ژوئن 23, 2021

رهام چت

چت آنلاین

شش هوشمند کتاب نکات بازاریابی برای رسیدن به آمازون پرفروش وضعیت

[ad_1]

بازاریابی سخت است اما این استراتژی است. شما باید بدانید که چگونه به انجام تمام این مراحل به ترتیب و زمان بندی خوب. برای یک کتاب به فروش آن را به دیجیتال جزء – فروش دیجیتالی و به بازار عرضه دیجیتالی.

و اگر شما باید تصویری مانند مشتری ما دکتر سیندی Trimm حال شما یک برنده!

چه “هوشمند” بازاریابی چگونه است ؟

در اینجا برخی از کتاب نکات بازاریابی:

1. بستن کتاب و کتاب بازاریابی به رویداد خبری

اگر کتاب شما می توانید کراوات در زمان اخبار حوادث – شما ساخته شده است-در وزوز (به خصوص اگر شما لازم نیست که یک پلت فرم قوی و یا نام تجاری). و آن را ندارد به یک رویداد غم انگیز. شما می توانید کتاب خود را با راه اندازی یک رویداد ورزشی و یا بازی های المپیک, ضربه فیلم ها و ماه تاریخ سیاه. مهم نیست – زمانی که وجود دارد مردم در مورد آن صحبت و جشن گرفتن اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع. اگر شما یک کتاب در بهداشت و سلامتی کراوات به گفتگو در مورد Obamacare یا “بیایید حرکت” کمپین توسط میشل اوباما. پیدا کردن راست قلاب کلیدی است و زمان بندی همه چیز است.

2. ایجاد فتنه و کنجکاوی بسیار مهم است

اگر شما می توانید ایجاد حس کنجکاوی در سراسر کتاب خود را و سپس شما ایجاد بسیار کمی از وزوز قبل از این کتاب تا کنون می آید. این هیچ تفاوتی با فیلم. خوب تریلر فیلم را خرید 20 دلار برای یک فیلم (دو) در هیچ زمان. هیچ تفاوتی با یک کتاب خوب و تریلر. ما تخصص در توسعه کتاب و تریلر و ایده های خلاقانه که مناسب این نویسنده با نام تجاری.

3. با استفاده از فن آوری به فروش کتاب خود را

بله یوتیوب یک ابزار عالی برای فروش یک کتاب. اما توجه کنید که آن را در مورد این کتاب در همه. این داستان – پلت فرم شما در طول زمان توسعه یافته است که دارای مردمی شما تماشای ویدئو و باز کردن ایمیل های خود و شرکت در پادکست های خود را مانند دیوانه.

4. ایجاد سرمایه گذاری مشترک برای بیشتر فروش کتاب

من نمی دانم که چگونه بسیاری از مردم شما را در لیست ایمیل خود را, اما اگر شما می توانید از دو لیست خود را و رسیدن به چند هزار نفر بیشتر – آیا می شود که یک کودتای? این چیزی است که ما را برای دکتر سیندی Trimm. ما یک ایمیل و رسانه های اجتماعی کمپین به لیست خود و همکاران و افزایش خود را در معرض قرار گرفتن به چند صد هزار نفر! بنابراین یک حرکت هوشمند خواهد بود برای پیدا کردن فقط چند شریک سرمایه گذاری مشترک برای کتاب خود را و شما مردم هجوم آوردند به وب سایت خود را.

5. فروش یک کتاب بدون فروش یک کتاب

ما طرفداران بزرگ از یک “صفحه فرود” به فروش می رساند که مردم نه فقط کتاب – اما این جنبش است. ببینید شما فکر نمی کنم شما در حال خرید کتاب – شما بخشی از یک رویداد. ببینید یک مثال از آنچه که ما برای دکتر Laureen Wishom در http://www.fitfinefabbooklaunch.drlaureen.com. آن کار می کرد!

6. ساختمان یک لیست

زمانی که شما رفتن به صفحه فرود شما واقعا اضافه کردن نام و ایمیل خود را به آدرس نویسنده را در لیست. آنها پس از آن قادر به ارسال شما اضافی بازی فکری منجر به این کتاب به طوری که شما آماده برای خرید قبل از آن بازدید خیابان. ما با ارائه دکتر Trimm لیست تن از پاداش برای سفارش اولیه و یک فرصت برای رابط با او به طور مستقیم در پادکست. سپس ما مبهوت توزیع pre-فروش کتاب بیش از چند روز به طوری که آنها لازم نیست همه ضربه در یک بار.

یک بلوک از کتاب دستور حمل به عنوان یک شمارش به عنوان “یکی” کتاب در آمازون لیست بهترین فروشنده. اما اگر شما تلو تلو خوردن سفارشات شما بیشتر احتمال دارد به ضربه که دلخواهی بهترین فروشنده لیست. شما در حال طعنه به ثبت نام برای ایمیل به طوری که شما دریافت خواهید کرد “خودی گزارش.” این “WOOs” مردم و آنها را علاقه مند نگه می دارد تا راه اندازی رسمی. و او! #1 بهترین فروشنده در فهرستهای متعددی از جمله آمازون و دو بار در BCN (سیاه مسیحی ها) فهرست.

[ad_2]