ژوئن 21, 2021

رهام چت

چت آنلاین

دلیل که چرا مردم باید پنی کتاب برای فروش در آمازون

[ad_1]

هر کسی صرف هر زمان در همه در آمازون را متوجه پنی کتاب برای فروش. و وجود ندارد فقط یک یا دو نسخه برای فروش اما گاهی اوقات صدها نسخه. آیا مردم واقعا پول فروش کتاب برای یک پنی ؟ چرا که آنها لیست آنها را برای تنها یک پنی ؟ من می دانم که کنجکاوی درایوهای برخی از مردم به دنبال جواب چرا که آنها تعجب اگر آنها از دست رفته فرصت فروش است. یکی از راه های مطمئن برای دریافت flamed در آمازون مرجع تخصصی است به این سوالات را بپرسید وجود دارد. شما به سرعت خواهد بود بدحجابی نیست در جستجوی پاسخ قبل از ارسال سوال. پس از همه منطق می رود; این سوال پرسیده می شود در مورد یک بار در یک ساعت در انجمن ها و پاسخ داده شده است و صدها بار. فقط نگاه کنید آن را!

تنها مشکل این است که من به آن نگاه کردن و توضیحات داده شده در “پاسخ” در حال جزئی پاسخ در بهترین حالت. بنابراین من تصمیم به چوب گردن من بیرون رفتن در ضبط و تلاش دقیق تر پاسخ دهد. پس از همه, اگر شما یک متخصص در آنلاین کتاب فروش شما باید قادر به پاسخ به این یکی درست است ؟ آن را مانند تعدادی از فرشتگان رقص در سر یک پین برای یک متکلم یا چرا شیرها دیترویت نمی تواند برنده سوپر جام برای یک تحلیلگر ورزشی (یا برنده شدن در یک بازی که برای ماده). بنابراین نشستن و استراحت و اجازه دهید من توضیح دهد.

مفهوم اول به درک این است که یک محصول به نام re-protection. این محصول را بررسی خواهد کرد هر لیست شما را در یک محل مانند آمازون و خود را در مقایسه قیمت با دیگر لیست های کنونی و سپس خود را به روز رسانی قیمت برای این آیتم بر اساس قوانین به شما در تنظیم. شما می توانید انتخاب کنید برای مثال به ارزان ترین و گران ترین و یا در وسط بسته قیمت عاقلانه. شما همچنین باید برخی از کنترل بیش از یکبار خود را دوباره pricer اجرا خواهد شد. این به طور معمول یک به تنهایی محصول شما خرید یک وب مبتنی بر سرویس و یا برخی از مکانهای حتی آن را ساخته شده در مانند Alibris.com. این ابزار مبتنی بر این نظریه است که مردم را به خرید ارزان ترین محصول که نیازهای خود را.

این دارای اعتبار بوده است تا حد زیادی توسط رسانه های جدید در محل Glyde.com که به تازگی رفت و حاضر به رقابت با بزرگتر سایت های خرده فروشی. هنگامی که شما وجود دارد برای خرید شما خواهد شد تنها ارزان ترین مثال برای هر یک محصول در یک وضعیت خاص. اگر شما به دنبال یک کتاب شما یک قیمت جدید و عالی به عنوان مثال. هنگامی که شما لیست یک آیتم برای فروش وجود دارد که به شما داده می شود یک قیمت پیشنهادی برای این مورد در شرایط آن و زمانی که شما خود را وارد کنید و قیمت مورد نظر آنها به شما محل خود را در صف. تا زمانی که شما یکی از ارزان ترین (برای اولین بار در صف) شما نمی خواهد که در یک فرصت فروش.

مفهوم دوم شامل درک اولویت ها در این روز به روز فعالیت های تجاری بزرگ کتابفروشی آنلاین. بیایید می گویند شما باید 20,000 کتاب آنلاین و فروش 100+ کتاب یک روز. شما دریافت می کنید پرداخت می شود که کتاب به فروش برساند. این به این معنی شما باید به لیست کتاب های آنها را به فروش. هنگامی که آنها به فروش شما باید آنها را در پست الکترونیکی در اسرع وقت برای حفظ آمازون و خریدار خود خوشحال است. در ادامه شما لیست بیشتر شما و فروش بیشتر شما را. است که اولویت خود را و نگه داشتن در بالای سر به پایین شما استخدام فقط کارکنان به اندازه کافی برای اطمینان از شما دریافت اولویت های خود را در یک مد به موقع.

آخرین مفهوم به درک این است که سود قابل قبول است. منظورم این است که در آن شما نگاه کنید به قاضی موفقیت خود را? آیا شما احساس می کنید مانند یک شکست اگر شما نمی سود در هر مورد به فروش می رسد و یا شما با نگاهی کلی به اعداد و قاضی بر اساس آنها. زمانی که من در حال اجرا یک خط کتابفروشی خوشحال بودم که سربار تحت پنج بزرگ و مجموع فروش بیش از پانزده گرند. من فکر کردم اگر من از دست رفته چند دلار در چند کتاب از یک ماه قابل قبول بود که داده شده من کلی سود. پس از همه, هیچ کس کامل نیست.

در حال حاضر اجازه دهید راه رفتن را از طریق سناریو. شما باید تنظیم مجدد pricer به اجرای چهار بار در روز در کل خود را موجودی. شما باید در سمت چپ آن پیکربندی شده با مقدار پیش فرض $.01 برای قیمت پایین و شما می خواهید به ارزان ترین و توسط $.03. بعد از آن شما را ترک موجودی خود را در دست re-pricer و در فهرست کتاب های جدید. تمام کتاب های شما لیست برای فروش شروع با یک قیمت حداقل $4.00. یک کتاب خاص شما ذکر شده دارای رقیب است که آن نیز در حال اجرا دوباره protection مجموعه به ارزان ترین و توسط $.02 و همچنین در سمت چپ به طور پیش فرض از $.01 به عنوان پایین قیمت. خود را دوباره pricer می بیند خود را در قیمت $3.98 و reprices کپی خود را از این کتاب به $3.95. او دوباره pricer اعلامیه های بعدی منتقل می کند که شما در حال ارزان تر و کاهش قیمت خود را به $3.93.

این روند همچنان ادامه دارد تا زمانی که شما هر دو در $.01. شما واقعا متوجه هر چند دلیل این که شما را به اختصاص زمان به دنبال این است. پس از شناسایی شما را مجبور به پرداخت کسی که برای پیدا کردن کتاب در قفسه de-لیست آن را از خود سالن و سپس پرداخت به آن را دور انداخته شوند. شما نه تنها برای پرداخت کل این فرآیند اما شما همچنین انحراف منابع از لیست کتاب های جدید در نتیجه کاهش تعداد کتاب شما فروش. هزینه به شما پس از آن برای از بین بردن پنی کتاب خیلی بیشتر از فروش کتاب ها و حمل و نقل آن را در یک پنی. زمانی که فضای قفسه تنگ می شود و شما نیاز به از بین بردن کتابهای فروخته نشده به اتاق را برای آنهایی که جدید است که شما فروش به طور سیستماتیک از بین بردن کاهش قیمت کتابهای قدیمی و دور از آنها. من استفاده می شود به انجام این کار هر شش ماه یک بار یا بیشتر. با انجام آن یک یا دو بار در سال شما می توانید بهینه سازی فرآیند و حفظ اثر در فروش خود را به حداقل برساند.

در خلاصه همین دلیل است که وجود دارد پنی کتاب. هیچ یک شروع می شود فروش کتاب در یک پنی. آن است که فقط نتایج حاصل از استفاده مجدد pricer فن آوری است. بنابراین استراحت شما نمی از دست رفته هر چیزی واقعا. هیچ راز پنی کتاب. یک چیز بیشتر قبل از رفتن من. طنز آمیز بخشی به re-pricer است که تازه وارد فروشنده کتاب که به صورت دستی چک قیمت خود را در صد و یا کتاب های روزمره است. او متوجه می شود هر بار که او را کاهش می دهد قیمت خود را به شما به سرعت پایین شماست. او سپس تلاش می کند تا استراتژی های مختلف مانند کاهش قیمت به نزدیکی هیچ چیز و سپس تنظیم آن بسیار بالا است. او شروع به اقدامات خود را شخصا. تصور شما در حال تنظیم در کامپیوتر خود را روز و شب تغییر قیمت خود را فقط به او آزار. من در واقع دریافت ایمیل از این فروشندگان تقریبا تهدید من بدن آسیب برساند. من تا به حال به توضیح آنها در تلاش برای پیشدستی کردن من دوباره pricer و این امر همیشه برنده است.

[ad_2]