سپتامبر 16, 2021

رهام چت

چت آنلاین

سه دلیل که چرا شما نیاز به یک کتاب برنامه بازاریابی

[ad_1]

کتاب برنامه بازاریابی یک جزء حیاتی برای موفقیت به عنوان یک نویسنده منتشر شده.

در عین حال بسیاری از نویسندگان تمایل به کم در نظر گرفتن زمان برای قرار دادن با هم.

برای یکی از آنها ممکن است احساس کنید که قرار دادن با هم یک طرح بازاریابی خود را برای کتاب وقت گیر است.

و یا آنها به سادگی ممکن است پیدا کردن این روند بیش از حد گیج کننده است.

در این مقاله به شما خواهد آموخت که سه دلیل که چرا شما نیاز به یک کتاب برنامه بازاریابی اگر شما برنامه ریزی برای موفقیت به عنوان یک نویسنده.

کتاب بازاریابی مهم در تهیه یک استراتژی برای گرفتن کتاب خود را در مقابل حق خوانندگان است. این مهم است که به می دانم که دقیقا چگونه شما قصد دارید برای دریافت کتاب خود را بخوانید.

1. هوشمند استراتژی بازاریابی کمک خواهد کرد که شما را به تعریف فرصت های که در دسترس هستند به شما در انتخاب خود کتاب تو رفتگی در دیوار. شما خواهد بود قادر به شناسایی این فرصت ها به این دلیل شما را مجبور به انجام تحقیقات در حالی که تهیه طرح های خود را. این تحقیقات ممکن است شامل محل باشگاه کتاب که خواندن کتاب خود را در تو رفتگی در دیوار پیدا کردن مجلات که شما احتمالا می تواند تبلیغ کتاب خود را در, و غیره.

2. کتاب برنامه بازاریابی به شما کمک خواهد کرد روشن در مخاطبان هدف خود را. مخاطبان خود را خارج وجود دارد وجود دارد; و آنها فقط در حال انتظار برای خواندن کتاب خود را. شغل شما این است برای پیدا کردن که مخاطبان و در مقابل آنها. کنار هم قرار دادن یک طرح بازاریابی کمک خواهد کرد که شما برای پیدا کردن فقط چه کسی است که مخاطبان است و باعث شما را به انجام تحقیقات بازار است. تحقیقات بازار کمک می کند تا به شما برای ایجاد یک مشتری آواتار. یک مشتری آواتار داستانی فرد ایجاد می کنید که نماد این نوع از شخص شما خودتان را با کار و یا در این مورد که شما می خواهید به فروش کتاب خود را به.

روشن بودن ایده آل خود را, مخاطبان, نام خوانندگان خود کمک خواهد کرد که شما را به تمرکز لیزر در چگونگی و آنچه در آن است که شما نیاز به انجام به منظور به آنها برسد.

3. کتاب خود را در برنامه های بازاریابی کمک خواهد کرد که شما اقامت متمرکز در بازاریابی است. بله شما که راست است. برنامه های بازاریابی خود را کمک خواهد کرد که شما را به ماندن با تمرکز بر روی کار در دست است و بازاریابی کتاب خود را. بازاریابی بسیار مهم است. اگر شما یاد بگیرند که چگونه به بازار کتاب خود را, شما نمی خواهد فروش کتاب و این حقیقت است.

اکثر نویسندگان فقط می خواهید به سادگی با تمرکز بر نوشتن این کتاب و نه در چگونه آنها را در آن بازار. که یک اشتباه پرهزینه است که به مراتب بیش از حد بسیاری از نویسندگان را.

هنر و صنعت طرح های خود را به تمرکز بر رسیدن به افرادی که واقعا به دنبال کتاب های خود را و شما خواهید دید افزایش فروش کتاب.

نگاهی به زمان برای کار بر روی طرح خود و در صورت لزوم با یک بازاریابی حرفه ای برای اطمینان حاصل شود که شما در حال پرداختن به هر امکان خروجی است که در دسترس است به طوری که شما می توانید به عنوان بسیاری از خوانندگان به عنوان لازم است.

کتاب برنامه بازاریابی در واقع ممکن است کار را برای قرار دادن با هم; اما در نظر گرفتن زمان به واقع یک را با هم ثابت خواهد کرد یکی از بهترین تصمیمات شما همیشه می تواند در حرفه خود به عنوان یک نویسنده.

[ad_2]