اکتبر 27, 2021

رهام چت

چت آنلاین

ظهور و اهمیت از قرار دادن محصول و مارک سرگرمی

[ad_1]

برای کسانی که فکر پنهان اشکال از برقراری ارتباط مرده است دوباره فکر می کنم. آن را زنده و به خوبی انجام می دهند – ممکن است نه کاملا اما در راه پنهانی در قالب محصول دادن و مارک سرگرمی. حتی یک نگاه گاه به گاه در امروز, فیلم های تلویزیونی و یا محتوای عمیقا نشان می دهد آرایه ای از محصول دادن برخی بسیار ظریف و دیگران به وضوح تجاوز خط جدا تبلیغات و واقعی محتوای رسانه ها به منظور فروش محصولات و ایده ها و خدمات. چرا آن را پنهان? از آنجا که…مغز ما فیلتر است که به طور معمول علف هرز آشکار پیام های تبلیغاتی از رسانه ها, برنامه نویسی, نیست, گام برای جلوگیری از این مخفیانه قرار می گیرد محصول سرمایه گذاری و ساخته شده است در معانی و پیام های. آن را به سادگی ثبت نام به مصرف ناخودآگاه است.

هر دو تلویزیون و فیلم مملو از نمونه های. هر کسی دست کوکا کولا لیوان در قضات جداول در American Idol تلویزیون نشان می دهد ؟ من فکر نمی کنم. جدید فیلم جیمز باند CasinoRoyale بسته بیش از سهم عادلانه خود را از محصول دادن از ماشین (فورد) به مارک airlines (باکره هوایی). آن را حتی بیشتر جالب است که چگونه مفهوم محصول دادن تمدید شده است در این فیلم. وجود دارد یک فرد قرار دادن! یک فرد که دادم می شود مربوط به باکره راه های هوایی است. این است که هیچ یک دیگر از باکره رئیس ریچارد برانسون – یک نام تجاری آیکون خود را. اگر شما از نزدیک مشاهده کند صحنه خاص تنظیم در فرودگاه میامی وجود دارد, باکره, رئیس, سر ریچارد برانسون در امنیت بررسی خط و پس از چند ثانیه بعد توسط شات از جت فرود. تصادفی به شما می گویند. با توجه به منابع. CasinoRoyale تولید باربارا Brocolli یک معامله با باکره که شامل یک هواپیما برای فرودگاه ها در صحنه جت خدمه برای بیش از سه روز از فیلمبرداری. در بازگشت همراه با برخی از تبلیغاتی فهم با CasinoRoyale تولید ارائه شده به چوب برانسون و پسرش در این فیلم سرگرم کننده به عنوان تشکر. هزینه باکره برای این عدم پرداخت قرار دادن محصول – چند صد هزار پوند!

بازاریابان به طور فزاینده ای با استفاده از قرار دادن محصول تکنیک برای رسیدن به مصرف کنندگان به عنوان فن آوری های جدید و در حال گسترش طیف وسیعی از گزینه های رسانه ای باعث می شود تبلیغات معمولی کمتر راه عملی برای ترویج مارک ها و ایده های. توان آن را به تلویزیون و یا فیلم محصول دادن می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای رسیدن به مخاطبان انبوه و یا به عنوان بخشی از طراحی کمپین با هدف قرار دادن مخاطبان خاص. در حالی که منتقدان ممکن است سرزنش قرار دادن محصول بازاریابی برای محو کردن خط بین واقعیت و محتوای رسانه ای واقعی جهان از قرار دادن محصول در بازاریابی هر دو پرداخت شود و عدم پرداخت فرم پر رونق است. با توجه به یک سال 2005 PQ رسانه ها گزارش, پرداخت, قرار دادن محصول در سطح جهان صرف (این بدیهی است که شامل همه غیر-پرداخت محصول قرار دادن هزینه های چهره های که در دسترس هستند که به راحتی) در ایستاده بود $2.2 میلیارد دلار با ایالات متحده محصول سرمایه گذاری حسابداری برای بیش از دو-سوم یا حدود 1.5 میلیارد دلار. جای تعجب نیست, PQ رسانه ها گزارش پروژه های این اعداد به رشد قابل توجهی در سراسر جهان به حدود 7.5 میلیارد دلار در سال 2010 دوباره با ما مصرف منجر شود.

در سریع بازارهای نوظهور به ویژه چین و هند – استفاده از محصول دادن و مارک سرگرمی دیده می شود یک انفجار. همان PQ گزارش رسانه های هند لیست کلی محصول قرار دادن صرف به عنوان پنجم جهانی قرار دادن محصول رتبه بندی و پیش بینی رشد قوی مطابق با ایالات متحده آمریکا بیش از سه-چهار سال است. هجوم قرار دادن محصول در هند شده است به طوری فوق العاده که بالیوود در آغوش مارک سرگرمی نقش و تنظیم نهایی در مورد معاملات مالی بزرگ برای بازاریابی کراوات یو پی اس با محصول پیشرو بازاریابان مانند Reebok, Sony و غیره. برای مثال در یک آینده بالیوود فیلم هدف نشان دادن ساز را با نام تجاری مشارکت فعال در نگاه و احساس از فیلم – la infomercial برای Reebok جایی که ستاره ها – جان آبراهام و دیگران را پوشیدن, Reebok, کفش و پوشاک با استفاده از ورزش کیت و سایه و عملا اجازه Reebok به نفوذ احساس و به نظر می رسد این فیلم است.

چگونه استراتژیک پذیرفته محصول دادن یا مارک سرگرمی در هالیوود CasinoRoyale و بالیوود را هدف کمک باکره هوایی و Reebok نام تجاری است ، آیا این فرد (برانسون) قرار دادن و با نام تجاری (باکره) قرار دادن کمک به بالاتر گرایش از یک مسافرتی هوایی به کتاب خود و یا بلیط خود را دفعه بعد در ایرویز? آیا جان ابراهیم پوشیدن, Reebok, نام تجاری, افزایش, Reebok, فروش در هند ؟ و یا برای که ماده از هر شخصیت سرب در هر تلویزیون نشان می دهد که جرعه و استارباکس قهوه – خواهد این نتیجه را در یک افزایش قابل توجه در مصرف کنندگان سلطه استارباکس? آن را باید با توجه به بازاریابان چون برانسون زودگذر ظاهر کمک به ایجاد یک پنهان ارتباط با باکره و کارآفرینی شرکت های هواپیمایی و یک فرصت برای ‘مردم’ به بحث که تا… دقیق همین دلیل باکره قرض داده منابع خود را به Brocolli در وهله اول. و در مورد هند فیلم هدف این فرض است که Reeboks ارتباط قوی با فوتبال را مالش فیلم و بینندگان خواهد شد تا در Reebok فروشگاه ها در هند!

در حالی که ماهرانه با قرار دادن محصول دادن ممکن است یک رویکرد هدف نهایی این است که بدون شک ایجاد یک درک در میان بینندگان کمک خواهد کرد که افزایش محصول را در پایین خط. آن است که در این راستا در نظر است که درایوهای قرار دادن محصول و مارک سرگرمی – نیاز به افزایش یک نام تجاری را مورد توجه و نظر از فقط ساده آگاهی نام تجاری. اگر در این روند یکی از نیازهای پنهان تاکتیک از قرار دادن محصول و مارک سرگرمی تجارت باید یک زرادخانه کامل در اختیار خود را استفاده از آنها می توانید!

[ad_2]