ژوئن 23, 2021

رهام چت

چت آنلاین

سه نوع از طراحی گرافیک

[ad_1]

1. هویت بصری

ارتباط کسب و کار / سازمان به مخاطبان آن شناخته شده است به عنوان نام تجاری است. هویت نام تجاری راه سازمان انتقال آن شخصیت جوهر و تن به همراه آن احساسات. به طور مشابه, هویت بصری طراحی گرافیک است که هویت نام تجاری's عناصر بصری است که تابع به عنوان چهره نام تجاری – پس از آن می تواند انتقال چنین نامحسوس کیفیت با استفاده از تصاویر و رنگ ها و اشکال.

هویت بصری طراحان گرافیک با هم کار کنند با نام تجاری دولت برای طراحی آرم, رنگ, پالت, تایپوگرافی و کتابخانه های تصویر است که نشان دهنده شخصیت نام تجاری. گذشته از ایجاد کارت های کسب و کار به طور منظم و شرکت ثابت طراحان معمولا با ویژوال نام تجاری دستورالعمل (سبک guides) است که به ارائه بهترین شیوه و نمونه هایی از ویژوال نام تجاری استفاده می شود در سراسر رسانه های مختلف. این دستورالعمل کمک به حصول اطمینان از قوام با نام تجاری همه را از طریق برنامه های آینده.

2. بازاریابی و تبلیغات

طراحی گرافیک برای اکثریت مردم نشان دهنده طرح های ساخته شده برای بازاریابی و تبلیغات. کسب و کار با تکیه بر بهترین تلاش های بازاریابی برای نفوذ در فرایند تصمیم گیری از مخاطبان هدف خود را. بازاریابی موثر اجازه می دهد تا مردم را به شرکت بر اساس نیازهای خود می خواهد آگاهی و رضایت از محصول و خدمات و یا نام تجاری. پس از دیداری که جذاب تر به مردم طراحی گرافیک کمک می کند تا کسب و کار / سازمان های برقراری ارتباط و ترویج خود را در یک راه موثر.

بازاریابی طراحان با هم کار کنند با صاحبان کسب و کار مدیران و متخصصان بازاریابی به آمده تا با دارایی برای استراتژی های بازاریابی. برخی از کار به عنوان مترجمان آزاد در حالی که دیگران را به عنوان بخشی از یک تیم در خانه یا خلاق ، طراحان دیگر تخصص در یک نوع خاص از رسانه ها مانند تبلیغات مجله و خودرو کاری ادامه داده اند و یا ایجاد یک طیف گسترده ای از وثیقه مورد استفاده قرار گیرد برای چاپ و دیجیتال. آنها استفاده می شود با تمرکز بر چاپ اما نقش خود را توسعه داده است برای اضافه کردن بیشتر دارایی های دیجیتال استفاده می شود به خصوص برای بازاریابی محتوا است.

3. رابط کاربر

رابط کاربری یا UI است که راه تعامل کاربران با یک دستگاه و یا یک برنامه. UI طراحی فرآیند طراحی رابط به آنها را ساده برای استفاده و به خوبی تجربه کاربر پسند.

UI می آید با همه چیز یک کاربر در تعامل با – مانند صفحه کلید و ماوس و صفحه. اما از نظر طراحی گرافیک و طراحی UI's تمرکز بر روی یک کاربر's تجربه بصری و طراحی عناصر گرافیکی مانند دکمه ها و منوها و میکرو-تعاملات میان دیگران. این کار یک طراح UI برای ایجاد تعادل بین زیبایی شناسی و ویژگی های عملکرد.

UI طراحان کار بر روی نرم افزار موبایل, دسکتاپ, نرم افزار و صفحات وب و بازی ها. آنها دست در دست با تجربه کاربری (UX), طراحان, طراحان (که می دانند چگونه این برنامه کار می کند) و همچنین UI توسعه دهندگان – که در نوشتن این کد پس از آن می تواند کار کند.

4. انتشار

انتشارات آمده است که در صورت قطعات برقراری ارتباط با بینندگان با استفاده از توزیع عمومی. آنها استفاده می شود در چاپ متوسط مانند کتاب و مجلات و روزنامه ها و کاتالوگ اما وجود داشته اند یک افزایش قابل توجهی در نشر دیجیتال در دهه گذشته.

طراحان گرافیک که تخصص در نشریات هماهنگی با ناشران و ویراستاران برای ایجاد طرح بندی است که باید با دقت انتخاب تایپوگرافی و همراه با آثار هنری مانند گرافیک, تصاویر و عکاسی. نشریه طراحان ممکن است هر دو کار به عنوان یک مترجم آزاد خلاق, آژانس عضو یا بخشی از یک شرکت چاپ و نشر.

[ad_2]