می 14, 2021

رهام چت

چت آنلاین

سوال را به خودتان بپرسید قبل از گرفتن یک لوگو طراحی شده برای نام تجاری خود را

[ad_1]

به بالاتر از یک درهم و برهمی یک نماد یا آرم سریعترین ارتباطات شناخته شده برای انسان است. یک لوگوی بزرگ قابل تشخیص است و حتی در یک چشمک زدن و تمایل به ایجاد احساس پایدار است.

یک لوگو به کمک در:

  • ساخت برند شخصی

  • آن را به ایستادگی کردن

  • درایو منافع مشتری و فروش.

ما یک آژانس خلاق در گورگان و ما به دست آورد دانش کافی در مورد آرم با ما تجربه کار و در نتیجه ذکر شده از 7 سوال است که ضروری است به در نظر گرفتن قبل از طراحی لوگو

1. چه نوع از آرم شما باید در نظر?

وجود دارد به طور کلی چهار نوع:

Wordmarks- این چند حرف اختصاری و یا مستقل کلمه.

Letterform- آن شامل یک نامه معمولا آن را مخفف.

تصویریآن است که نشان داده شده توسط یک نماد یا یک طراحی

چکيده- چکیده آرم است که نمی استفاده از یک نماد است که می تواند به طور مستقیم مرتبط با نام تجاری و نام شرکت.

2. چه نکات کلیدی که لوگو باید انتقال?

هفتم لوگو باید انتقال تصویر نام تجاری و پیام. باید وجود داشته باشد یک لحظه اتصال و شخصیت نام تجاری باید منعکس کننده. طراحی باید بناست در یک چشم به هم و باید متفاوت از رقبای شما.

یک مثال عالی از یک متفکر طراحی لوگو توسط آمازون, آرم متشکل از نام تجاری و پیکان امتیاز از A تا Z به نمایندگی از شرکت حمل همه چیز را تحت خورشید است.

3. که رنگ خواهد بود مناسب است ؟

انتخاب رنگ است که از اهمیت فوق العاده است. بزرگترین پارامونت است نه به انتخاب رنگ است که رقبای خود را در حال حاضر گنجانده شده است. در نظر روانی مشت از این رنگ به عنوان به خوبی.

4. که فونت باید مورد استفاده قرار گیرد ؟

فونت درست مثل رنگ انتقال احساسات مختلف. فونت های مختلف کار می کنند کاملا متفاوت است.

هیچ دو صنعت می تواند همان فونت فقط در ذهن مخاطبان خود را انتخاب کنید و فونت درآمده است.

5. من باید طراحی آرم همه خودم و یا استخدام یک حرفه ای به انجام این کار?

حتی با بودجه ما نشان می دهد که شما باید ترک طراحی کار برای کسی است که در این زمینه می داند و در-و-از آن است.

آموزش طراح گرافیک از خوبی تاسیس خدمات طراحی آرم در دهلی شورای ملی مقاومت و یا هر نقطه در هند خواهد بود قادر به ارائه شما با یک نتیجه بهتر است بیشتر از هزینه های آن را یک سرمایه گذاری است.

6. پس از انجام طراحی که در آن شما باید به جای آرم خود را ؟

در همه جا در تمام کمپین های آنلاین, رسانه های اجتماعی, پست های سایت. آفلاین در مقابل درب کارت ویزیت. فقط آرم خود را قابل تشخیص است.

7. آن را نیاز به لمس یو پی اس در آینده ؟

هر لوگو حتی تلویزیون معروف آنهایی که به برخی از لمس یو پی اس در هر دهه بدون تغییر زیبایی شناسی آرم.

به عنوان یک پیشرو در سازمان خلاق در Gurgaon ما حق دانش و استعداد و تجربه برای طراحی بهترین و منحصر به فرد با نام تجاری آرم برای شما. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

[ad_2]