اکتبر 23, 2021

رهام چت

چت آنلاین

رابطه بین یک نام تجاری و نام تجاری عناصر

[ad_1]

آن است که در روانشناسی انسان را به ایستادگی کردن در جمعیت به یک شخصیت منحصر به فرد ساخته شده در اطراف یک's خود و به حک کردن یک تو رفتگی در دیوار خود را. این میل از هویت منعکس شده است در تعدادی از فعالیت های قابل انجام در دنیای کسب و کار. I'm خصوص با اشاره به بازاریابی نام تجاری ساخت آن را به فروش برساند. اما این است که همه به آن وجود دارد? آیا بازاریابان به سادگی نام تجاری یک محصول و ظرف آن را به خرده فروشان? وجود دارد به مراتب پیچیده تر و پیچیده مونتاژ بسیار مهم و انجام کارهای تاکتیکی درگیر است.

نام تجاری ممکن است به عنوان تعریف یک حالت از برقراری ارتباط به مشتریان احساس خاص و یا یک تصویر از یک محصول است که یک تولید کننده در نظر دارد. در نتیجه در آینده به یک نام تجاری جدید تقریبا بلافاصله آغاز یکی دیگر از روند تفکر – چگونه به آن را شناخته شده در میان مردم و در چه شیوه ای باید که باید انجام شود. یک نام تجاری به تنهایی فقط یک نام در آن ، البته این نام به حد معینی است نماینده محصول's صفات در یک راه یا دیگری است اما ما باید بیشتر توصیف و یا پیشرفت به تقویت و مطرح کردن نام تجاری به تشخیص سطح یک است که ثبت نام به طور موثر در ذهن مصرف کننده با یک دیفرانسیل برداشت. این است که در آن 'نام تجاری عناصر' آمده در بازی. نام تجاری عناصر اساسا شامل بصری یا کلامی متمایز اطلاعات مشخص و متمایز محصول و یا خدمات با استفاده از ترکیبات مانند نام, آرم, علامت, شخصیت ها, شعارها و بسته بندی. این عناصر ممکن است همچنین شامل صدای جرنگ جرنگ یک آگهی خاص. همه این ملزومات در واقع ترکیب با نام تجاری با یک تصویر است که مصرف کنندگان شکل در ذهن خود و پس از آن واکنش نشان می دهند که نسبت به نام تجاری خاص بر اساس آنچه آنها درک در مورد آن.

در این مرحله پس از آن ما در مقدماتی اساس بازرسی می تواند ارتباط بین عناصر ذکر شده در بالا و نام تجاری خود را. شاید ما می تواند دلالت ضمنی یک نام تجاری با یک فرد و یا یک فرد با منحصر به فرد و یا به جای بی نظیر صفات و نام تجاری عناصر می تواند نشان دهنده 'هاله' که در اطراف فرد. به عنوان شخصیتی تعریف یک فرد در یک مد مشابه با نام تجاری عناصر 'معرفی' یا بیشتر مناسب قرار داده و ایجاد آگاهی در مورد نام تجاری.

“آگاهی نام تجاری را تحت تاثیر شکل گیری و قدرت انجمن را تشکیل می دهند که تصویر نام تجاری” (منبع: کلر KL (2008). استراتژیک مدیریت نام تجاری: Prentice-Hall) “

به تاکید این واقعیت است که وجود دارد بسیار قوی ارتباط بین نام تجاری و نام تجاری عناصر و نام تجاری است که تا حد زیادی تحت تاثیر ماهیت و ترکیب آن عناصر این امر می تواند بهترین برای کمک به بحث من با مثال یعنی تبلیغات تلویزیون. در اینجا مفهوم اصلی این مقاله می توان به تفصیل شرح داده شده توسط دو تبلیغات تلویزیونی است که با استفاده از عناصر مختلف برای زیبا کردن نام تجاری با یک تصویر منحصر به فرد.

خطوط هواپیمایی امارات – “به خاطر کشف” کمپین (جستجو در این در یوتیوب)

“امارات' بزرگترین کمپین تبلیغاتی, 'نگه داشتن کشف' راه اندازی شده بود در جهانی شرکت ارتباطات کنفرانس در پاییز سال 2002 و به سرعت نورد به ما سرزمین های کلیدی و سراسر پان اروپایی و عرب و آفریقایی و آسیایی رسانه”

کل ایده آگهی استخدام یک تم بسیار ساده اما آن's که برخی از اثر جادویی آن است. آن شروع می شود با دو مرد به دنبال خروج از اتاق هتل خود را هنگامی که یک ناگهان متوجه بارش برف خارج و می گوید دوستان خود را در مورد آن. از آنجا که محیط بسیار زیبا و صدایی امارات علامت تجاری صدای جرنگ جرنگ آرام میدارد تا به عنوان دو نفر از دوستان با عجله به طبقه پایین از طریق دریافت و سپس اصلی خروج از هتل تا پایان در خیابان با برف در حال سقوط است. هر دو نگاه با چهره خندان با بیان هیجان زده و پس از آن پرتاب برف کمی در هر یک از دیگر و پس از آن وجود دارد محو و شعار “هنگامی که آخرین باری که شما چیزی برای اولین بار ؟” به نظر می رسد و محو به بسته شدن صحنه که در آن دوربین قرار داده شده است در سالن انتظار فرودگاه متمرکز در پنجره در حالی که یک کودک اجرا می شود نسبت به آن به یک نمای نزدیک از جت خارج است.

قبل از تجزیه و تحلیل برند عناصر استفاده شده در این آگهی و مربوط آنها را به نام تجاری, من می خواهم شما را به حرکت همراه با یک پیشگیرانه مفهوم است که خطوط هواپیمایی امارات در تلاش است تا موقعیت خود را با نام تجاری بسیار مناسب و معقول پیچیده و نه شیوه ای متمایز در نظر گرفتن احساسات مبتنی بر رویکرد است. از طریق تجاری شما نمی بینم هر کابین خدمه هواپیما پرواز را از طریق ابر و یا مراکز کنترل ترافیک هوایی – همه از این می شده اند متعارف عناصر. امارات را انتخاب نمی شود این راه به جای آنها رفت و برای یک استعاره محور و کمی نامتعارف رویکرد است. راه این دو نگاه از پنجره به بیرون اجرای خارج و بازی با برف تداعی یک احساس قوی از نوستالژی – به عنوان اگر شاید آنها یادآوری از دوران کودکی حافظه حافظه بودن جایی شاید. سپس شعار “هنگامی که آخرین باری که شما چیزی برای اولین بار؟” بیشتر تقویت می کند که percept داشتن انجام می شود چیزی به یاد ماندنی چیزی خاص در برخی از محل برخی از نقطه در زمان و امارات در اینجا به طور ضمنی به معنی “اجازه دهید ما شما را به عقب وجود دارد دوباره که تماس به یک's ذهن منحصر به فرد اهمیت است. این اهمیت بود که نشان داده می شود توسط تمام محیط تجاری; هتل های خیابان و بارش برف. مکان های, خاطرات نوستالژی احساسات به تصویر کشیده شده در اینجا. این احساسات ممکن است زده تا در ذهن یک فرد که سفرهای زیادی به مقاصد مختلف و به عنوان سفر امارات', کسب و کار آنها را خلاقانه بستن این احساسات به خود را دارند و اساسا به نمایندگی نام تجاری خود را در این زمینه. این کمپین تبلیغ بود به نام “به خاطر کشف” است که این شعار از خطوط هواپیمایی امارات. در پایان از بخش های تجاری و حتی شعار برجسته شده است بسیار به آرامی به عنوان کودک اجرا می شود به پنجره نگرانی رعایت هواپیما که به آرامی taxies در سراسر آسفالته. در نهایت دوست داشتنی موسیقی متن فیلم تجاری مکمل تمام تم ها با این راه آکورد گیتار آرام پیشرفت و سپس مبهم کشیده آوازی توجه آواز در حالی که شعار نمایش داده می شود. در پایان دراماتیک piano notes بازی و محو ظرافت – غیر معمول ادغام این عناصر است که به خطوط هواپیمایی امارات یک تصویر از عظمت و کرامت این است که چگونه آنها قصد مشتریان به آنها یاد داشته باشید.

پردازنده Intel Core 2 اواز یا موسیقی دو نفری – “ضرب” کمپین (جستجو در این در یوتیوب)

شرکت اینتل اعلام کرد هسته 2 اواز یا موسیقی دو پردازنده در سال 2006 همراه با مبارزات انتخاباتی آگهی که آنها به نام “ضرب”. این عنوان انتخاب شد به برجسته پردازنده's توانایی رسیدگی به وظایف چندگانه در یک زمان از این رو ضرب عملکرد خروجی. این کمپین بود, تولید شده توسط آگهی آژانس Mckann اریکسون.

آگهی شروع می شود با افتتاح عنوان “It's زمان به ضرب” و پس از آن این بازیگر به نظر می رسد با نسخه های متعدد از او تمام رقص به موسیقی بسیار سریع. سپس زیر نوشتن شرح تصاویر و به نظر می رسد و تغییر به یک بعدی “خود را چند برابر شدت”, “خود را چند برابر قدرت محاسباتی”, “ضرب امکانات خود را” و در نهایت در پایان “معرفی پردازنده Intel Core 2 اواز یا موسیقی دو پردازنده” به دنبال شعار “The world's بهترین پردازنده های “همچنین به عنوان خوانده شده با صدای بلند با پس زمینه صدای بیش از.

اینتل در تلاش است برای ایجاد یک فعال, عصر جدید و شادمان تصویر نام تجاری خود را با این بازرگانی است. رقص شخصیت خود را به خوبی تلفظ انرژی حرکت می کند در واقع استرس در پویایی و سرعت محاسبات مدرن – ویژگی های است که اینتل یکپارچه Core 2 Duo با نام تجاری. این نسخه های متعدد از همان 2 بازیگران همه زیر یک رقص های مختلف الگو و ظاهر می شود در همان زمان به صورت نمادین بیانگر توانایی هسته 2 اواز یا موسیقی دو پردازنده برای مدیریت چندین محاسباتی وظایف به طور همزمان با سرعت. سپس شعار “The world's بهترین پردازنده” (که به نظر می رسد نسبتا ساده) تلاش می کند تا موقعیت Intel's Core 2 Duo با نام تجاری به هیچ یک دوم.

مارک های تحت فرآیند تکامل مداوم تغییر دهید. همه چیز باید به روز نگه داشته تا با جریان زمان و نوسازی. یک تلویزیون تجاری با تمام عناصر آن کار کرده است که در 80's موثر خواهد بود یا در دسترس نباشد مفید امروز در همه. مقایسه 1984 اپل مکینتاش تجاری (YouTube) با هسته اینتل 2 اواز یا موسیقی دو نفری آگهی و وجود خواهد داشت یک استارک تفاوت. امروز مکینتاش تجاری با تمام عناصر آن (به خصوص در حال اجرا ورزشکار زن با زن پیر-do) در نظر گرفته شده است قدیمی از مد افتاده.

نام تجاری عناصر می تواند در نتیجه مستقیم مخاطب's توجه خاص به یک یا مجموعه ای از ویژگی های خاص است که مدیران تجاری می خواهید نام تجاری خود را به نسبت با. روش های درگیر در انتخاب و با استفاده از عناصر است که به طور مستقیم مشروط به تصویر در نظر گرفته شده به همراه داشته باشد. این عناصر همچنین ممکن است منعکس کننده فرهنگ سازمانی است که غالب در محیط کار. برای برجسته کردن این واقعیت را در نظر بگیرید تنها با آرم دو محبوب آیکون های موجود در آن صنعت; گوگل و آی بی ام. گوگل طراحی آرم خود را در یک بسیار پر جنب و جوش و پر جنب و جوش رنگ است که گذشته از بسیاری از چیزهای دیگر به تصویر می کشد آرام و گاه به گاه محیط کار در دفاتر خود را. IBM's آرم از سوی دیگر به نظر می رسد در یک مشخصه آبی رنگ با پررنگ و قوی فونت که پروژه های آن نسبتا هوشیار و به حدی رسمی, دفتر فرهنگ است. حتی در بسیاری از آگهی های خود را می توانید ببینید مردان در لباس پوشیدن مناسب با, روابط در گاهی اوقات در اطراف دفتر شرکت سازه (مانند ساختمان, cubicles و غیره).

بنابراین قطعی یک نام تجاری می تواند آن معنا و هدف به تصویر کشیده طریق عناصر است که این تکنولوژی در آن تبلیغات است. انتخاب این عناصر است که اساسا مشروط بر راه مدیران تجاری می خواهید مصرف کنندگان به درک یا درک هدف از محصول خود را. اگر به درستی مهار این عناصر می توانید با دریافت این پیام در سراسر به مخاطبان گسترده تر و در نتیجه ایجاد گسترده آگاهی در مورد نام تجاری.

[ad_2]