ژوئن 23, 2021

رهام چت

چت آنلاین

دیجیتال گرایش بازاریابی – هدف قرار دادن آفریقایی-آمریکایی مصرف کننده

[ad_1]

آیا شما برنامه ریزی برای بازار و یا فروش محصولات و خدمات به آفریقایی-آمریکایی مصرف کنندگان ؟ اگر به منظور موفقیت در بازار به این جامعه آن است که به نفع خود را به درک خاصی دیجیتال گرایش بازاریابی: چگونه امروز آفریقایی-آمریکایی فروشگاه که در آن آنها آویزان کردن جایی که آنها به احتمال زیاد به پذیرای تبلیغات و از همه مهمتر چگونه احساس آنها در مورد بازاریابی و رسانه ها.

گفته شده است که “2014 در حال رفتن به یک قاتل سال برای رسانه های اجتماعی و کسب و کار کوچک.” همچنین گفته شده است که به درستی اجرا دیجیتال, استراتژی های بازاریابی می تواند کمک به رشد کسب و کار کوچک. پس این به چه معنی برای کسب و کارهای کوچک است که طرح در درجه اول هدف سیاه آمریکا مصرف کنندگان ؟ این بدان معنی است شما نیاز به یک درک واقع بینانه از جایی که سیاه مصرف کنندگان مناسب در این رسانه های جدید و cybercultural چشم انداز است. شما می خواهید به نگه داشتن زیر يافته و/یا روند در ذهن شما به عنوان سفارشی خود را کسب و کار کوچک بازاریابی کمپین با هدف قرار دادن این مصرف کننده:

1. بسیاری از, اگر نه بیشتر, جوان آفریقایی-آمریکایی ها adopters اولیه و تاثیرگذاران فرهنگ پاپ بنابراین شما می خواهید برای ترویج فن آوری های جدید و محصولات در شیوه زندگی به این مصرف کننده جمعیتی.

2. سیاه آمریکایی ها سنگین کاربران رسانه های اجتماعی و مصرف کنندگان از محتوای ویدئویی.

3. سیاه مصرف کنندگان دیجیتال بسیار پذیرای تبلیغات در دستگاه های تلفن همراه.

4. سیاه مصرف کننده مالکیت رای برای گوشی های رشد از 33 درصد به بیش از 54 درصد و در ادامه به رشد می کنند.

5. آفریقایی-آمریکایی ها با استفاده از تلفن های خود را به صورت پیام کوتاه, دسترسی به اینترنت, دریافت و ارسال ایمیل, دانلود تصویر, دانلود موسیقی و ویدئو موبایل, دسترسی به Twitter و Facebook بیش از دیگر میباشد.

6. زنان سیاه و سفید بزرگ کاربران از e-commerce شامل خرید محصولات زیبایی, لباس, محصولات بهداشتی و مواد غذایی.

7. مردان سیاه و زنان بسیار اجتماعی متصل به دیگران است. 72 درصد از بزرگسالان آنلاین که بیش از یک پروفایل شبکه های اجتماعی.

8. سیاه, بین ages18 و 35 72 درصد بیشتر احتمال دارد به برجسته محصولات و محتوای وب تنظیمات توسط “میل” “زیر” و یا لینک به یک مقاله با نام تجاری و یا وب سایت.

9. سیاه آمریکایی ها اعتماد, سیاه رسانه ها بیش از منابع اصلی برای اطلاعات. تبلیغات است که منعکس کننده منافع محصولات و یا خدمات و انتقال یک پیام مثبت به آفریقایی-آمریکایی جامعه به خوبی دریافت.

10. آفریقایی-آمریکایی بین سنین 18 و 35 72 درصد بیشتر احتمال دارد به انتشار یک وبلاگ است.

آفریقایی-آمریکایی ها باور نکردنی قدرت خرید. حتی در چهره خشن اثرات رکود هزینه های سیاه و سفید جامعه هنوز انرژی آمریکا بازار مصرف شده است. نیلسن شرکت جهانی اطلاعات و شرکت تحقیقاتی پیش بینی شده است که آفریقایی-آمریکایی ها قدرت هزینه خواهد شد $1.1 تریلیون دلار تا سال 2015.

به عنوان اعلام شده توسط Marketingvox: “کسانی که مصرف کنندگان گرسنه هستند برای معتبر مطالب; ارتباط با برندها که نمایندگی آنها را به جای فقط با سر اشاره کردن به آنها و به شدت درگیر با محتوای دیجیتال و تلفن همراه پلت فرم.” پس این به چه معنی برای کسب و کارهای کوچک با هدف قرار دادن این جامعه? به منظور اهرم قدرت خرید این جامعه شما را به گام تا بازی خود را و اقامت در هماهنگی با رفتار مصرف کننده و بازاریابی دیجیتال روند. در نهایت, دریافت, خلاق, در این روش شما پیاده سازی شیر به سیاه و سفید در بازار آمریکا.

[ad_2]