جولای 24, 2021

رهام چت

چت آنلاین

خلاق قوانین برای قرن 21

[ad_1]

نوشته شده توسط copywriting افسانه Herschell Gordan Lewis, خلاق قوانین برای قرن 21 باید درسی برای تمام آژانس های تبلیغاتی نویسندگان. این کتاب قطعی مقدس برای همه, مجله, روزنامه و سایت های تبلیغاتی. این کتاب در آمریکا منتشر شده است نویسندگان و هنرمندان, Inc. بیشتر معمولا شناخته شده به عنوان انتظار طولانی ترین رو.

در حالی که این انتظار طولانی ترین رو گل سرسبد برنامه ها (نام برنامه سریع برای شش رقم Copywriting) معاملات با دیگر salesletters تمرکز خلاق قوانین است و بیشتر در زمان کوتاه تر نمایش تبلیغات.

این کتاب را اگر شما می خواهید به یادگیری آجیل و پیچ و مهره از نوشتن قاتل کپی کنید. آن را بشود بیشتر برای کسی که در حال حاضر تسلط اصول تبلیغات پاسخ مستقیم است و به دنبال یک راه برای گرفتن مهارت های خود را به سطح بعدی.

خلاق قوانین است نه خواندن نور. Herschell گوردون لوئیس آیا تمایل به دریافت یک کمی طولانی نفس است و تا حدودی سفت و رسمی سبک نوشتن یادآور دوران قبل از نویسندگان (که او می آید) اگر شما به عنوان خوانده شده هر یک از کلاسیک copywriting کتاب (مانند رابرت کالیر جو Sugarman و غیره) شما می دانید منظورم چیست. اما او نیز فوق العاده شوخ و خنده دار, نویسنده و من لذت بردن از خواندن کتاب.

کتاب بشود بیشتر به سمت copywriter حرفه ای به جای فروشنده که می خواهد به ارسال کپی به منظور ترویج محصولات یا خدمات.

وجود دارد تمرینات پاشیده در سراسر این کتاب برای کمک به شما استاد مهارت های تدریس, اما من در بر داشت این ارزش محدود از آنجا که هیچ پاسخ وجود دارد راهنمایی کنید. در حالی که داشتن یک آشکار راست و پاسخ اشتباه خواهد بود غیر ممکن است در یک زمینه خلاق مانند copywriting برخی از دستورالعمل شده اند مفید است.

خلاق قوانین نیز با ده ها تن از نمونه های چاپ و تبلیغات است که نشان می دهد هر دو چه باید بکنید و چه برای جلوگیری از. (من نفرت را به عنوان نابغه بازاریابی’ پشت یکی از کسانی که bummers!)

شما همچنین می توانید 2 دی وی دی از زندگی ارائه داده شده توسط Herschell در انتظار طولانی ترین رو 2006 Bootcamp.

در اینجا یک نمونه کوچک از آنچه شما یاد بگیرند و در این جامع 104 صفحه مارپیچی محدود کتاب:

* چگونه برای تعیین آنچه به شارژ با نرخ نمونه جدول

* مشاوره برای مبتدی copywriters در مورد نحوه رسیدگی به سوال دشوار – سوالاتی مانند “آیا شما نوشته شده است این نوع کپی قبل از ؟” هنگامی که شما را نداشته باشند.

* برخی از قوانین آسان است که به شما صرفه جویی در وقت شما پول افزایش نرخ پاسخ و اطمینان از حرفه ای.

* 3 اصول موفقیت در پاسخ مستقیم….. اگر شما این نبود شما محکوم به شکست است.

* Herschell همچنین سهام 4 بزرگ copywriting قوانین…. اگر شما می دانید این شما هرگز به نگرانی در مورد نوشتن بد کپی کردن دوباره.

* ایمیل و وب کپی استراتژی که کلیک تبدیل به پول نقد

* نوشتن برای همیشه در حال رشد کودک Boomer بازار – Herschell یک شهروند ارشد خود را به طوری که او می داند آنچه که او صحبت کردن در مورد!

* برخی از استراتژی های جمع آوری کمک برای نوشتن کپی

[ad_2]