نوامبر 26, 2022

رهام چت

چت آنلاین

سئو برای گوگل جستجوی جهانی

[ad_1]

در اوایل این ماه گوگل پرده برداری از یک “جهانی جستجو” سیستم یک تغییر رادیکال به نتایج جستجوی خود را به صفحات است که سطح listings از آن, اخبار تصویری, تصاویر, محلی و کتاب عمودی با مقدار فرکانس بیشتر. این مقاله در نظر چگونه وب مستر باید پاسخ به این نوآوری با توجه به هر دو سنتی “دارایی بهینه سازی” و استراتژی های خاص برای جستجوی جهانی.

آنچه که گوگل جهانی جستجو ؟

اصطلاح “جهانی جستجو” یک سیستم است که افشای, بسیار, بیشتر, گوگل, تصاویر, تصویری, اخبار محلی و کتاب جستجوها در کنار نتایج جستجوی منظم. این به اصطلاح “جستجو عمودی” در نتیجه فرض بسیار بیشتر از SEM توجه در سالهای اخیر و با این موضوع از دارایی optimisaton. جهانی نتایج جستجو ظاهر می شود یا از طریق (آشنا) OneBox لینک در بالای SERPs و یا از طریق گنجاندن در نتایج به طور منظم خود را.

جستجوی جهانی است که در واقع هیچ چیز جدید است. هر کسی که استفاده کرده A9.com موتور جستجو (از آمازون) خواهد شد آشنا با موتورهای جستجو است که صفحه نمایش نتایج از متفاوت عمودی در کنار یکدیگر است. به تازگی Ask.com همچنین نورد خود را Ask3D مفهوم که به طور مشابه (و شاید بیشتر به زیبایی از گوگل) نمایش نتایج آنها به عنوان آن را “سراسر سه بعد از جستجو: بیان نتایج و محتوای”. بپرسید در واقع فراهم می کند یک ایده خوب از جایی که گوگل ممکن است در آینده بروید: ask.com.

در حالی که از برخی, برنده, برای, ارائه, آن را تنها یک سهم از بازار موتور جستجو. زمانی که گوگل (به عنوان رهبر بازار) شروع به رول کردن چیزی است که مردم تمایل به مقدار بیشتر توجه کنید. در واقع افزایش بلوغ از وب احتمالا بدان معنی است که زمان برای جستجوی جهانی است در واقع آمده است. ما را به تماشای این تحولات با بهره. اما کافی است, جستجوگرها موفق در آینده نیاز به حساب از قرار دادن دارایی ها (به خصوص تصویری) در طول گوگل عمودی.

بهینه سازی دارایی ابرداده: فایل های آفیس

در آینده زمانی که مردم جستجو در گوگل آنها را همیشه در طیف وسیع تری از نتایج از جمله لینک های بیشتر به فیلم, تصاویر, اخبار, نقشه و کتاب. بیایید شروع با یک چالش است که همیشه وجود دارد – و اغلب داده شده توجه کافی به طور متوسط توسط مدیر سایت; بهینه سازی اسناد ورد و اکسل و کتابهای ارائه پاورپوینت و نرم افزار Adobe PDF فایل.

سعی کنید با تایپ کردن یک جستجو در گوگل بر تونی بلر filetype:ppt و در نتایج نگاه کنید. شما احتمالا متوجه است که در حالی که برخی از لینک نتیجه مناسب را حس بسیاری دیگر در طبیعت “slide 1” و یا “سخنرانی 29”. دلیل این است که گوگل با استفاده از عنوان زمینه از خواص متا داده. توضیحات زمینه کشیده شده است از بدن از سند است. همان اصل آثار به صورت فایل اکسل ارائه و فایلهای Pdf.

اگر شما حمل Adoble PDF و دیگر فایل های آفیس در وب سایت شما توصیه می کنم بازبینی هر یک به نوبه خود و با استفاده از آیتم های منو file-خواص خود را برای بهبود فراداده; () اضافه کردن یک معنی عنوان (b) اضافه کردن یک موضوع (c) اضافه کردن کلمات کلیدی و (d) اگر شما می توانید تغییر نام فایل از دارایی های خود را نیز شامل کلمات کلیدی خود را. برای مثال tony-blair-iraq-dossier.ppt بهتر است از plagiarism-v1.ppt.

بهینه سازی برای گوگل تصویری

بهینه سازی موتور جستجو برای فیلم, پس از راه اندازی جستجوی جهانی تبدیل به یکی از هیجان انگیز ترین چالش ها در این زمینه است. گرفتن آن را حق است قابل ملاحظه ای ساده است و در بسیاری از راه های به سادگی یک فرمت از همان اصول ما دیده می شود برای بهینه سازی MS-Office فایل ها (پس از شروع با استفاده از یک کلمه کلیدی غنی از نام فایل و عنوان – از فایل-خواص خلاصه زبانه در ویندوز اکسپلورر).

گوگل تصویری پشتیبانی ها از فرمت های AVI, MPEG, Quicktime و ویندوز فایل های رسانه ای (به طوری که تقریبا تمام پسوند های شما استفاده می شود). نرخ فریم باید بالای 12 فریم در ثانیه و نرخ بیت باید بالاتر از 260kbps. گوگل محصول ویدئو های خود را به تناسب در عرض 4:3 فریم و نمایش آن در رزولوشن 320×240 با استفاده از Macromedia Flash شی. به عنوان مثل اگر شما در حال آماده سازی ویدئو های خود را از ابتدا سعی کنید به استفاده از نسبت تصویر 4:3 (برای جلوگیری از خودسرانه نامه کشت مسائل).

دو راه وجود دارد برای دریافت فیلم های خود را بر روی گوگل ویدئو. اگر فایل تصویری شما زیر 100 مگابایت, ساده ترین و سریع ترین راه ها این است که با استفاده از گوگل مبتنی بر وب آپلود (در http://upload.video.google.com/). اگر ویدئو های خود را بیش از 100 مگابایت و یا اگر شما می خواهم برای آپلود فایل های چندگانه در یک بار گوگل ویدئو آپلود نرم افزار سرویس گیرنده است بهترین شرط بندی شما (در حال حاضر در https://upload.video.google.com/video_instructions.html). به عنوان یک راهنمای خشن, نگه داشتن ویدئو های خود را به 4.5 دقیقه یا کمتر باید کل فرایند بسیار ساده تر!

توجه داشته باشید که اگر شما ها از رابط کاربری مبتنی بر وب, شما می توانید مشخص کنید در صف مقابل به عنوان نوع و زبان از فایل. به عنوان زمینه به سادگی تکرار کنید (شاید در طول بیشتر) عنوان شما برای استفاده از فایل, خواص گفت و گو است. برای توضیحات به دنبال همان اصول ما تحت پوشش در متا تگ توضیحات بخش است. انتخاب مناسب نوع (به عنوان مثال “کسب و کار”) تنظیم دسترسی به کلیک کنید و برای آپلود ویدئو های خود را.

هنگامی که ویدئو های خود را در گوگل (و یا یوتیوب) شما می توانید کد برای قرار دادن ویدئو به صفحه وب خود را. مفید به این معنی که گوگل در حال میزبانی و خدمت در این ویدئو به جای شما (صرفه جویی در خود را قدرت محاسباتی و پهنای باند هزینه).

این است Wild West frontier SEO بنابراین لذت بردن از خودتان. شما می توانید این را به شما سریعترین مسیر به بالا 10 (حداقل برای زمان حال تا اسپم دریافت نگه دارید از آن!) قرار دادن چند لینک های ورودی به ویدئو های خود را دریافت کنید دوستان و همکاران برای رای دادن به آن را در گوگل تصویری و ببینید چه اتفاقی می افتد. شما ممکن است تعجب خودتان.

نتیجه گیری

وجود دارد بیشتر به جستجوی جهانی از فایل های آفیس و فیلم; در وبلاگ من نظر من در جزئیات بیشتر SEO از محصولات (از طریق گوگل پایه) و بهینه سازی برای گوگل, اخبار. در مقاله قبلی من بررسی بهینه سازی برای گوگل ارث و نقشه های گوگل از طریق استفاده از فایل های KML. برای راهنمایی بیشتر به پرش بر روی فروم من و شانس خوب خود را با Univeral بهینه سازی تلاش!

[ad_2]