آوریل 13, 2021

رهام چت

چت آنلاین

روانشناسی تبلیغات

[ad_1]

در چرا از آن مهم است به درک توده روانشناسی و روانشناختی فرآیندهای شناخت برای هر گونه تبلیغات موفق تلاش …

تبلیغات شده است یک شکل از ستایش و یا به دست آوردن تبلیغات برای محصولات و کالا پس خیلی زود بار. در واقع تبلیغات در اطراف بوده است به عنوان غیر رسمی مفهوم از آغاز تمدن و روش سابق بودند دهانی تبلیغات و یا ادعا مزایای محصولات شفاهی زمانی که تجار به فروش کالا به مردم به طور مستقیم در خیابان. اما با ظهور کاغذ و نوشتن در زمان تبلیغات رسمی تر شکل.

مصریان و یونانیان باستان با استفاده از پاپیروس برای تبلیغات و نقاشی سنگ نیز استفاده می شد. تبلیغات به زبان انگلیسی در مجلات به عنوان ما امروز می دانیم قدمت آن به اواخر قرن 17 و تبلیغات روزنامه در آمریکا شروع شد و در بخش اول از قرن 18 با تبلیغات برای املاک. با رشد رسانه های جمعی و اشکال مختلف و راههای ارتباطی مانند رادیو و تلویزیون و روزنامه و مجلات و البته اینترنت در قرن 20th, تبلیغات شروع به تبدیل شدن به یک جنبه مهم برای تجاری سازی محصولات است. مردم شروع به درک پتانسیل تبلیغات و آن را تبدیل به یک کسب و کار با ایجاد آژانس های تبلیغاتی با اولین آژانس تبلیغاتی در ما باز در سال 1841.

با تبلیغات تبدیل شدن به یک کسب و کار را در خود دارد, روش استفاده از تبلیغات تبدیل شد و حتی بیشتر رسمی کنترل و سیستماتیک و تبلیغات برای محصولات آغاز شده ظاهر می شود به عنوان روزنامه, تبلیغات در بیلبوردهای هوردنجس (به عنوان handbills جزوات در مجلات و روزنامه ها و در رادیو و تلویزیون به عنوان تبلیغات و اخیرا در اینترنت. تبلیغات وب سایت در حال حاضر ابزاری بسیار قدرتمند را در سراسر این پیام به مشتریان است. اما در واقع به درخواست تجدید نظر به مشتریان تبلیغات را به کار مطابق با اصول روانشناسی و جامعه شناسی. در نتیجه یک تبلیغ یا تبلیغات حرفه ای نیز به عنوان یک جامعه شناس و روانشناس به واقعا تاثیر در ذهن مصرف کنندگان است.

اصول تبلیغات تا حد زیادی بر اساس روانشناسی شناختی و روانی فرآیندهای توجه ادراک انجمن و حافظه به خارج کردن کامل تاثیر و یا استفاده از یک محصول و یا 'برند'. هر گونه تبلیغات را به تمرکز توجه است که آن را قادر به ضبط از مصرف کنندگان است. قوی, پیام, تصاویری قوی و خودنمایی رنگ ها گاهی اوقات استفاده می شود در هوردنجس (و تابلوهای تبلیغاتی. برای آگهی های بازرگانی توجه ابتلا به لباس و جذاب مدل ها گاهی اوقات استفاده می شود.

هنگامی که توجه کشیده شده است را با رنگ ها و صداها یا کلمات تمرکز بر حفظ منافع مصرف کننده با استفاده از 'انجمن'. تم و یا محصولات است که یک بخش خاصی از مشتریان می تواند مرتبط با آنها استفاده می شود در نتیجه برای غذای کودک, مادران و نوزادان به ویژه پس از ارتباط را بیشتر به ارتباط و یا زمینه تبلیغات است. رنگ های خاص نیز انجمنی ارزش و برخی از مارک ها و شرکت ها استفاده از یک رنگ خاص برای ترویج محصولات خود را. برای مثال easygroup با استفاده از اورنج و وودافون با استفاده از رنگ قرمز به عنوان رنگ استاندارد برای تمام تبلیغات. آرم شرکت یا نماد نیز بخشی از در حال توسعه یک نام تجاری و کمک می کند تا در دادن هویت به یک نام تجاری و یک انجمنی قوی ارزش.

انجمن باید به طوری که آن را نه تنها در خدمت هدف از درک سریع و ادراک مصرف کنندگان است اما همچنین حفظ در حافظه خود را برای مدت زمان طولانی. در نتیجه حافظه و یا حفظ و نگهداری از جنبه های مهم روانشناسی تبلیغات به عنوان تنها یک آگهی است که مصرف کنندگان به راحتی می توانید به یاد داشته باشید برای یک مدت زمان طولانی برای آن تازگی و یا استفاده از کلمات رنگ و ارقام خواهد بود که بیشتر موثر است.

توسعه 'برند' فقط به عنوان موثر به دلیل یک نام تجاری کمک می کند تا در رانندگی توجه در توسعه ارتباط (برای مثال ما شریک کوکاکولا یا پپسی با جوانان, جشن و یک نوشابه محبوب برای همه موارد) و در حافظه و یا حفظ هر تصویر مرتبط با خدمات و یا محصول است. بنابراین نام تجاری حیاتی در تبلیغات به عنوان مارک های کمک در دادن یک نام و هویت متمایز از یک محصول. بنابراین گوچی کیسه یا یک دوربین Sony شناخته شده است با نام تجاری به جای این محصول است.

یک نام تجاری به رسمیت شناخته شده است از نظر نام آن کیفیت و شهرت خود را با تبلیغات این روزها برجسته منحصر به فرد از مارک های. برای مثال HSBC اخیر تبلیغات در سراسر فرودگاه های سراسر جهان تمرکز بر روی نقاط متفاوت از نمایش و متفاوت دوست دارد و ترجیحات مردم در سراسر فرهنگ ها. بنابراین هنگامی که شما چنین تبلیغات نمایش دو دیدگاه متفاوت برای همان چیزی که شما می دانید این است HSBC. برخی از مارک های توسعه taglines یا شعار که مجموعه با نام تجاری از هم جدا و آن را می دهد یک شخصیت متمایز.

شما ممکن است تعجب که چرا مدل نگاه مرده در مد نشان می دهد. مد نشان می دهد معمولا مرتب برای طراح برندها به فروش لباس و لوازم جانبی و معمولا این مد نشان می دهد سعی کنید با تکیه تلفظ کردن لباس است و به همین دلیل این مدل تمایل به جای 'قیافه'. اگر چه این مد نشان می دهد پروژه لباس sans emoting در مورد تبلیغات و عبارات به طور گسترده ای استفاده می شود زیرا از طریق بصری و متوسط و احساسات باید به حمل و نقل از طریق صفحه نمایش به مصرف کنندگان برای ایجاد یک اثر. قرار دادن در سراسر یک پیام از طریق یک رسانه یک چالش است و تبلیغ استفاده از احساسات به طور گسترده ای برای کمک به مردم برای حفظ این پیام است که توصیف محصول است.

هر آنچه در آن است, سرود است که برای ایجاد یک تاثیر و یک اثر ماندگار در ذهن مصرف کنندگان است. پیام محصول شعار تجاری و ذهن مصرف کننده این سه خانم که مهم در تبلیغات است.

اما این مهم است به درک که تبلیغات را به صورت متفاوت برای رسانه های مختلف. تبلیغات رادیو باید تمرکز در قدرت از صداها و کلمات; اینترنت تبلیغات را به تمرکز بر روی تصاویر و رنگ ها; روزنامه آگهی خواهد شد تمرکز بر روی فضا و تم و آگهی های تلویزیونی تمرکز بیشتر روی احساسات و زمینه استفاده می شود. با استفاده از حرکت حروف بزرگ و حروف از رنگ های متضاد و غیره بسیار مهم و به منظور جلب توجه به محصول برخی از فرم های برجسته این محصول نیز انجام می شود.

چگونه این همه تحت تاثیر توده های مصرف کنندگان که در واقع خرید محصول ؟ جدا از توجه طراحی فرآیند حفظ و نگهداری تولید صداها و کلمات است که به کمک حافظه و انجمنی ارزش محصولات و تبلیغات وجود دارد یکی دیگر از عوامل ضروری ضرورت مصرف کننده. تبلیغات فقط به اندازه کافی به عنوان یک مشتری محور برای خرید یک محصول تا حد زیادی با توجه به ضرورت و کیفیت و امکانات و قیمت محصول.

اگر یک شرکت صرفا با تمرکز بر جنبه های فیزیکی از هر محصول مانند می گویند – یک اپل آی فون به نظر می رسد خوب بر روی میز و سپس آن's احتمالا بهترین روش برای تاثیر در بازار است. این ویژگی ها به عنوان مهم به عنوان قیمت. پس از آن, البته, 'اعتیاد به مواد مخدره' که باعث خاص توده روانشناسی در یک راه خاص به طوری که مردم گاهی اوقات صف تا به تازگی منتشر شده محصولات. اما تلاش برای شیر در روانشناسی توده و یا یک نوع از اعتیاد به مواد مخدره و یا هیستری برای یک محصول است که تنها در کوتاه مدت استراتژی تبلیغات. دراز مدت ایجاد یک محصول است که از طریق واقعی با کیفیت و قابلیت استفاده و قیمت و همه شرکت ها باید بر روی این در نهایت.

رقابت ممکن است تا حد زیادی به کار با این نوع از تبلیغات استفاده می شود توسط شرکت به طوری که نقاط ضعف از سایر محصولات مشابه توسط شرکت های دیگر برجسته ماهرانه اگر چه این ممکن است همیشه تاثیر مثبت در ذهن مشتری است. معمولا اکثر محصولات تبلیغ شده به عنوان منحصر به فرد و نه حتی از راه دور شبیه به دیگر محصولات می تواند اثر مثبت داشته و می تواند به طور موثر در ایجاد اعتیاد به مواد مخدره و مصرف کننده کنجکاوی. با تمرکز بر منحصر به فرد و برجسته dissimilarity و تازگی از یک محصول در یک راه است که جذب کنجکاوی است که روش خاصی برای بهبود محبوبیت یک محصول پس از این می دهد مصرف کنندگان به دلیل بیشتر بدانید و آنها را وارد مغازه ها برای پرس و جو در مورد این محصول . اگر چه افراد تا حد زیادی در تبلیغات استفاده می شود برای حمایت از محصولات و یا ترویج یک نام تجاری مشهور فرهنگ تاثیر می گذارد تنها جوانان به شدت به طوری که کل ارزش افراد مشهور, تبلیغات ممکن است کمی مبالغه. این کار نیاز به یک بحث جداگانه بر مشهور فرهنگ است.

هدف نهایی همه تبلیغ و مروج است به اطمینان حاصل شود که محصولات و خدمات فروش و افزایش فروش و مصرف کنندگان بالقوه علاقه ایجاد کنجکاوی برای اولین بار است کوتاه مدت گام در حالی که معرفی یک محصول جدید به بازار است. حفظ منافع مشتریان یک مسابقه متفاوت است و نیاز به اعتبار و شهرت نام تجاری محصول با کیفیت حق قیمت گذاری و ادامه داد: با کیفیت بالا تبلیغات در نهایت اطمینان از موفقیت محصول است.

[ad_2]