیغاتی و تبلیغات مواد به حداقل رساندن مقدار از محتوای اصلی است که باید ایجاد شود. محتوای موجود از جمله شرکت آرم -هر دو کسب و کار کوچک's آرم و کسانی که از فروشندگان تلویزیون آگهی های بازرگانی تامین کننده تصویری و ویدئو کنفرانس می تواند مورد استفاده مجدد قرار دیجیتال نشانه هایی که مناسب است.

تاکتیک 4: استفاده از آر اس اس خوردها به نگه داشتن یک جریان مطالب تازه به طور مداوم خزنده در سراسر صفحه نمایش. بسته به نوع کسب و کار کوچک و نرم افزار, اینترنت, فیدهای RSS از منابع مختلف می تواند ارائه محتوای جدید و تازه برای جذب بینندگان و توجه خود را نگه دارید.

تاکتیک 5: تکیه بر سنتی television channel. برخی از علامت های دیجیتال سیستم های در دسترس هستند با اختیاری تلویزیون و کابل تلویزیون کانکتور اسکارت است که اجازه می دهد تلویزیون وارد شود به علامت های دیجیتال طرح است. یکپارچه سازی تلویزیون را تسکین می دهد بسیاری از بار ایجاد بسیاری از مطالب تازه. وجود دارد چند هشدارهای به نگه داشتن در ذهن. کابل و یا تلویزیون های ماهواره ای منبع ممکن است اجازه می دهد retransmission از برنامه نویسی آن بدون پرداخت هزینه های صدور پروانه. یکی دیگر ممکن است رقابتی در تضاد است. مثلا چگونه خواهد صاحب یک ماشین استفاده می شود بسیاری احساس می کنید در مورد ناخواسته نمایش تجاری از یک رقیب خود را دیجیتال علامت ؟

با تکیه بر این پنج تاکتیک می تواند کمک به صاحبان کسب و کار کوچک ایجاد محتوا است که می شود و دارای توجه بینندگان بدون در نظر گرفتن یک کارمند یا فروشنده. در ستون بعدی من'll ارائه پنج تاکتیک های است که می تواند مورد استفاده برای ایجاد محتوای با ارزش از تاجگذاری.

[ad_2]