جولای 25, 2021

رهام چت

چت آنلاین

خود را 2019 راهنمای در مورد نحوه استفاده از ویدئو در ایمیل مارکتینگ

[ad_1]

این خبر که تصویری است که در خط مقدم بازاریابی این روز است.

از ایجاد فیلم ها برای وب سایت خود را به میزبانی Facebook Live جلسات این ابزار بازاریابی تبدیل کرده است از خوبی-به-باید به یک باید داشته باشند اگر شما می خواهید به طور موثر تعامل با مخاطبان خود و ساخت یک زیر وفادار خواهد شد که بیشتر apt به خرید از شما.

تصویری مبتنی بر بازاریابی است یک راه عالی برای ایستادگی کردن از پیام های متعدد مردم در صندوق خود را هر روز نه به ذکر است که چگونه موثر این است که در رسانه های اجتماعی.

این مقاله با تمرکز بر استفاده از ویدئو در بازاریابی ایمیل خود را. نگه داشتن خواندن برای بخشهای فنی استفاده از ویدئو در ایمیل شما بازاریابی و خلاق جنبه برای برخی از الهام.

من در مورد صحبت با استفاده از ویدئو چند بار در گذشته اما در مورد شما هنوز هم متقاعد نشده و یا نمی فکر می کنم به استفاده از ویدئو در ایمیل خود را تلاش های بازاریابی آن زمان به توجه نزدیک. با توجه به مطالعه انجام شده توسط SuperOffice از جمله ویدئو در ایمیل منجر به باز افزایش نرخ شش درصد (متوسط نرخ باز در صنایع است که حدود 25 درصد).

برخی دیگر از مزایای بازاریابی:

آن را موجب صرفه جویی در تیمe. شما می توانید کوتاه جذاب, قطعه تصویری بسیار سریع تر از آن خواهد شد شما را به نوشتن یک 800 کلمه وبلاگ. آن را نیز می دهد اطلاعات را به بیننده خود را در آسان به درک راه.

آن می تواند کمک به SEO. خود را در جستجو گوگل رتبه بندی می تواند در بهبود و اگر فیلم های خود را مشاهده و به اشتراک گذاشته شده توسط مردم به اندازه کافی.

آن را مقرون به صرفه. شما لازم نیست CGI افکت یا انیمیشن را به چیزی بزرگ است. ویدیویی می تواند خیلی بیشتر مقرون به صرفه برای تولید از یک وبلاگ یا ad.

این کاغذ برداشته توجه. به ویژه هنگامی که اضافه شده به خبرنامه خود را یک ویدیو قطاری از توجه مخاطبان خود را و آنها را وادار به می خواهید به تماشای.

ابتدا ویژگی های بخشی از تصویری ایمیل مارکتینگ

قبل از اینکه شما شروع طوفان مغزی راه برای استفاده از ویدئو در ایمیل شما نیاز به می دانم که چگونه آن را در نقش های مختلف مشتریان ایمیل.

وجود دارد بیش از 30 مشتریان عمده ایمیل از جمله جیمیل, Microsoft Outlook, ایمیل اپل و ایمیل یاهو و برخی از آنها پشتیبانی نمی کند الزامات مورد نیاز برای استفاده از ایمیل با استفاده از فیلم.

به طور سنتی, بازاریابان را با استفاده از HTML5 (زبان نشانه گذاری ابرمتن) به کد HTML تصویری به طور مستقیم به ایمیل, اما دریافت کنندگان با برخی از مشتریان ایمیل قادر به آن بازی است. محبوب بسیاری از ارائه دهندگان ایمیل را فقط نشان می دهد یک تصویر مجدد و پیام های بازاریابی خود را خواهد بود در میان جمعیت گم.

خوشبختانه برخی از خدمات محبوب مانند MailChimp تماس ثابت و AWeber آن را آسان برای به اشتراک گذاشتن در سراسر ارائه دهندگان با استفاده از یک صفحه نمایش ضبط تصویر از ویدئو های خود را و ارتباط آن را به محتوای اصلی خود را در وبلاگ خود یوتیوب یا سایت های مشابه.

این به ظاهر وجود دارد در واقع تصویری را در ایمیل خود و اجتناب از مسائل فنی خود را با ارائه دهنده ایمیل.

به جای داشتن برای یادگیری HTML5 نیز وجود دارد خدمات 3rd حزب است که می تواند ایجاد یک ویدیو قطعه برای شما شامل حق در بدن از خبرنامه خود را. در واقع من این کار را در یک اخیر عضویت در خبرنامه از ماست!

بررسي فايلهاي قابل پخش برای قراردادن یک فیلم کوتاه در خبرنامه بعدی خود را. قابل پخش را جایگزین تصویری با یک تصویر از انتخاب شما اگر ارائه دهنده خدمات ایمیل را پشتیبانی نمی کند این ویدئو فن آوری است.

>> اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های مورد علاقه ما ارائه دهندگان ایمیل.

مهم نیست که چه eNewsletter ابزار شما با استفاده از آن را بسیار مهم برای آزمون مبارزات انتخاباتی خود را قبل از شما آن را ارسال. شما نیاز به حساب در همه محبوب سیستم عامل ایمیل به طوری که شما می توانید ببینید که چگونه فیلم های خود را با این نسخهها کار در هر یک از آنها.

صدا مانند بسیاری از کار ؟ اعتماد حرفه ای بازاریابی شرکت است که کمک به مشتریان ایجاد موفق eNewsletter مبارزات از سال 2003.

مطمئن شوید که شما تلفن همراه

با توجه به Hubspot, همراه باز می شود اختصاص 46 درصد از تمام ایمیل باز می شود. این بدان معناست که شما باید اطمینان حاصل شود شما در حال نگه داشتن گوشی های هوشمند در ذهن زمانی که شما در حال بازاریابی ایمیل با استفاده از فیلم.

خوشبختانه eNewsletter ارائه دهندگان مانند MailChimp و تماس مداوم به شما اجازه آزمون و ببینید که چگونه پیام های خود را نگاه کنید قبل از شما آن را ارسال.

آن را هنوز هم مهم است که به نگه داشتن اندازه به عنوان کم به عنوان امکان پذیر است به طوری که تصویری نیازی به بافر برای شروع بازی است. دستگاه های تلفن همراه ندارد و سریعترین سرعت دانلود.

یک نکته خوب این است که نگاهی به 10 قطعه دوم از ویدئو های خود را برای استفاده در خبرنامه. این قطعه پس از آن می توانید لینک به ویژگی های کامل در وبلاگ خود.

همچنین, همیشه مطمئن شوید که خودکار خاموش است به خصوص در تلفن همراه. اکثر مردم درک نمی داشتن چیزی شروع بازی (اغلب noisily) به عنوان آنها نشستن در دفتر و یا در یک اتوبوس; آنها ترجیح می دهند به کلیک بر روی بازی خود را.

در حال حاضر به بخش خلاق

با مسائل فنی را از راه بیایید نگاه چگونه شما در واقع می تواند ایجاد محتوا است که درگیر خواهد شد و بینندگان خود را و شما بیشتر بازدید کنندگان به وب سایت خود را.

شما نیاز به یک طرح با اهداف روشن و یا دیگری شما فقط با ارسال مطالب را به جهان و به امید آن دیده خواهد شد و دوست داشتم.

چرا شما با ایجاد این کمپین ؟ منجر به تولید آگاهی نام تجاری پیروان… ?

هنگامی که شما شناسایی اهداف خود و اهداف شما می توانید شروع به فکر کردن در مورد ایمیل واقعی و محتوای شما می خواهید برای تولید.

همانطور که گفته شد میزبان تمام طول فیلم در یک پست وبلاگ, صفحه فرود و یا حتی در رسانه های اجتماعی و پس از آن طرح را به عنوان سمبل یک “دزدکی حرکت کردن پیک” که تصویری در ایمیل شما کمپین بازاریابی ارتباط به طول کامل نسخه.

در اینجا شش راهنمایی و الهام بخش به شما برای شروع:

1. استفاده از کلمه “تصویری” در خط موضوع خود را به پیام خود را خارج از غرفه.

2. ترویج یک رویداد. بیایید با استفاده از یک دفتر حقوقی به عنوان مثال. ما ایجاد یک ویدیو کوتاه با استفاده از موج.تصویری برای یکی از مشتریان یک شرکت قانون خانواده برای ترویج سمینار آینده آنها میزبانی شد.

3. ارائه راهنمایی. وقتی که می آید به بازاریابی ایمیل با تصویری کاربران می خواهید کوتاه قابل هضم کلیپ. یک “صفحه 5” و یا “4 راه برای بهبود” را دریافت کنید توجه بیش از 2 دقیقه ایجاد شما در تلاش برای توضیح یک محصول.

4. ایجاد یک سری. این است یک راه عالی برای نگه داشتن افراد درگیر با تخصص خود را به عنوان طولانی به عنوان آنچه که شما در حال ارائه است و با ارزش به آنها. دور ماندن از سری پنج بخشی در آخرین خود را ارائه. به جای حل یک مشکل است.

با استفاده از قانون شرکت های بازاریابی, دوباره, به عنوان مثال, شما می توانید راه اندازی یک لیست-مبارزات ساختمان و انجام چهار بخش تصویری سری در راه برای آماده شدن برای جدایی یا طلاق:

• بخش 1: تبادل نظر و یا استخدام یک وکیل ؟

• بخش 2: پر کردن مدارک لازم

• بخش 3: تقسیم دارایی

• بخش 4: حمایت از فرزندان خود را

5. آموزش را. محصول یا خدمات شما را حل یک مشکل پس چگونه شما می توانید این نمایشگاه به مشتریان خود را? آموزش بینندگان خود را با یک توضیح کوتاه در اطراف چگونه محصول یا خدمات شما را در بهبود زندگی خود را با استفاده از نمونه های دنیای واقعی.

6. فکر می کنم در خارج از جعبه. در حال حاضر ما نمی همه باید از بودجه عمومی شرکت پاتاگونیا می کند; اما نگاه کنید که چگونه آنها یکپارچه فیلم های شگفت انگیز را به کمپین های ایمیل. آن را نمی کند و تمرکز خود را در, گشت و گذار, دنده, اما آن را مربوط به مشتریان خود را.

این که آیا شما یک مربی زندگی تیراندازی برخی از فیلم در حالی که شما در تعطیلات هستید و یا سلامتی, ارائه دهنده, ارائه بینندگان یک نگاه اجمالی از شام خود را در دبستان فرایند خلاق و تیراندازی!

بازاریابی ایمیل با تصویری می تواند فوق العاده قدرتمند خود را افزایش نرخ باز, نامزدی, آگهی و فروش قابل ملاحظه ای است.

هر ایمیل باید حاوی یک. اگر شما شروع به استفاده از این تاکتیک بازاریابی هر بار که شما ارسال یک eNewsletter به مشترکان خود را با توجه. فکر می کنم از آن به عنوان یک راه برای ایستادگی کردن از جمعیت اما غفلت نکنید تاکتیک های دیگر.

گر چه هنر یک eNewsletter مبارزه با تصویری (یا بدون) حق انتخاب ارائه دهنده ایمیل, تست و نظارت بر نرخ باز و تعامل کار سختی است. و آن را باید به خوبی انجام می شود و یا دیگری شما را تا پایان بیگانه و از دست دادن مشترکان است.

[ad_2]