جولای 25, 2021

رهام چت

چت آنلاین

راهنمایی در کمپین خلاق ایده های

[ad_1]

هیچ دو ذهن هستند به طور یکسان. دو نفر با توجه به همان خلاق مختصر را تولید می کنند بسیار متفاوت مبارزات. دلیل این است که ایده اصلا دلیلی از هوا نازک. آنها از آنچه خوانده شده است را تجربه کرده و مشاهده روزمره است.

علاوه بر این برخی از افراد خلاق تر از دیگران هستند چرا که آنها ورزش تفکر خلاق بیشتر. قدرت خلاق از مغز است که مانند یک عضله بیشتر از آن است که خم قوی تر از آن می شود و سریع تر ایده ها می آیند.

بسیاری از تکنیک های هنر مدیران و copywriters استفاده کنید برای ایجاد تبلیغات تکنیک های قرض گرفته شده از داستان نوشتن فیلم و تئاتر. کتاب در این افراد ایجاد پس زمینه خوب خواندن.

داشتن یک انتخاب سالم از هنر و صنعت تبلیغات کتاب در دفتر است. انتخاب کنید تا برخی از نسخه های D&AD و تخصص می خواند مانند Alastair Crompton را صنعت Copyrighting.

در اینجا برخی از تکنیک های که شما می توانید استفاده کنید برای ایجاد مبارزات انتخاباتی خود را خلاق تر و قوی تر و بهبود آگاهی نام تجاری و نرخ پاسخ از مبارزات انتخاباتی.

نگه داشتن آن ساده احمق

بوسه. نگه داشتن آن ساده احمق. بیان این ایده در یک فضای کوچک. در یک پست به آن توجه داشته باشید بر روی یک دستمال سفره. اگر شما نمی توانید بیان ایده های خود را در بتن نمودار یا جمله شما احتمالا لازم نیست که یک ایده است. در اکثر شما ممکن است چندین نامربوط بخش است.

چه بسیاری از بازاریابان پیدا کردن دشوار است برای ارزیابی ایده هایی در مراحل ابتدایی خود را. بدون ایده ارائه شده با تصاویر به پایان رسید آنها قادر به تجسم تا چه حد این ایده می توانید بروید و یا چه می کنم campaignable یک ایده است. اما ارزیابی ایده ها بدون بیش از حد, لهستانی, سودمند است.

این اجازه می دهد تا مفاهیم به سطح و ایده های خوب به درخشش.

پوشش سرزمین خود فضاهای

بیشتر ایده های شما می تواند به تولید بیشتر مناطق و یا مناطق شما می تواند پوشش. بالا آمدن با چند ایده های متفاوت است به اندازه کافی. معماران و طراحان به جای نقشه ایده هایی برای فضاهای و یا سرزمین. آنها شناسایی این مناطق از مشتری بینش, تحقیق و ساده شهود.

یک ایده ممکن است خوب باشد اما آن را استراتژیک قرار داده شده در سمت راست خاک ؟ حق انتخاب در مبارزات انتخاباتی می تواند یک ماده از پیدا کردن ایده مناسب از حاصلخیز ترین خاک است.

معماران و طراحان شکار برای سرزمین های جدید و یا روش های جدید دیدن موجود سرزمین. در غیر این صورت ایده های خود را به حقایق و عدم تاثیر است.

و ایده های خود را به یک کمپین

معماران و طراحان و مشتریان بیزار کمپین ایده های است که نمی تواند مقیاس در سراسر رسانه های مختلف. این نیاز بیش از حد نمایشگاه و بیش از حد اغلب تنها کار در تلویزیون است.

بازاریابان باید برای کمپین ایده های است که می تواند کار نه تنها در غنای تلویزیون بلکه در فضای تبلیغات بنر. در غیر این صورت آنها را از دست ندهید مهم ،

به نوبه خود آن را بر روی سر خود را

در طول جلسه طوفان مغزی مشتریان و سازمان ها اغلب شکایت آنها همان ایده”. این ممکن است به دلیل این گروه این است که ترس را به چالش تفکر یا این گروه سرکوب ایده های که صدا پوچ در ارزش اسمی.

مگر اینکه این گروه آماده به ‘untrodden’ مسیرهای جلسات طوفان مغزی عملکرد همان نتایج را در هر زمان. شرکت کنندگان باید اجازه رفتن ترس از آنها و نقد و تفکر خود را بر سر آن است.

اگر تولید کنندگان ماشین همیشه خود را تبلیغ ماشین با چهار چرخ و سعی کنید یک ایده است که ویژگی های ماشین بدون چرخ. این نوع از ایده های چالش مصرف کنندگان و منجر به پوشش خبری.

با ترکیب یک ” اگر ” ورزش در دوران طوفان فکری می تواند افزایش حجم ایده ها و اثربخشی این گروه است. به طوری که مجموع قطعات ارائه شده توسط این گروه است که بزرگتر از هر یک سهم توسط یک ذهن.

راست, تیتر, دمدمی بصری

مواد اولیه چاپ کمپین یک تیتر و بصری. ایجاد یک تبلیغ است که نشان می دهد دمدمی بصری و دمدمی, تیتر به طور معمول نتایج جستجو در آگهی است که بیش از حد عجیب و غریب برای مخاطبان به تفسیر. اگر تیتر و بصری هر دو راست اضافه کردن احساس می کند تحت اللفظی فراهم می کند و نه “ahhha’.

برای به دست آوردن یک تعادل مناسب به نظر می رسد شما نیاز به قطعات برابر از این جمله عجیب و غریب در تبلیغات است. لازم به ذکر است که هر آگهی است هر دو یک تیتر یا بصری. برخی از آنها به سادگی بصری و برخی از آنها فقط یک تیتر است.

این تیتر همان ویژوال?

تاریخ و اغلب معماران و طراحان را به اشتباه ایجاد تبلیغات با یک تیتر و تصاویری که می گویند همین است. در کنار یک مثال است. این خلاق است کار بسیار سخت است. هر دو تیتر و بصری می گویند همین است.

در عوض سعی کنید با قرار دادن یک تیتر نامربوط و بصری با هم بر روی صفحه است. به طور جداگانه آنها نیست اما زمانی که در کنار هم قرار تبدیل به یک معما برای مخاطبان را حل کند.

باهوش ؟ یا خیلی باهوش ؟

بحث بر سر ‘باهوش’ تبلیغات هرگز متوقف. تبلیغات هوشمندانه خطر مخاطبان خود را به طور کامل از دست رفته نقطه. برعکس لنگ تبلیغات خسته شده اید.

هر دو اظهارات درست باشد. لنگ تبلیغات فاقد تاثیر است. و اینکه بیش از حد باهوش منزوی کردن همه اما داوران در این جایزه. متوسط نام تجاری و خلاق همه باید وزن به تولید اثر مورد نظر.

برای مثال یک قطعه برای EPURON طراحی شده به یک ویدیو ویروسی می تواند تلقی به عنوان بیش از حد باهوش است. این ایده با این نسخهها کار در سطوح مختلف personifying باد و نیاز مخاطبان به تماشای آن دو بار. شما باید به تماشای آن را به آن را دریافت.

اگر این یک TVC درخواست مخاطبان برای تماشای این دو غیرممکن است. اما به این واقعیت خلاق به مقصد بود ویروسی ویدئو یوتیوب (پس از آن می توان بیش از یک بار) ، شوخ عنصر آثار در آن نفع آن را بیشتر ویروسی.

مرجع مسائل موضعی

تبلیغات می تواند اهرم زمینه از حوزه عمومی است که در زمان. ورزشی, دین, سیاست sex – این همه بارور مکان به اهرم مرجع. ساختمان یک ایده در اطراف یک مسئله موضعی می تواند بسیار قدرتمند و اغلب جرقه اختلاف است.

طنز شوخی, پانچ, خطوط, پرداخت آف

طنز تهوع خط پانچ نتیجه حاصل این روش خوبی برای حفظ مخاطبان خواندن. متوجه باشید که اکثر تبلیغات interruptive. جبران مصرف کنندگان آنها را از لبخند است حداقل ما می توانید انجام دهید برای داشتن قطع آنها.

ایده هایی که قابلیت شوخی که واقعا خنده دار می توانید مقدار زیادی از عشق و مسافت پیموده شده. در واقع جالب ترین آنهایی که اغلب توهین برخی از بخش از جامعه است.

هنگامی که استقرار طنز, مطمئن شوید که آن خنده دار است و متصل است به نام تجاری. در غیر این صورت, عق زدن یاد می شود اما این نام تجاری به سرعت فراموش شده است.

شوک ارزش

برای برخی از صنایع مانند ضد توتون و تنباکو سیگار کشیدن, های واقعی از مردم در حال مرگ مربوط به سیگار سرطان است که از نظر آماری ثابت شده است به موثر تر از روشهای دیگر است.مشکل با شوک مبارزات آنها به سرعت خسته. آنها شوک از دست دادن ارزش. چه تکان دهنده بود امروز دنیوی فردا.

این نیروهای تبلیغ برای رفتن در پیگیری های بعدی تکان دهنده بصری یا آمار. از آن آسان است برای حفظ این مبارزات در دراز مدت است.

جناس ها و بصری puns

این بار بسیار محبوب تکنیک های. یک زمان وجود دارد که شما می توانید تلنگر از طریق یک مجله و تقریبا در هر صفحه شامل یک جناس.

دقیق جناس ها ایجاد شده است به عنوان یک تیتر, اما به عنوان یک بیان بصری. اینها به نام بصری puns.خلاق ترین افراد موافق استفاده از جناس ها باید اجتناب شود.

جناس ها خطرناک هستند. در قلب خود را اغلب وجود دارد هیچ ایده اصلی و در نتیجه آنها یک تهدید به مبارزات انتخاباتی.

جناس ها واقعا آخرین رفت و آمد مکرر.

مجاورت

مجاورت است به دست آورد که دو dipolar تصاویری در کنار هم قرار دارند. برای مثال نگاهی به چهره دو مقابل تیم فوتبال مربیان; و یا یک ماشین ارزان قیمت و یک ماشین لوکس. این دو افراط و تفریط است که به اشتراک گذاری یک ارتباط مشترک اما بسیار متفاوت هستند. آنها با هم ایجاد یک بصری قابل توجه.خود را از تفاوت های افراطی به هنگام تولد به یک معنای جدید که قرار داده شده در کنار هر یک از دیگر.

مجاورت می تواند مفید باشد برای به چالش کشیدن کلیشه و تغییر عقاید است.

استعاره و مبالغه

استعاره یکی از رایج ترین تکنیک های داستان سرایی. این جای تعجب نیست تبلیغ استفاده از آنها به طوری که اغلب. استعاره قرض گرفتن از یک سازه مخاطب درک می کند به توضیح دیگری ساخت آنها باید کمی دانش در مورد.

برای مثال قدرت شمع می تواند یک استعاره برای تمایلات جنسی.

استعاره می تواند یک اغراق بیش از حد. یک اغراق عمدی است اغراق عاطفی اثر است. اثر عمدی است و مخاطب انتظار نمی رود که به تفسیر مبالغه به معنای واقعی کلمه.

طنز

طنز یک حالت بیان می کند که با توجه به اختلاف بین دو سطح از دانش است. تعریف طنز در ساده ترین شکل, تفاوت بین چه کسی منطقی انتظار می رود اتفاق می افتد و آنچه را در واقع می کند. به این معنی که چیزی که اتفاق می افتد که شما نمی خواهد حتی منطقی انتظار می رود اتفاق می افتد در نظر گرفته شده است طنز.

تجانس آوایی

تجانس آوایی است که یک سری از تکرار صامت برای تلفن های موبایل رخ می دهد در ابتدا از کلمات و یا در کلمات. تجانس آوایی است که مورد استفاده برای ایجاد ملودی, ایجاد, حالت, تماس بگیرید توجه به کلمات مهم و نقطه شباهت و تضاد. آنها به نظر می رسد در عناوین در خلاصه مشخصات و کمپین عناوین.

تجانس باعث می شود یک عبارت کمی صدا catchier و به یاد ماندنی تر.

مهم ایده های

مهم است که به طور معمول آنچه کسب می کنید زمانی که یک یا ترکیبی از موارد فوق با این نسخهها کار واقعا خوب است. شما را تا پایان با یک تبلیغات است که صحبت و نوشته شده است در مورد. مبارزات انتخاباتی آگهی می شود که مهم ویروسی است. بدون مداخله و یا رسانه ها صرف مخاطب انتقال و سهام این ایده اغلب آن را تغییر و آن را خود به خود.

این اخیر TVC توسط Heineken ترکیب چندین تکنیک های پوشش داده شده در این مقاله و آن را به میخ.

[ad_2]